Vielä tuosta iltasyömisestä.
Eli tänään tulin esim. salilta kotiin tuossa seitsemän maissa ja vetäisin heti lärviin desin soijaproteiinia ja päälle sitten ruoan.
Nyt kello on päälle puolenyön. Mulla ei ole nälkä, mutta en ole vielä saanut tänään proteiinia 1,5-2 krt painokilot grammoissa. Kuten sanottu, ei ole nälkä, mutta onko mun lihasten kasvamista ajatellen hyvä vetäistä nyt esim. dl soijaproteiinia ihan vain siksi, että yöllä tulisi kasvua lihaksiin? Jos en vedä niin onko riskinä että esim. yöllä energiantarve päinvastoin syö lihaksia?
Mun tilannehan oli se, että yritän tässä samalla laihduttaa läskejä pois ja pitää lihaskuntoa yllä. (Kun tässä on nyt pari kiloa lähtenyt niin huomaa heti, että esim. rintalihakset tulee paljon paremmin esiin ja niissä on muotoakin.)
Kysyisin myös sitä, että tekeekö se jotenkin salitreenin turhaksi, että käyn joskus heti treenin päälle lenkillä? Eli tulen kotiin, vedän soijaproteiinijuoman ja lähden lenkille.
Olen muuten huomannut näin ihan perusjunttina, että pienellä perehtymisellä ruokavalioon ja yleisesti tällä sivulla esitettyihin asioihin saa jo lyhyessä ajassa aika paljon aikaan.