Syömiskilpailu dokkari

Katsoiko kukaan eilen MTV:ltä aika uskomatonta dokkaria hodareiden syönnin maailmanmestaruus kisoista. Siinä seurattiin japanilaista tyyppiä joka painoi varmaan 70 kg ,mutta oli tiukassa kunnosaa. 6-pack ja muut lihakset olivat kuin kevyenluokan kehinrakentajalla rasvaprosentin ollessa varmasti 10% hujakoilla. Tyyppi söi harjoituksissa 3 kattilallista pastaa ja hirveän läjän jotain jäädykettä. Kokkikin sanoi ,että on se kauhea syömään söi yli 10 kg yhdellä istumalla. No itse kisoissa tyyppi oli aivan suvereeni ja veti 12 minsan aikana 49 hodaria. Siinä huonolaatuinen kuva äijän päkistä
http://www.brudirect.com/DailyInfo/News/Archive/Nov05/211105/king.burger.jpg
Olen aina luullut että paljonsyövät ihmiset ovat läskejä.. Ei voinut kuin ihmetellä ,että millä prkl tohon pieneen japsiin mahtuu niin paljon ruokaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasin itekkin vääntää tredin tästä aiheesta, oli se niin uskomaton ukko.

Hirvee inspiraatio iski kun kattoi ton. ;) Jos tämä seitkyt kilonen japsi pystyy syömään, siunatkoon, kolme kattilaa pastaa niin varmaan mä pystyn ainakin yhteen jos yritän.:urjo:

E: Uskomatonta, miten kova juttu tollanen syöntiskaba on jenkeissä. Tää japsihan kuittasi kymppitonnin joistain kisoista ja fanit oli aivan innoissaan kun kilpailijat työnsi hodaria naamaan. Irtookohan paljon nahkataskua jos on hyvä syömään...?

Kobayashihan sanoi, että sillä on joku "tila" gastro jotain, jonka takia sen vatsalaukku on paljon alempana, kuin normaali ihmisellä ja sen takia pystyy syömään noin paljon.

Joo Kobayashilla on Gastroptosis.

Wikipedia.org sanoi:
Gastroptosis is the abnormal downward displacement of the stomach.

Ei toi kyllä yhtään mun mielestä vähennä ton kaverin saavutusten arvoa. Aivan sakee jätkä syömään. :worship: Itsekin katson tuota ohjelmaa suu auki. Käsittämätöntä miten mies voi syödä 53 1/2 hodari 12 minuutissa. :eek: En usko, että itse pystyisin syömään edes 12 hodaria 12 minuutissa.

Toi Takeru oli vielä tosi hyvässä kunnossakin.

Tuo pitäisi ottaa massakaudella cooperin-testiksi. Monta hodaria uppoaa kauden alussa 12 minuuttiin ja monta massakauden lopussa.
Mutta itse miehen saavutuksiin. Ei voi muuta sanoa, kuin peace ja syvä rispect hänen suuntaan. On ihme imuri upottamaan evästä nasukkaan.
edit: Itse olen syönyt joskus vajaan kaksi kiloa kiinteää ruokaa yhdeltä istumalta. Olo oli jotain aivan kauheaa sen jälkeen. Kymmenen kiloa ruokaa!?! Ei saatana, mihin se oikeasti mahtuu 70 kiloisella kaverilla. On ne ihme epeleitä!

Kapu sanoi:
Tuo pitäisi ottaa massakaudella cooperin-testiksi. Monta hodaria uppoaa kauden alussa 12 minuuttiin ja monta massakauden lopussa.
Mutta itse miehen saavutuksiin. Ei voi muuta sanoa, kuin peace ja syvä rispect hänen suuntaan. On ihme imuri upottamaan evästä nasukkaan.
edit: Itse olen syönyt joskus vajaan kaksi kiloa kiinteää ruokaa yhdeltä istumalta. Olo oli jotain aivan kauheaa sen jälkeen. Kymmenen kiloa ruokaa!?! Ei saatana, mihin se oikeasti mahtuu 70 kiloisella kaverilla. On ne ihme epeleitä!
Toi kaveri kertoi siinä ohjelmassa kaikkia pieniä niksejä esim. että pitää pureskella todella perusteellisesti ja hiilarit pitää syödä ensin, jos vedetään isoja määriä. Jos vetää rasvaa ja proteiinit ensin niin saa kuulemma unohtaa kovan suorituksen siltä kertaa.

Se 10 kiloa oli ihan käsittämätön läjä sapuskaa.

Katsoin ohjelmaa vain hetken aikaa. Selväksi tuli kuitenkin miten tolkuton määrä ruokaa harjoituksissa ahdettiin mahaan, sekä kyseisen kaverin tiukahko kunto. Selitettiinkö dokkarissa mitään tuon Kobayashin aineenvaihdunnasta tai liikuntaohjelmasta? Vatsalaukkua on varmasti mahdollista venyttää, mutta mihin hemmettiin se kaikki ruuasta saatava energia kuluu?

Luulisi että kun kisa on käyty, kaveri käy takavasemmalla vetämässä sormet kurkkuun ja tyhjentää mahansa.

Ainakin kaljan nopeusjuontikisassa tuo on vakiokäytäntö.

torni2002 sanoi:
Luulisi että kun kisa on käyty, kaveri käy takavasemmalla vetämässä sormet kurkkuun ja tyhjentää mahansa.

Ainakin kaljan nopeusjuontikisassa tuo on vakiokäytäntö.
Eipä näyttänyt tyyppi tekevän niin ,sillä paljon kisan jälkeen näytettiin miestä linkkarissa ja hän esitteli mahaansa kuinka se on turvoksissa ja kehui ,että 12 tunnin päästä kaikki on jo sulannut ja ,että pian alkaa ilma haisemaan hänen ympärillään.

Jeps, 70 kg japsi veteli 10 kg safkaa turpaansa... Aivan käsittämätöntä ja oli vielä niin ripped. Vois kuvitella, että Viva la Bamista tuttu Don Vito ois kovempi ;-))
Itse vetänyt 2,5 kg kebapia seisovassa pöydässä ja olo oli silloin jo kuin lekalla lyöty.

Mulla tekee 2kg annos ruokaa jo aika tiukkaa. Käsittämätön äijä. Mitenköhän se on harjoitellut tuota syömistä kun on pysynyt noin kireenä. Tuo metabolian treenaaminen kuulostaisi Warrior Dieetiltä?

Mietin, että voisiko tuolla äijällä olla joku vika aineenvaihdunnassa. Esim. käy jotenkin ylikierroksilla tms. En edes tiedä onko tollanen mahdollista, mutta kaveri tienaa elantonsa syömiskilpailuilla ja hemmetin kiree. En ihan usko, että pelkkä punttitreeni voisi riittää...

Wintikka sanoi:
Vois kuvitella, että Viva la Bamista tuttu Don Vito ois kovempi ;-))
Mun mielestä se japsi selitti, että jos kasvattaa kunnon rasvamahan niin se heikentää tulosta, koska vatsa ei pääse venymään niin paljon. Johtuisko siitä, että rasva kertyy sisäelinten ympärille ja kiristää nahkaa? Sen takia on tärkeää pysyä kireänä koko ajan.

Aika ihme heppu jos sulattaa tuollaisen satsin.

Miettii miten kaveri tulee seuraavana aamuna vessasta sanomalehti kainalossa: "Huh huh kun helpotti. Tuntuu kymmenisen kiloa kevyemmältä.."

Ei varmaankaan mitään terveellistä touhua kokemattomalle. Mahalaukku voi oikeasti revetä! Varmaan tankkaa jotain ruoansulatusentsyymejä himo satsin ennen kisaa sekä muutmaa peräruisketta seuraavina päivinä... Jännä miten äijä pysyy niin kireenä...

Lisäksi 10kg:ssa pastaa on joku reiusti yli 35000kcal!!! Siihen ne rasvat ja muut täytteet niin aika paukun on heittäny helttaan...

MUTU: en usko että aikuinen ihminen pystyy syömään itseensä hengiltä. Laatta lentää varmasti ennen. Tossa ohjelmassahan treenattiin sitä laattaamiskynnyksen siirtämistä. Ne oli siis tosi PRO-syömäreitä ;-))

Oli kyllä kova jamppa toi japsi, miten ihmeessä voi kaveri vedellä safkaa noin ja pysyä kuitenkin noin tiukassa kunnossa. Varmaan osa energiasta menee jotenkin "ohi" aineenvaihdunnasta tai jotain.

Taisi treenatakkin todella paljon noihin kisoihin.

Wintikka sanoi:
MUTU: en usko että aikuinen ihminen pystyy syömään itseensä hengiltä. Laatta lentää varmasti ennen. Tossa ohjelmassahan treenattiin sitä laattaamiskynnyksen siirtämistä. Ne oli siis tosi PRO-syömäreitä ;-))
Tällekkin palstalle on joskus postattu linkki, jossa oli kuvamateriaalia itsensä hengiltä syöneestä tytöstä. Se oli anorektikko ja ahmimiskohtauksen aikana siltä oli revenny maha. Tietenkin vähän eri asia, kun ton japsin ja jonkun anorektikon mahat saattaa olla vähän eri kokosia.

Ois kyl ollu mielenkiintosta nähä ton jätkän vatsa kisan jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom