Sydän sulaa. Kevättä rinnassa. Söpöjä kuvia tänne

Ostakaa mulle joululahjaks yks pandan poikanen. :D

01.09.jpg

CAT1040~Panda-Cub-first-steps.jpg

jennim sanoi:
arppan linkistä tuli vain forbiddeniä ja unrealilta sieviä pieniä keltaisia sammakoita..höh.

No voi..Yritän korjata tilanteen.....Joskus :) PItäs hankkia noi vipit niin vois laittaa suoraan tohon.

jennim sanoi:
unrealilta sieviä pieniä keltaisia sammakoita..höh.

Ongelma ratkeaa kun säätää hieman nettiselaimen asetuksia. Itse käytän Operaa ja asetuksista kun ottaa täpän pois kohdasta "enable referrer logging" niin sammakoiden tilalle ilmestyy oikeat kuvat. Muista selaimista löytyy varmasti vastaava asetus eri sanoin ilmaistuna tms.

trebla sanoi:
Lopettakaa jo toi kitinä sammakoista kun vika on vain oman selaimenne asetuksissa :curs:
jennim sanoi:
arppan linkistä tuli vain forbiddeniä ja unrealilta sieviä pieniä keltaisia sammakoita..höh.
Tätä ette sitten kuulleet multa, hyshys ! ;)
Paina F5 kun linkistä tulee forbidden tai se ihqu sammmakko

00026783.jpg

009.jpg

Cute-Animal-05.jpg

Sleep04.jpg

Sleep01.jpg

coincidncias1.jpg

ferret_heart.jpg

Pari itse ottamaa kuvaa meidän koirasta. On noi koirat kyllä mukavia... ei ne muuten mutta kun tolleen pentuna aina kaikki tytöt tulee kattomaan tommosta ja ovat ihan ihastunu siihen. Saapahan sitten itekkin siinä uusia tuttavuuksia. :D

attachment.php

attachment.php

Liitteet

• aku1.webp
    aku1.webp
    86 KB · Katsottu: 2 001
  • aku2.webp
    aku2.webp
    81,9 KB · Katsottu: 1 999
Mun tädin koira Alma:haart:

Liitteet

• Alma.webp
    Alma.webp
    36,9 KB · Katsottu: 876
Jouluteemaa

xmassquirrel2004.jpg

10835390.jpg

173.jpg

ChristmasPuppy.JPG

trebla sanoi:
Ongelma ratkeaa kun säätää hieman nettiselaimen asetuksia. Itse käytän Operaa ja asetuksista kun ottaa täpän pois kohdasta "enable referrer logging" niin sammakoiden tilalle ilmestyy oikeat kuvat. Muista selaimista löytyy varmasti vastaava asetus eri sanoin ilmaistuna tms.

Missä kohtaa on asetuksissa? Itsellä on Opera suomeksi niin ei oikeen löydy.

Saunatonttu sanoi:
Missä kohtaa on asetuksissa? Itsellä on Opera suomeksi niin ei oikeen löydy.

Tools-Preferences-Privacy ja sieltä löytyy. Mulla on Operasta versio 7.54 eli jos sulla on vanhempi niin ei välttämättä sen takia löydy.

trebla sanoi:

Firefoxissa pitää asentaa ns. Web Developer add-on, jotta tuohon "referrer logging"-toimintoon pääsee käsiksi. Kyseinen lisäpalikka löytyy <A href="https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&id=60">täältä</a>.

Back
Ylös Bottom