Suuri Pekka Siitoin-Juhlaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja no-body
  • Aloitettu Aloitettu
Itseasiassa on varsin suvaitsematonta olla suvaitsematta rasisteja. Tämä maailmanparantajien likinäköisyys joskus kummastuttaa minua suuresti. Valtakunnanjohtajassa ihailua herättää kyky vetää omaa linjaansa tappiin välittämättä laumasielujen ihmettelystä.

Se näyttää menevän toisin päin, sillä tässä viestiketjussa näyttää olevan paljon laumasieluja.
Jokaiselle eriäväisen mielipiteen edustajalle voi heittää "maailmanparantajan/viherpiipertäjän/sosialistin/natsin", leiman otsaan. Riippuen aiheesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä et ehkä ole hehkuttanut tätä avoimen rasistista natsia, mutta kaikki nämä kehumiset tyyliin: "Oli se hieno mies!",

Kyllä minä kirjoitin jo avauspostissa, että Pekka oli hieno mies.

menee kyllä Heil, Hitler! osastolle.

Niin menee. Jos olisit joskus ollut livenä kuulemassa minun ja JudoHemmon keskusteluja aiheesta, mikä kunnia joillekin pakkislaisillekin on suotu, niin soittaisit varmaan Supon kimppuumme. On tämä Pekka sen verran vakavasti otettava kaveri.

serious_cat_2.jpg

Onko käynyt mielessä, että kaikki ei aina välttämättä ole ihan sitä miltä näyttää ja joissain jutuissa ihmiset ihan tarkoituksellisesti provoilevat kilpaa? :rolleyes:

Ymmärän helvetin hyvin mitä tarkoitat, sillä minäkin olen YouTubessa katsonut tämän kusipään videoita ja nauranut vatsani kipeäksi "Valtakunnan Johtajan" puheille.
Ymmärrän myös sen että varmaan 50-prosenttia kirjoittaa tähän viestiketjuun ihan huumorimielellä.
Mutta valitettavasti se toinen 50-prosenttia on aivan tosissaan, omissa fantasioissaan.

Mutta nyt lopetan kirjoittelemisen tähän ketjuun - Ellei tule välitöntä pakkoa.

myös sen että varmaan 50-prosenttia kirjoittaa tähän viestiketjuun ihan huumorimielellä.
Mutta valitettavasti se toinen 50-prosenttia on aivan tosissaan, omissa fantasioissaan.
Kai sekin on katsojan silmässä ja taustalla vaikuttaa oma mielipide asiasta. Mä en ole löytänyt yhtäkään vakavasti otettavaa ihailua osoittavaa viestiä tästä ketjusta. Koko ketjun huumoriarvo on täyttä timanttia. Ja Pekka oli hieno mies.

5% on lähempänä, toivon ainakin.

Niin se taitaa olla.
Otin ehkä liian tosissani nämä kaikki kirjoitukset ja Powerhousulle sama juttu, että ehkä tämä viestiketju on huumorille perustettu, mutta itse kun en suvaitse mitään natsipaskaa, niin taisin käsittää hieman väärin nämä "Valtakunnan Johtajan" kehumiset.

...mutta itse kun en suvaitse mitään natsipaskaa, niin taisin käsittää hieman väärin nämä "Valtakunnan Johtajan" kehumiset.

Ettet vaan olisi kommunisti tai homosexual juudenagent? Katsos me ollemme natseja. Me vihaamme mutantteja ja mutakuonoja. Magnumit ovat aina valmiina!

Toivomme yhteisessä ja lujassa rintamassa, että Mestari olisi meillä tänäänkin suosiollinen, vaikka on naistenpäivä ja taivaalta sataa räntäpaskaa.

Laitan vastalauseena kesäisen ja kalevalais-mystilliseltä voimaltaan väkevän kuvan Johtajasta muistuttamaan meitä jokaista taistelijaa siitä, että huomenna aurinko nousee jälleen voitollisena ja suosiollisena. Jawohl. Jaska... parveke auki!

yQk8.jpg

SIEG HAIL!

Paras ketju pakkiksella!

Tiettäkö kukaan miksi tuo risti on väärinpäin Pekan haudalla?

010.jpg

KATKASE!

Tänään muistelin vanhempieni kanssa menneitä, ja siinä yhteydessä isäni muisti pitkästä aikaa kertoa, että minä olen nähnyt Valtakunnanjohtajan livenä joskus 1980-luvun loppupuolella Naantalissa. Koska olin tuolloin rattaissa istunut penska, ei minulla ole asiasta valitettavasti muistikuvaa. Isäni kertoman mukaan Valtakunnanjohtaja ulkoilutti saksanpaimenkoiraa. Päällään hänellä oli univormu ja kenttälakki, kuinkas muutenkaan. Isä harmitteli, ettei älynnyt antaa minua Pekan syliin ja ottaa tilanteesta valokuvaa. Mutta yhtä kaikki, olen ollut noin lähellä suomalaista suurmiestä.

Näin taloudellisesti epävarmoina aikoina olisi syytä muistaa komentaja Aallon kuolematon puhe Sieg Heil Suomi -dokumentissa:

Luokkarajat sortuu, kun kansa yhdistyy taistelemaan yhden ainoan voiman, yhden ainoan tahdon ja yhden ainoan johtajan eteen, joka tällä hetkellä on meille - ei enempää eikä vähempää kuin Väinö Kuisma!

Tosin Kuismasta ei ole niin väliä.

Väinö Kuismahan oli varsin kova bodari aikoinaan ja muusta juopporemmistä poiketen eli hyvin askeettista elämää . Terve sielu terveessä ruumiissa.
Tiedä vaikka pakkiksella kirjoittelisi...

Laatukirjallisuuteen pääsee näköjään tutustumaan netissäkin. Jonathan Sheddin a.k.a. arvatkaa kenen "Ufot, uskonto ja paholainen" on luettavissa täällä:
Pekka Siitoin - Ufot Uskonto Ja Paholainen

Suosittelen erityisesti rotuopillista osuutta, varsinkin sivulla 23 on kovaa settiä.

Myös mustaa magiaa voi opiskella samasta lähteestä:
Peter Siitoin - Musta Magia I Osa

(Selailu ei vaadi tunnuksia, lataaminen vaatii)

Se näyttää menevän toisin päin, sillä tässä viestiketjussa näyttää olevan paljon laumasieluja.
Jokaiselle eriäväisen mielipiteen edustajalle voi heittää "maailmanparantajan/viherpiipertäjän/sosialistin/natsin", leiman otsaan. Riippuen aiheesta.

Äläs nyt liioittele: ei pakkiksella "tiedostavaa", eriävän mielipiteen esittäjää nimitellä vain maailmanparantajaksi, viherpiipertäjiksi, sosialisteiksi tai natseiksi....kyllä täällä välillä nimitellään niitä myös homoiksi, rekkalesboiksi ja punavihermädättäjiksi....mikä on aivan oikein!

Mesikämmeneen on ilmestynyt Hymyn juttu vuodelta 1992, joka on ainakin itselleni uusi löytö.

Pekka Hymyssä 1992 | Mesikämmen

Parhaita paloja tiivistelmänä:
"Jollen olisi Suomen uusnatsijohtaja, haluaisin olla Markus-setä, koska rakastan lapsia ja kunnollisia vanhempia."
...
KDP ei myöskään sulata homoseksuaaleja. ‘Jo riittää homojen vouhotus!’ on otsikoitu eräs puolueen lukemattomista lentolehtisistä. Siitoin vaatii kaikki homot kastroitaviksi ja lesbot bordelleihin yleiseen käyttöön.
...
Englanti on muutenkin syntipukki moneen pahaan.

- Kuka sellaisesta homolordien ja lesboleidien maasta pitäisi, Führer ärähtää ja osoittaa pyssyllään saarivaltiota seinällään olevalta Euroopan kartalta.
...
"- Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. Koirathan eivät syö mitään myrkyllistä, Siitoin tietää."

Varsinkin tuossa viimeisessä sitaatissa on jo suoranaisen klassikon aineksia ja Johtaja todistaa muutenkin vahvasti, jälleen kerran.

hymy1.jpg

hymy2.jpg

Netissä vastaantullutta:

"Kaveri oli joskus pienenä Muumimaailmassa. Pekka Siitoin tuli vastaan ja sanoi hänen vanhemmilleen: "Teidän lapsellanne on erittäin arjalaiset hiukset". "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom