Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Korjasin kommenttiani tossa alempana. Olit vaan liian kiireinen ristiinnaulitsemaan meikäläisen että olisit huomannut sen. Otahan happea, lue oma kommenttis ja kato peiliin.

Pitää paikkaansa että mun olisi pitäny korjata heti mun alkuperänen viesti oikeeseen muotoonsa, mut pata kattilaa soimaa. Ei tosta sun omasta viestistäs nääs mikään kovin korkea äo paista läpi...

:hyper:
Jumalauta se on ihan oikea ihminen jota on puukotettu hengenvaarallisesti. Sen läheiset saattaa vaikka lukea tätä ketjua. Oisko susta kivaa jos vaikka sun mutsia tai siskoa ammuttais kadulla ilman syytä ja sit joku 19v räkänokka ois netissä naureskelemassa että eipä tainnu sekään huora tietää miten pistoolia käytetään?

vaikka pallo oli lainassa mitä ilmeisimmin niin onhan tässä nyt vartijalla pettänyt arviointikyky ihan totaalisesti, puhumattakaan siitä infon työntekijästä, VITTU SE ON ILMAPALLO!!!
Vartija vei 2-vuotiaalta Sulolta ilmapallon Hulluilla päivillä - katso isän kuvaama video - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Kun ottaa uusasiakashankinnan hinnan huomioon, olemassa olevia ei varmaan kannata tosiaan karkoittaa yhden ilmapallon vuoksi. Pelisilmä petti täysin.

Kun ottaa uusasiakashankinnan hinnan huomioon, olemassa olevia ei varmaan kannata tosiaan karkoittaa yhden ilmapallon vuoksi. Pelisilmä petti täysin.

Nyt sitten kuvattiin vartijaa ja vartija on se pahis. Iskä itsekin kauhisteli facebookissa, kuinka vartija repi pallon pois piltiltä. No ei se siltä näyttänyt videolla. Mitä vartijan pitää tehdä? Myyjä ilmoittaa hänelle, että asiakas painaa pihalle mukanaan kaupan omaisuutta. Vartijako sitten päättää mitä tavaraa myymälästä saa viedä ja mitä ei?

Vaikka onhan se tietenkin traumaattista, vaikka tavara otetaan takaisin iskän kielloista huolimatta.

Eniten vituttaa tämä SoMessa itkeminen videoineen ym. Kas kun ei kukaan ihmettele, miksi 2v pitää merkitä jollain pallolla. Aikoimus siis on jättää lapsi yksin ja sitten myöhemmin etsiä se pallon avulla? Jos muksun hukkaaminen pelottaa, niin kannattaako sitä ottaa mukaan ollenkaan? Nyt on yhden myyjän nenäherneistä tuomittu koko Stockan ketju jokaista työntekijää myöden.

No huhhuh

Liitteet

• uploadfromtaptalk1381495168845.webp
    uploadfromtaptalk1381495168845.webp
    50,8 KB · Katsottu: 636
Voi jumalauta tuota vaksia. Mulla ei olis antanu luonto periksi mennä tekemään tuota. Kaupan oma moka kun menivät antamaan. Sitä paitsi, mitä vitun väliä jollain ilmapallolla? Luulis olevan siellä tiskin takanakin hymyä päivään, kun saa annettua lapselle iloa.

Olisi isä antanut suosiolla sen pallon pois pyydettäessä, niin ei olisi ollut lapsellekkaan niin "traumaattinen" kokemus. Silloin ei toki olisi saanut kuvattua hyvää matskua sosiaalista mediaa varten.

Nyt sitten kuvattiin vartijaa ja vartija on se pahis. Iskä itsekin kauhisteli facebookissa, kuinka vartija repi pallon pois piltiltä. No ei se siltä näyttänyt videolla. Mitä vartijan pitää tehdä? Myyjä ilmoittaa hänelle, että asiakas painaa pihalle mukanaan kaupan omaisuutta. Vartijako sitten päättää mitä tavaraa myymälästä saa viedä ja mitä ei?

Vaikka onhan se tietenkin traumaattista, vaikka tavara otetaan takaisin iskän kielloista huolimatta.

Eniten vituttaa tämä SoMessa itkeminen videoineen ym. Kas kun ei kukaan ihmettele, miksi 2v pitää merkitä jollain pallolla. Aikoimus siis on jättää lapsi yksin ja sitten myöhemmin etsiä se pallon avulla? Jos muksun hukkaaminen pelottaa, niin kannattaako sitä ottaa mukaan ollenkaan? Nyt on yhden myyjän nenäherneistä tuomittu koko Stockan ketju jokaista työntekijää myöden.

Juu, ei se vartija tässä se pahis ole - toki varmaan vaksikin olisi voinut myyjälle vinkata että mieti nyt vähän, se on yks vitun ilmapallo.

Mitä muuta Stockmann on kuin brändinsä? Samat ryönät saa nykyään mistä vaan ja halvemmalla. Varsinkin kun samaan aikaan ilmapallokamppiksia saa tehdä missä tahansa mainostoimistossa kovalla rahalla niin nämä ne käy keräämässä ne taaperoiltakin takasin:D

Nyt on lama, jos joku vielä vaivaantuu liikkeeseen rahaa kuluttamaan niin siitä kokemuksesta tulee tehdä mahdollisimman miellyttävä...ei onnistunut, ja nyt päivän pössis on stokkan paska palvelu.

jos ajattelee asiaa siltä kantilta että varmastikaan useat ihmiset eivät tiedä että on hullut päivät ja eivät suuntaa stockalle, kadulla tulee vastaa mies ja pieni lapsi, lapsi on iloinen ja heiluttelee palloa, voin luvata että tuo pieni kävelevä mainostaulu olisi tuonut stockalle asiakkaita ainakin 20kpl kun nyt tämä uutisointi taas karkoittaa helvetin paljon enemmän ja useissa kaupungeissa, eli ei nyt menny putkeen tämä :D

Ihmiset saa päivittäin paskaa palvelua. Kaikki ei vaan kuvaa sitä ja lataa Facebookiin. Tämä on juuri tätä minä tiedän oikeuteni -porukkaa. Ilmapallo on halpa mutta ei iso raha vaan iso periaate. Stockmannin työntekijöillä on säännöt joiden mukaan toimitaan ja he noudattavat niitä. Asiakkaita pitää palvella mutta säännöt on säännöt. Kyllä isän pitää itse osata muksuaan vahtia. Ystävälliseltä tuo vartija vaikuttaa ja epäilen ettei kukaan työntekijä heille "huutanut" ole. Väitän että pojan isä oli se joka vei tilanteen noin pitkälle.

Ihmiset saa päivittäin paskaa palvelua. Kaikki ei vaan kuvaa sitä ja lataa Facebookiin. Tämä on juuri tätä minä tiedän oikeuteni -porukkaa. Ilmapallo on halpa mutta ei iso raha vaan iso periaate. Stockmannin työntekijöillä on säännöt joiden mukaan toimitaan ja he noudattavat niitä. Asiakkaita pitää palvella mutta säännöt on säännöt. Kyllä isän pitää itse osata muksuaan vahtia. Ystävälliseltä tuo vartija vaikuttaa ja epäilen ettei kukaan työntekijä heille "huutanut" ole. Väitän että pojan isä oli se joka vei tilanteen noin pitkälle.

Et taida olla kauppias?

Kuten Kaitsu tuossa ylempänä osuvasti osoitti, yhden ilmapallon hinnalla voi saada lisää asiakkaitta tai menettää vanhatkin. Se on aivan saatanan sama kuka on oikeassa ja kuka väärässä, asiakkaan kanssa ei kannatta kovin pienistä kinata.

Et taida olla kauppias?

Kuten Kaitsu tuossa ylempänä osuvasti osoitti, yhden ilmapallon hinnalla voi saada lisää asiakkaitta tai menettää vanhatkin. Se on aivan saatanan sama kuka on oikeassa ja kuka väärässä, asiakkaan kanssa ei kannatta kovin pienistä kinata.

No ihan oikeasti hei! Kuinkahan monta asiakasta Stockmann tuon takia menetti? Jos haluat ostaa kengät ja niitä ei K-Kengästä löydy niin jätätkö Stockmannin kenkäosaston väliin kun siellä oli ikävä vartija? I don´t think so.

Joka päivä joku putiikki menettää asiakkaan. Veikkaan että tilanteen nähneet ihmiset juttelee myös ylimielisestä isästä.

Säännöt ja periaatteet...ei kai tämä elämä niin vakavaa ole,hiukan pilkettä silmä kulmaan ;) kyse on jostain ilmapallosta.

No ihan oikeasti hei! Kuinkahan monta asiakasta Stockmann tuon takia menetti? Jos haluat ostaa kengät ja niitä ei K-Kengästä löydy niin jätätkö Stockmannin kenkäosaston väliin kun siellä oli ikävä vartija? I don´t think so.

Joka päivä joku putiikki menettää asiakkaan. Veikkaan että tilanteen nähneet ihmiset juttelee myös ylimielisestä isästä.
Eli et.
Mun firmalla on kymmeniä tuhansia asiakkaitta eikä mulle tulisi mieleenkään vaarantaa niistä yhtäkään jonkun ilmapallon vuoksi. Päinvastoin paiskon jatkuvasti rahaa että saisin lisää ja pidettyä vanhatkin tyytyväisinä. Asiakkaan huomioon ottaminen pitää olla selkärangassa jokaisella firman asiakaspalvelijalla ja "extra mile" on päivän sana, tässä se meni täysin persiilleen.

Mä oon ainakin niin jääräpäinen ja periaatteellinen, että jos jostain saan paskaa palvelua tai luen tarpeeksi paskaa siitä paikasta, niin en ole menossa siihen puljuun tekemään ostoksia.

Joo on meilläki työpaikalla säännöt ja plaaplaa, mutta silti jostain kumman syystä osaan hoitaa asiat pelisilmää käyttäen.

Ihmiset saa päivittäin paskaa palvelua. Kaikki ei vaan kuvaa sitä ja lataa Facebookiin. Tämä on juuri tätä minä tiedän oikeuteni -porukkaa.

Voi että kun lataisivatkin, niin saatais tähän paskaan suomalaiseen asiakaspalvelukulttuuriin jotain rotia. Nyt kun paska palvelu ei näy heti ja suoraan niin ajatellaan että paskatko sitä yhdestä asiakkaasta. Me vaan ollaan kaikki niitä yksittäisiä asiakkaita ja jos asenne on tuo niin silloin me kaikki kärsimme siitä.

Olen suhteellisen paljon käynyt kauppaa ebayssa ja siellä kun näkyy positiivinen/negatiivinen palaute suoraan prosentteina yleisölle niin alkaa kauppiaitakin asiakaspalvelu kiinnostamaan. Siellä oikeasti tehdään jo jotain, ettei negatiivista palautetta rapsahda omalle tilille. Stockkakin on varmasti panostanut aikaa ja rahaa siihen, että on saanut erinomaisen asiakaspalvelumaineensa. Tällainen julkisuus on varmasti helvetin kallista. Stockkmannilla varmasti tämän tietävät kun heti tulee perään julkista pahoittelua. Uskon, että tämä kyseinen asiakas on saanut suhteellisen hyvät hyvitykset. Tosin vahinko ehti jo tapahtua. Toivottavasti tästä opitaan asiakaspalvelualalla.

Sääntö, sääntö ja kielto. Siitä on suomalaisuus tehty. Säännöt ja kiellot ovat vieneet suomalaisilta kyvyn ajatella järjellä. Vastahan oli lehdissä kuinka pikaruokala kieltäytyi soittamasta loukkaantuneelle mummole ambulanssia, koska firman puhelinta oli kielletty käyttämästä asiakaiden asioihin. Samoin, loukkaantuneelle ei annettu toisessa raflassa jäitä (kylmä, koho, kompressio), vaikka vieressä oli laari niitä täynnä, koska oli jokin sääntö, että jäitä ei saanut käyttää kuin vain juomissa tmsp.

Huoltsikan kassalla sain jatkuvasti kuulla kitinää, kun en myynyt isoa kahvia pienen kahvin hinnalla. Harmittaa, kun en tuolloin tajunnut kysyä, miksi minun pitäisi kuunnella pomon motkotusta siitä, että työssäkäyvät jätkät säästävät vaivaiset parikymmentä senttiä kahvikupista - mitä minä siitä hyödyn? Ei kai siitä, että työntekijä noudattaa ohjeita pidä työntekijää syyttää vaan niitä, jotka ohjeet ovat keksineet. Vaikka paska taitaa jäädä tässäkin ilmpallo-casessa vartijan kouraan, vaikka ohjeita noudattikin :D

Tosta ilmapallo-episodistahan on kuultu vain mielensäpahoittaja-isän versio. Mieshän ei ainoastaan liioittele vaan suorastaan valehtelee, miten vartija on muka epäasiallisesti hoitanut tilanteen. IS:n sivuillahan joku henkilökunnasta on kommentoinut, että jatkuvasti joku haluaa noita ilmapalloja, eikä siksi kenenkään kohdalla voida tehdä poikkeusta. Nyt tämä isä kuitenkin päätti, että hänellä on oikeus viedä luvatta kaupan rekvisiittaa, ja kun tästä on huomautettu, niin mies on alkanut viisastelemaan ja jatkanut matkaansa. Luulenpa, että tämä henkilökunnan "epäasiallinen" käytös on alkanut siitä, kun mies on epäsuorasti haistattanut heille vitut.

Kieltämättä liioittelua henkilökunnalta, mutta kyllä mun mielestä tapauksen suurin kusipää on toi isä, joka tekee kärpäsestä härkäsen. Eniten vituttaa vartijan puolesta, joka teki vain työtä käskettyä ja hoiti hommansa asiallisesti.

et selvästikään tunne suomalaista luonnetta hirveän hyvin, jääräpäisyys on kunniassa ja kun jotain tälläistä päätetään niin perkele siitähän pidetään kiinni ja ollaan ylpeitä siitä että on tehty päätös ja siitä ei horjuta.
ei kukaan piittaa ylimielisestä isästä vaan jokainen näkee tuon pienen lapsen jolta pallo otetaan pois, nää on pieniä juttuja ja ne ratkaisee.
kuka muistaa sen elisan laskutus sekoilun vuosia sitten? maksoin laskut ja tein päätöksen että en edes kuse kyseistä puljua kohti, joka vuosi kovin soittelevat ja joka kerta kieltäydyn asiakuudesta ja kerron syyn ja sama menettely on saunalahtea kohtaan koska elisa omistaa sen.
hulkkonen juha on myös vetänyt omat johtopäätöksensä asiassa kuten alla olevasta videosta voimme todeta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom