Sykekuvaaja yön ajalta. Mitä tästä aukeaa?

Siis mittasin sykkeen yön ajalta Polarin Rc3 kello+sykevyö kombolla. Sykevyö on voinut olla välissä huonolla kontaktilla kun pyöriskelen sängyssä mutta tässä kuvaajaa:
87e34a4d208c3d7d85c0b8a74bdd0e0d.png

Piikit aivan alareunaan asti tarkoittavat sykettä 0, eli silloin ainakin kontakti on ollut hukassa. Piikit ylöspäin sensijaan kiinnostavat, koska näyttävät lähtevät hiljalleen nousemaan.
Keskisyke oli 63.

Tässä suurennos 00:46:00 kohdalla olevasta piikistä:
2dbd9bf844125ef758bdd285f2e76bae.png

Miten eri univaiheet vaikuttaa sykkeeseen? Eikös univaiheiden pitäis vaihtua n. 90min rytmeissä

Kommentteja ja muuta laittakaa ihmeessä :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No voisko olla, että sykkeen hiljalleen noustessa heräilet, syke tapissa -> heräät, kontaktihäiriö = käännät kylkeä ja nukahdat uudelleen. Muutamat piikit REM-univaiheessa?

Noi nollasykkeet ja piikit saattaa olla seurausta epätasaisesta rytmistä... ainakin yhdellä kaverilla jolla on epäsäännöllinen syke, ei mitkään mittarit tahdo näyttää ollenkaan sykettä. Jos jotain näyttävät niin saattaa vain hypellä 30 ja 120 välillä satunnaisesti. Ja samalla tavalla bugaa mittasi sitten sykettä kellosykemittarilla tai kunnon kalliilla verenpainemittarilla.

Niitä lieviä rytmihäiriöitä on mun käsittääkseni paljon ihan perusjannuilla vaikkei mitään oireita olisikaan. Eikä tossa sun käyrässä niitä nyt loppujen lopuksi niin kovin montaa ole. Yks - muutama tunnissa, kun tällä mun kaverilla niitä on kokoajan. Ei siis sykkeen mittaaminen onnistu lainkaan mutta elossa silti on.

Itse mietin että nuo piikithän voivat noussa siitä kun pyörin tai liikun unissani ja sitten ne dippaa nollaan kun vyön kontakti katoaa. Mielenkiintoista kyllä tutkia miten vaihtelee :)

Jäbä on nähnyt panounia -> syke lähteny nousee ja sit oot saanut niin kovan orgasmin et sydän on hetkeks pysähtyny. Ja vielä yli kymmenen kertaa yössä! Melekonen siemensyöksylaskija!

Jäbä on nähnyt panounia -> syke lähteny nousee ja sit oot saanut niin kovan orgasmin et sydän on hetkeks pysähtyny. Ja vielä yli kymmenen kertaa yössä! Melekonen siemensyöksylaskija!
Ei pakkislainen mitään panounia nää vaan nähnyt unta mielettömästä pumpista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom