Svend Karlsenin munuaiset sökönä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näitä munuaisia näyttää menevän vaihtoon tällä alalla yhtä paljon kun hyttysiä lapissa keskikesällä.

Näin on.

On lapsellista puhua proteiinin ym. luonnontuotteiden vaikutuksesta siinä yhteydessä, kun voimailijoilta poksahtaa maksoja, munuaisia, muita sisäelimiä. Kikki vaikuttaa kaikkeen, mutta on syytä ymmärtää asian ydin.

Sen nyt on vaan niin,. että kaikista urheilulajeista juuri voimaa koskevissa lajeissa saa anabolisista steroideista suurimman hyödyn. Ja nämä mömmöt ottavat kovasti sisäelinten päälle.

Tänä päivänä, tullaksesi maailman vahvimpien joukkoon ja pysyäksesi siellä vuosikausia sinun pitää ottaa isoja kuureja hyvin monenlaisia "myrkkyjä" useiden, useiden vuosien ajan. Jos näin et tee, et koskaan kisaa maailman vahvimman tittelistä.

Myrkyt ottavat elimistön päälle siitä huolimatta, että useimmat huippuvoimailijat ovat tarkassa lääkärin kontrollissa kilpauransa ajan. Toisilla vaikutukset ovat pahemmat, toisilla pienemmät. Näissäkin on yksilöllisiä eroja. Toinen on letkuissa määrästä, jota toinen voi ottaa ilman ulospäin näkyviä sisäelinvaurioita.

Tää on pelin henki maailman huipulla, tahdoit tai et.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
yhtä säälittävää kuin juoppojen maksa ongelmat... katsokoon peiliin
niin tai yhtä säälittäviä kuin ne jotka hankkii keuhkosyövän asbestista työskennellessään ilman riittäviä suojaimia, katsokoot peiliin:jahas:

Svend Karlsen oli poikkeuksellisen karismaattinen ja viihdyttävä kilpailija! Mariuz ja Svend olivat omaa luokkaansa minun mielestäni, karismaltaan ja mielenkiinnoltaan. Parhaassa kunnossaan hänellä oli uskomaton fysiikka. Vammat alkoivat vaivata ja loppuunpalaminenkin ehkä. Turha tietenkään pelkästään kaunistella ja jeesustella, horkat antoivat paljon ja ottivat myös paljon.......

Svend Karlsen oli poikkeuksellisen karismaattinen ja viihdyttävä kilpailija! Mariuz ja Svend olivat omaa luokkaansa minun mielestäni, karismaltaan ja mielenkiinnoltaan. Parhaassa kunnossaan hänellä oli uskomaton fysiikka. Vammat alkoivat vaivata ja loppuunpalaminenkin ehkä. Turha tietenkään pelkästään kaunistella ja jeesustella, horkat antoivat paljon ja ottivat myös paljon.......

Yksi kaikkien aikojen voimamiehistä, oli horkalla osuutta asiaan tai ei:kippis1:

niin tai yhtä säälittäviä kuin ne jotka hankkii keuhkosyövän asbestista työskennellessään ilman riittäviä suojaimia, katsokoot peiliin:jahas:

kyllä. Mutta en minä ainakaan valita mistään omalla typeryydelläni aiheuttamastani sairaudesta. Olisi sitten kyseessä sydän ongelmat, selkä vaivat.... Ihmiset jolla ei ole varaa ostaa ruokaa säälittää, ei oman elämän idiootit.

kyllä. Mutta en minä ainakaan valita mistään omalla typeryydelläni aiheuttamastani sairaudesta. Olisi sitten kyseessä sydän ongelmat, selkä vaivat.... Ihmiset jolla ei ole varaa ostaa ruokaa säälittää, ei oman elämän idiootit.

en ole kuullut että karlsen ois valittanu oletko sinä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

jaa kuulosti vain siltä tuo aivan alku "mutta en minä ainakaan valita mistään omalla typeryydelläni aiheuttamastani sairaudesta"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom