Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Okei mä en ole huomannutkaan, oletko tosiaan sitä mieltä että Suomen armeija pystyisi estämään jos Venäjä haluaisi tänne tulla?
edit: kävin lukemassa tota toista ketjua ja ilmeisesti olet :)

ja kyllä kai ne lyijyä tottelee, mutta eipä voi oikein Suomea verrata Ukrainaankaan lähes 8x enemmän populaa kuitenkin tuollakin..

jos venäjä alkaisi vierailemaan aseistautuneena muissakin euroopan maissa ja saisi aloitettua "puolueettoman" ja painostamattoman kansanäänestyksen niin kyllä muiden maiden täytyisi jo kovempiin otteisiin ryhtyä kuin talouspakotteet. ei suomi taistelisi nykypäivänä enään itse vaikkei natoon kuulukkaan, kyllä apua löytyy tarvitsevalle

Oletteko muuten huomanneet millaisen ajojahdin kohteeksi sankarimme Pezhman "Petsku" Ahmadi on joutunut taas kerran?

Jersey Shore -kilpailija esittää rajuja väitteitä - Petzman kiistää | Viihde | Iltalehti.fi

Olen hyvin surullinen Pezhman "Petsku" Ahmadin puolesta. Haluaisin vain syleillä Pezhman "Petsku" Ahmadia, katsoa Pezhman "Petsku" Ahmadia suoraan silmään ja sanoa Pezhman "Petsku" Ahmadille:

"Pezhman "Petsku" Ahmadi, kaikki muuttuu vielä paremmaksi"

Oletteko muuten huomanneet millaisen ajojahdin kohteeksi sankarimme Pezhman "Petsku" Ahmadi on joutunut taas kerran?

Jersey Shore -kilpailija esittää rajuja väitteitä - Petzman kiistää | Viihde | Iltalehti.fi

Olen hyvin surullinen Pezhman "Petsku" Ahmadin puolesta. Haluaisin vain syleillä Pezhman "Petsku" Ahmadia, katsoa Pezhman "Petsku" Ahmadia suoraan silmään ja sanoa Pezhman "Petsku" Ahmadille:

Kuten sanoin, niin kyseessä on Pezhman "Petsku" Ahmadin ajojahti. Totuus ei pala tulessakaan. Pezhman "Petsku" Ahmadi tulee nousemaan tästäkin suosta, sanokaa Minun, MÖYKKYSEN, sanoneen jos joku kysyy.

Pezhman Ahmadi järkyttyi velkaväitteistä: Tein rikosilmoituksen!

Pezhman Ahmadi järkyttyi velkaväitteistä: Tein rikosilmoituksen! - Antero Alhonen - Käyttäjiltä - SeiskaLive

Kuten sanoin, niin kyseessä on Pezhman "Petsku" Ahmadin ajojahti. Totuus ei pala tulessakaan. Pezhman "Petsku" Ahmadi tulee nousemaan tästäkin suosta, sanokaa Minun, MÖYKKYSEN, sanoneen jos joku kysyy.

Pezhman Ahmadi järkyttyi velkaväitteistä: Tein rikosilmoituksen! - Antero Alhonen - Käyttäjiltä - SeiskaLive

...pahuksen putkirikkokin sattui Petzkun Open Bar-ravintolaan! Mutta onneksi omistaja vaihtuikin sitten sopivasti saman tien. Paljonkohan jäi velkasaldoksi tällä kertaa ovien sulkeuduttua. Vituttaa yli kaiken nämä epärehelliset ravintolayrittäjät.

...pahuksen putkirikkokin sattui Petzkun Open Bar-ravintolaan! Mutta onneksi omistaja vaihtuikin sitten sopivasti saman tien. Paljonkohan jäi velkasaldoksi tällä kertaa ovien sulkeuduttua. Vituttaa yli kaiken nämä epärehelliset ravintolayrittäjät.

Hetkonen, mikä putkirikko? En ole kuullut. Onko lähdettä?

Yle: Viinabuffet-yökerholle loppu - sulki ovensa - Ilta-Sanomat

Näin ne maahanmuuttajat menestyy.

867264.webp

Back
Ylös Bottom