Symbian 60 3rd. softaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Sain töistä ikivanhan noksun tilalle uutukaisen Nokia e61:sen. Nyt on hirveä into kikkailla puhelimen kanssa! Tänne softa vinkkejä Symbianeille, mieluiten ilmaisia sellaisia! :whip:

Itse käytän ainakin

Live Messenger

http://www.nokia.com.hk/nokia/0,,98969,00.html#

Fring

www.fring.com

Smart2go

http://www.smart2go.com/

Olen käyttänyt S60 vakio sähköposti-featurea, olisiko joku muu parempi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan ykkönen on smartmovie. En jaksa kaivaa linkkiä, mutta googlella varmasti löytää.
On siis todella hyvä videosoitin s60 3rd:lle. Saa tekstit helposti mukaan. Työ matkat menee mukavasti.
Maksaa kyllä jotain, jos on rehellinen. Jos on epärehelllinen, niin ei maksa.

s60 ei ole ihan sama asia kuin s60 v3[=9.1 tjsp] (se on muistaakseni s60 v2[=8.x])

nuo systeemit ei ole keskenään yhteensopivia ja tossa uudemmassa esim kiristetty tietoturvaa sun muuta....

ja jos ei tahdo maksaa smartmoviesta niin nokia multimedia conventer (voi ladata ilmaiseks nokian developer forumilta jos rekisteröityy) ja koneella muuttaa videot suoraan puhelimen resolle -> vie vähemmän tilaa etkä kanna turhaan esim 800x600 reson videoita puhelimessas.. sen jälkeen pyörii nokian omalla soittimella ne videot

e: siis n70 on muistaakseni s60 v2

ja jos ei tahdo maksaa smartmoviesta niin nokia multimedia conventer (voi ladata ilmaiseks nokian developer forumilta jos rekisteröityy) ja koneella muuttaa videot suoraan puhelimen resolle -> vie vähemmän tilaa etkä kanna turhaan esim 800x600 reson videoita puhelimessas.. sen jälkeen pyörii nokian omalla soittimella ne videot

Toi nokian multimedia converter on aivan surkea. Kuva on huono laatuista, koska se muutetaan 3gp muotoon. Smart movie toistaa avit+muut. Myös smartmovie pienentää elokuvat. täys pitkät leffat on smartmoviessa noi 100-200 megaa. Nokian soitimeen ei saa tekstejä, ainakaan minä en saa. Smartmovieen saa ne yhdellä napilla mukaan. Nokian soitinta ei voi kelata.

Suoraan sanottuna näitä ei voi edes verrata toisiinsa.

Upitaanpa nyt vähän tätä. Onhan täällä nyt oltava ihmisillä jotain hyväksi havaittuja s60-softia luurissa. Itse olisin ainakin vailla fscalleria, ei oikein inspaa asentaa 15 päivän kokeilua...Muutakin hyödyllistä toki aina vailla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom