SynttÄriyllÄriideoita???

Apuuva!

Kun mies täyttää 30 v ja jotain ylläriä pitäis keksiä. Mitä ootte hankkineet miehillenne lahaksi tai ylläriksi?? Haluisin järkätä jonkun kivan yllärin, johon ei kuitenkaan mene aivan älyttömästi rahaa. Ideoita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tiiamiia
Apuuva!

Haluisin järkätä jonkun kivan yllärin, johon ei kuitenkaan mene aivan älyttömästi rahaa. Ideoita?

No, kerrohan ensin, että aiotko sä hankkia hinnan vai yllärin? Täyttäähän se ukkos kolmekybää uudestaan 15 vuoden päästäkin.:eek:

Mä hommasin vajaa 30 kultsilleni lahjakortin hierontaan ja sitten itsetehdyn hienon lahjan. Hiän kun aina valittelee selkäänsä ja hartioitaan.
Mielestäni kannattaa ottaa just jotain Häntä ajatellen!!!!

Järjestä isot kemut ja sano ukollesi, että ne on naamiaiset. Muut juhlavieraat tulevat toki siviileissä. Ukkosi paukahtaa paikalle krokotiiliasussa niin huumoria riittää pitkäksi aikaa.

Originally posted by tiiamiia
Apuuva!

Kun mies täyttää 30 v ja jotain ylläriä pitäis keksiä. Mitä ootte hankkineet miehillenne lahaksi tai ylläriksi?? Haluisin järkätä jonkun kivan yllärin, johon ei kuitenkaan mene aivan älyttömästi rahaa. Ideoita?

järkkäät sille viikon lomaa, ostat 7koria kaljaa ja kaapit täyteen ruokaa ja lähdet itse mökille :rolleyes:

sori, oon vähän :david:

No, tarkoitin sillä ”ei älyttömästi rahaa” –kommentilla, että ois hyvä jos rahaa ei menisi monia satoja euroja. Toki 30v. synttärit on ainutlaatuinen, mutta ei mulla ole varaa kustantaa nyt ihan mitä vaan.

Merkkari: Hehehh, hyvä juttu! Viikon lomamatka järkätty, tosin yhdessä ;) Ukko ei juo kaljaa….

Täältä Pakkikselta linkin tuonne -> www.pulju.net löysin.

Tuolla näyttäs olevan kaikenlaista kivaa myynnissä ja kun me miehet kuitenkin ainaisia pikku poikia olemme niin etköhän tuolta ukolles jotain kivaa keksi. :thumbs:

Tämä nyt on vähän tylsä ja vanha juttu, mutta. Anna vaikka 10 "lahjakorttia", joissa lupaat tehdä erilaisia asioita, esim. kokata monen ruokalajin illallisen, hieroa päästä varpaisiin, antaa intiimihieronnan tai tehdä sängyssä jonkun jutun jota mies on vongannut muttet ole suostunut (jos sellaisia on), antaa luvan katsella musiikkivideoita kaljaa kitaten koko illan ja sinä hierot samalla jalkapohjia, tai mitä nyt mieleen juolahtaakaan. Tiedät varmasti itse parhaiten mistä rakkaasi ilahtuisi sinun tekemänä.

järjestä sille ylläri bileet:kippis1: kutsut sinne kaikki sen parhaat kamut, tietty niin ettei se tiedä niistä mitään..
mä järjestin mun avokille sellaset ja voin kokemukslla sanoo että äijä oli:D :D :D :D

mä kyl sain sen yökerhon vip tilan vähän niinku luontaisetuna, oon meinaa töis kyseises raflas, mut ei niitten hinnat ihan pilvis oo
tsemppiä:piis: :thumbs:

Mä tein exälleni näin: järkkäsin koko päiväks tekemistä, eli aamu alkoi melonalla Solvallan Urheiluopistolla (Nuuksio), josta saa vuokrata kajakkeja. Tällä säällä tosin en suosittele. No, whatever. Sit mentiin Helsingin Ampumaklubille vai mikä se nyt oli missä se yks sekos ja ammuskeli (Albertinkadulla) josta saa myös vuokrata aseen. Sit ravintolaan, johon tuli kaikki sen kaverit (se ei tiennyt että mä olin hankkinut niiden puhelinnumerot) ja vanhemmatkin (jotka oli "muualla sen viikonlopun"). Meni täydestä ja oli tyytyväinen monta viikkoa...
Voi hitsi ku mä oon niiiiiiiiin ihana poikakaveri... :D :D Vaan kihloissa jo, joten älköön kukaan edes yrittäkö. :whip:

tai soita seikkailu oy:lle ja kysy niiltä ideoita..!

tai vie se veronikan studiolle! Mwahahahaaaaa!

Originally posted by maxmussel
tai soita seikkailu oy:lle ja kysy niiltä ideoita..!
Mun vaimo osti mulle Seikkailu Oy:ltä 30-v lahjaksi hypyn alas Lauttasaaren sillalta. Syntymäpäivät on aika aikaisin keväällä joten homma oli aika viileä, jäät oli just lähteneet. Ylös kiipeäminen narua pitkin oli pelastautumispuvussa myös aika heviä, ikinä ei oo hauikset olleet niin kipeät :kippis1:.

Kiitos kaikenlaisista ideoista, nyt täytyy vaan ruveta järkkäämään jotain...

Noi, extreme jututkin on ihan kivoja ideoita, jos ei ole sellaista harrastanut aiemmin, mutta me molemmat vuorikiipeillään, laskeudutaan ja hypitään alas mistä milloinkin, joten ne ei ole meille mitään ihmeellistä.

Kannatais varmaan kysellä hänen kavereiltaan, että ovatko he järjestäneet jotain tollasta jonnin joutavia extreme häppeninkiä jos on niin sinä taas voit järjestää jotain päinvastaista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom