Herätessä aamulla ei ole kipuja, vaan syke on normaali. Että siinä mielessä olisit aivan oikeassa.. Mutta jos tämä olisi pelkkää stressiä, niin miten nämä sitten alkoivat kuitenkin silloin treenatessani rankemmin? Tuskinpa se vain sattumaa oli, että kova treeniä maksimisykkeellä muutamia kertoja, ja sitten vetää rinta kipeäksi ja alkaa tykytykset, joita ei ole ennen ikinä tuntunut. Myönnän että stressaan helposti asioita, mutta olen stressiä on ollut jo kauan aikaisemminkin, eivätkä oireet ole koskaan ennen ollut tykytyksiä lähelläkään.
Ja näin kesällä minun ei ole tarvinnut huolehtia koulusta eikä oikeastaan muustakaan stressiä aiheuttavasta, ja voinkin sanoa että olen ollut muuten oikein levollinen ja rauhallinen kesällä. Mieltä ei oikeastaan paina muu kuin tämä mistä tänne ylipäänsä kirjoitin. Liekö se taas vetää stressiä, ehkä.
Ja näin kesällä minun ei ole tarvinnut huolehtia koulusta eikä oikeastaan muustakaan stressiä aiheuttavasta, ja voinkin sanoa että olen ollut muuten oikein levollinen ja rauhallinen kesällä. Mieltä ei oikeastaan paina muu kuin tämä mistä tänne ylipäänsä kirjoitin. Liekö se taas vetää stressiä, ehkä.