MĂ–YKKYNEN
VIP
Taisi olla Iin Kärkkäisellä ja taisi Lahdenkin Kärkkäisellä olla joku aika sitten samanlainen tarjous.
Joo, niinhän se olikin Kärkkäisellä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisi olla Iin Kärkkäisellä ja taisi Lahdenkin Kärkkäisellä olla joku aika sitten samanlainen tarjous.
Jonottaminen on fiksua sillon, kun siitä saa tarpeeksi hyvän kompensaation. Oletetaan vaikka, että tarvitset välttämättä jonkun hyödykkeen joka normaalisti maksaa 200 euroa, mutta saat sen 2 tuntia jonottamalla 100 euroon. Tästä tulee nk. "tuntipalkaksi" 50 e/h. Jos se tuntiliksa on kovempi, kuin miten arvostat oman vapaa-aikasi, niin jonottaminen on ihan perusteltua eikä idioottien hommaa.
Tuolla raahaustaa monia ukkoja pitkin parkkipaikkoja ja katuja jotka liikkuvat erittäin vaivanloisesti, vaikuttaa siltä että nämä eivät oikein kunnolla enää kuule tai näe, reaktioajat ovat järkyttävän pitkiä, pää tuskin kääntyy mihinkään suuntaan ja ryhti on niin länässä ettei ukko näe autosta juuri mitään. Se on järkyttävää katsottavaa kun nämä ukot menevät ratin taakse, ei 1000kg henkiläauto ole mikään invamopo. Kukaan tuskin vapaaehtoisesti luopuu kortista, tähän tarvittaisiin lääkäreiltä huomattavasti jämäkämpää otetta, osa vanhuksista on oikeesti aikapommeja kun vetelevät tuolla alentuneilla aisteilla, hitaalla reaktioajalla ja saavat slaageja pikateillä. Helvetin usein lukee lehdistä että kolarin on aiheuttanut sairaskohtaus.
Nyt sitten kuvattiin vartijaa ja vartija on se pahis.
Jokaiselle tekisi hyvää olla järjestysmies edes kerran elämässään. Vaikka vain yleisö tapahtuman liikenteen ohjaajana. Muuttaa kyllä hyvin käsitystä siitä onko oikeutettua alkaa vaatimaan erityiskohtelua tai säännöistä poikkeamista.
^^ Enemmän mua vituttaa tää huomio yhteiskunta. Jos mun lapselta vietäisiin pallo, syystä tai syyttä, niin en mä nyt jumalauta alkaisi kuvaamaan tilannetta vaan olisin lapsen tukena selvittämässä mistä on kysymys.
Ja sitten lähettelemään videota jonnekkin iltasanomiin. Mikä ihme ihmisiä vaivaa. Kohta varmaan isä kuvaa kun lapsensa tippuu heikkoihin jäihin ja alkaa vaatimaan "missä oli heikoista jäistä varoittavat kyltit". Ihme idiootteja.