Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Tuon puukotustapauksen johdosta lähtisin nyt ensimmäisenä kieltämään puukot ja veitset. Tai ainakin ne voitaisiin varastoida jonnekin keskitetysti ja aina ruoanlaiton tahi nikkaroinnin yhteydessä voisi hakea sopivan työkalun käyttöön. :jahas:

Tuon puukotustapauksen johdosta lähtisin nyt ensimmäisenä kieltämään puukot ja veitset. Tai ainakin ne voitaisiin varastoida jonnekin keskitetysti ja aina ruoanlaiton tahi nikkaroinnin yhteydessä voisi hakea sopivan työkalun käyttöön. :jahas:

Ruokalat vois kieltää myös, ja Oulu pitäisi aidata.

Oot kyllä yksi helvetin idiootti. Idioottimaisin kommentti mitä ikinä olen pakkiksella lukenut.

Korjasin kommenttiani tossa alempana. Olit vaan liian kiireinen ristiinnaulitsemaan meikäläisen että olisit huomannut sen. Otahan happea, lue oma kommenttis ja kato peiliin.

Pitää paikkaansa että mun olisi pitäny korjata heti mun alkuperänen viesti oikeeseen muotoonsa, mut pata kattilaa soimaa. Ei tosta sun omasta viestistäs nääs mikään kovin korkea äo paista läpi...

:hyper:

Ei siinä ole todellakaan mitään tragikoomista, kun tulee puukotetuksi vaikka ei olisi käynyt asepalvelusta. Olisiko sekin sinun mielestäsi tragikoomista jos jäisi auton alle eikä olisi käynyt autokoulua??

Vittu valot päälle nyt!

Back
Ylös Bottom