Sydän sulaa. Kevättä rinnassa. Söpöjä kuvia tänne

CiioN sanoi:
Eihän kissat osaa hymyillä? :hmm:

Mikä ettei? Osaavathan koiratkin.

rottie.jpg

:haart: ..

Liitteet

• kisu.webp
    kisu.webp
    10 KB · Katsottu: 442
  • koira.webp
    koira.webp
    6,1 KB · Katsottu: 2 701
ironchef sanoi:
Voiko olla raukempaa ja söpömpää ku toi koira

Tuo on kyllä iha mahtava...väkisinkin tulee hymy huulille ja pää kääntyy kenoon:haart:

Liitteet

• 896000189037mp.webp
    896000189037mp.webp
    36,5 KB · Katsottu: 2 955
  • 896000212376jk.webp
    896000212376jk.webp
    55,9 KB · Katsottu: 2 007
  • 896000214816id.webp
    896000214816id.webp
    55,9 KB · Katsottu: 2 797
trebla sanoi:
Ongelma ratkeaa kun säätää hieman nettiselaimen asetuksia. Itse käytän Operaa ja asetuksista kun ottaa täpän pois kohdasta "enable referrer logging" niin sammakoiden tilalle ilmestyy oikeat kuvat. Muista selaimista löytyy varmasti vastaava asetus eri sanoin ilmaistuna tms.

Selittäkää nyt tyhmälle et miten toi tehää firefoxissa. Vääntäkää vaikka rautatangosta.

2006-02-13-15-50_s640x480.jpg

2006-02-09-12-47_owl_small.jpg

2006-02-13-15-41_mannmaru.jpg

skillster sanoi:
Selittäkää nyt tyhmälle et miten toi tehää firefoxissa. Vääntäkää vaikka rautatangosta.

Ilmoittaudun tyhmien joukkoon. Etsin tuota ominaisuutta joskus firefoxista enkä löytänyt sitten millään. Jostain palstalta taisin lukea, että vaatiin jonkun lisäpalikan asentamisen. Mutta mikset siirtyisi käyttämään Operaa ? ;) Monen vuoden kokemuksella en keksi mitään huonoa sanottavaa Operasta.

trebla sanoi:
Ilmoittaudun tyhmien joukkoon. Etsin tuota ominaisuutta joskus firefoxista enkä löytänyt sitten millään. Jostain palstalta taisin lukea, että vaatiin jonkun lisäpalikan asentamisen.
V...ut se mitään lisäpalikkaa vaadi. Kirjoittakaa osoiteriville about:config, ja etsikää aukeavasta valikosta kohta network.http.sendRefererHeader, ja asettakaa se nollaan. Jos ei toimi, niin koittakaa pyyhkiä sen jälkeen välimuisti.

Toi saattaa aiheuttaa ongelmia sellaisilla sivuilla, jotka vaatii tietää miltä sivulta olet kyseiselle sivulle tullut. Eli jos käytte sellaisilla sivuilla, niin ton asetuksen joutuu asettamaan välillä takaisin. Itse en ole kyllä sellaista sivua vielä nähnyt.

Aaww... mahtava tredi, kyllä nyt kelpaa mennä nukkumaan kun on näin hyvällä mielellä. Mahtavia kuvia, ja lisää saisitte postata :)

Powerhousu sanoi:
V...ut se mitään lisäpalikkaa vaadi. Kirjoittakaa osoiteriville about:config, ja etsikää aukeavasta valikosta kohta network.http.sendRefererHeader, ja asettakaa se nollaan. Jos ei toimi, niin koittakaa pyyhkiä sen jälkeen välimuisti.

Toi saattaa aiheuttaa ongelmia sellaisilla sivuilla, jotka vaatii tietää miltä sivulta olet kyseiselle sivulle tullut. Eli jos käytte sellaisilla sivuilla, niin ton asetuksen joutuu asettamaan välillä takaisin. Itse en ole kyllä sellaista sivua vielä nähnyt.

Jep, eli jos arvon muuttaa nollaksi, saattaa joku kirjautumista vaativa sivusto valittaa, että käyttöoikeutesi suljettu. Itse olen laittanut arvon ykköseksi - silloin toimii molemmat, eli näen kuvat ja pääsen kirjautumaan näillä valittaville sivustolle.

otter-800.jpg

SeaOtter_11-White_face_closeup.JPG

SDZ_0337-Nursing-RiverOtter-Baby.jpg

otter.jpg

Back
Ylös Bottom