Syöntikilpaileminen/Competitive eating

Taustakuvia voi indeed editoida iPhonella ja sillon tulee tommosia tekstejä yläreunaan. Kellonaikaan tai kalenteriin ei mitään vaikutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taustakuvia voi indeed editoida iPhonella ja sillon tulee tommosia tekstejä yläreunaan. Kellonaikaan tai kalenteriin ei mitään vaikutusta.

Okei, mutta miksi se ilmestyi siihen yhtäkkiä vasta videon loppupuolella?
+ En tiedä teistä muista, mutta omaan silmään tuo haasteen viimeinen mättö näyttää vähän liiankin iisiltä siihen nähden, että tuossa vaiheessa kaveri on syönyt melkein 5 kiloa hiilaria? Joo kyllä se ainakin koittaa esittää, että tiukkaa tekisi, mutta mun mielestä toi näyttää vähän näytellyltä?
Jos katsotte esim. tuon ihan ensimmäisen cheatsgiving videon ja sen loppuskenen, niin siitä ruumiinkielestä ja kasvoista pystyy melkein aistimaan sen tuskan.

No siis räpläillyt muuten vaan puhelintaan siinä välissä? Erichän on jättänyt jatkuvasti näyttämättä sitä puhelintaan, eiköhän toi ois jättänyt näyttämättä jos oli ongelmaa saada challenge maaliin? Nythän esim uusimmalla ei taas näyttänyt.

Mä olen muutaman Ericin videon katsonut, ja ihan selkeästi haiskahtaa kusetus äkkiseltään katsottuna joissain kohdissa. Erikoisia leikkauksia ja kamerakuvan vaihdoksia. Ei niissä ainakaan selkeästi näy, että varmuudella söisi kaiken.

Muutenkin tuon Ericin persoonassa joku tökkii, jollain tavalla vähän epämiellyttävän ja falskin oloinen tyyppi. Pitäisi katsoa muutama pätkä ajatuksella, niin voisin paremmin avata mikä hänessä itseäni ärsyttää.

Mä olen muutaman Ericin videon katsonut, ja ihan selkeästi haiskahtaa kusetus äkkiseltään katsottuna joissain kohdissa. Erikoisia leikkauksia ja kamerakuvan vaihdoksia. Ei niissä ainakaan selkeästi näy, että varmuudella söisi kaiken.

Muutenkin tuon Ericin persoonassa joku tökkii, jollain tavalla vähän epämiellyttävän ja falskin oloinen tyyppi. Pitäisi katsoa muutama pätkä ajatuksella, niin voisin paremmin avata mikä hänessä itseäni ärsyttää.
Joo Eric vaikuttaa kyllä vittumaiselle persoonalle. Joskus aikoinaan bodybuilding.com foorumeita seuranneena alkoi vituttamaan suunnattomasti sen kirjotukset siellä.

Joo Eric vaikuttaa kyllä vittumaiselle persoonalle. Joskus aikoinaan bodybuilding.com foorumeita seuranneena alkoi vituttamaan suunnattomasti sen kirjotukset siellä.
Ok, pitääkin tutustua tapaukseen jossain vaiheessa. Minkälaista juttua se pähkinänkuoressa kirjoitteli, ja mikä jutuissa ärsytti?

Ok, pitääkin tutustua tapaukseen jossain vaiheessa. Minkälaista juttua se pähkinänkuoressa kirjoitteli, ja mikä jutuissa ärsytti?
Just todella vittumaisia vastauksia, vaikutti todella ylimieliseltä monissa vastauksissa. Ja en tiedä jotenkin jo ärsyttää sen naaman näkeminen. Onkohan vika ittessäni?

Just todella vittumaisia vastauksia, vaikutti todella ylimieliseltä monissa vastauksissa. Ja en tiedä jotenkin jo ärsyttää sen naaman näkeminen. Onkohan vika ittessäni?
Tuskinpa, kyllä mullakin tulee saman tien vastenmielinen reaktio sen olemuksesta. Mutta joo, pitääpä katsella tarkemmin parit pätkät.

Ei tuo Erik kuitenkaan ihan tyhjä kaveri syömisen suhteen ole kun tuollaista ravintolahaastetta ei kuitenkaan pysty editoinnilla feikkaamaan kun on yleisöä.

Ei missään nimessä, eikä siitä ollutkaan kyse.
Lähinnä vain herättänyt pieniä epäilyksen merkkejä muutamat videot, menemättä sen tarkemmin yksityiskohtiin.

Joo eikä nuo itselle ainakaan mikään sydämen asia ole, lähinnä hyvää viihdettä vain. Toki sääli jos kaveri, joka noilla videoilla elantonsa tekee tekisi sen katsojia huijaamalla, mutta ei se ole senttiäkään itseltä pois :)

Kukaan ei varmaan usko mua, mutta ennen kuin pojat alottivat urakkansa, ajattelin jo mielessäni, että älä vaan perhana taas tukehdu siihen ruokaas :LOL:

Molemmat oksensi uusimilla videillään

Liitteet

• 8c34dabe7db57966b4ff55699e3d12cb344571f052fd56381289ddf75f1aa9aa.jpg
    8c34dabe7db57966b4ff55699e3d12cb344571f052fd56381289ddf75f1aa9aa.jpg
    39,4 KB · Katsottu: 134

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom