Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Minulle henkilökohtaisesti Räsänen ei ole yhtä kuin kirkko. Tämä ei ollut provo enkä halua sotkea ketjua. Miten poliitikkoa, joka edustaa kristillisdemokraatteja (onhan siinä sana kristillinen) voidaan pitää yksin koko kirkon kantana? I am just plain stupid.

Rasanen ei ole yhta kuin kirkko, samaa mielta. Se kun ministeri laukoo tuollaista skeidaa tuo aina vaan mieleen miten absurdia on elaa 2000 luvulla sivistysmaassa jossa on valtionkirkko.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288514940057.html

Mun mielestä olis kyllä typerää kieltää seksinosto kokonaan, koska esim. kehitysvammaiset saattaa saada ainoan seksuaalisen nautinnon nimenomaan prostituution takia. Mua jotenkin ärsyttää nää kukkahattutädit ketkä on niin jyrkästi keltämässä seksinoston. Ihmiskauppa on tietenkin täysin eri asia ja sitä en hyväksy, mutta mun mielestä prostituution kokonaan kieltäminen aiheuttaisi ehkäpä suurempia ongelmia mitä nyt on.
Mulle se on ihan se ja sama kuka käy huorissa ja kuka ei. Sitten mua mietityttää että minkä takia seksinosto on kiellettyä mutta myyminen ei? Vähän ristiriitasta.

Sitten mua mietityttää että minkä takia seksinosto on kiellettyä mutta myyminen ei? Vähän ristiriitasta.

Periaatteessa sama asiahan se on mutta tällä sitä myyjää ei estetä harjottamasta ammattiaan. Toiset niistä kuitenkin ilmoittavat tulonsa ja maksavat veronsakin kuin kuka tahansa yksityisyrittäjä. En tiiä onko sen syvällisempää pointtia.

Ihmiskaupan uhreilla pienempi kynnys irtautua toiminnasta ja puhua virkavallalle, kun eivät oo huoraamalla syyllistyneet rikokseen.

Tiina Kasvi, se nätimpi niistä kahdesta.

Hitto, että ton Marin kuoret - tai mitkä hitot noissa hampaissa on - on rumat! Näyttää siltä, että sillä ois tekarit...

Vähän surkeaa toi Marin touhu on ollut jo 10vuotta. Tyrkyttää itseään kaiken maailman kissanristiäisten arvoisiin kauneus kilpailuihin. ex- avokki tuntee sen ja on se meillä käynyt kylässäkin silloin joskus 10v. sitten. Juu ei mennyt nallekarkit ihan tasan siskonsa kanssa.
Hattua täytyy silti nostaa Marille aktiivisuudesta ja uskosta itseensä vaikka ei siellä kärkikaartissa aina olekkaan.

En tiedä mihin muuhunkaan ketjuun tämän olisi pistänyt, joten tässä olisi:

Pikkupoika löysi vanhempiensa säästöt - osti koko rahalla karkkia

Yhdeksänvuotiaan ukrainalaispojan onni oli suunnaton kun hän löysi sohvan alta hänen vanhempiensa huolella säästämät rahat. Kasaan vuorotöissä käyvät vanhemmat olivat onnistuneet saamaan 3 150 euroa. Poika ottikin tilaisuudesta kaiken irti ja käytti kaikki rahat karkkiakaupassa.

Asian huomasi hänen isänsä, joka tullessaan töistä kotiin ei löytänyt enää sohvan alta tutusta piilosta ollenkaan rahaa. On käsittämätöntä, että pikkupojan on annettu tuhlata karkkeihin suunnattoman suuri summa rahaa, ilman että epäilykset ovat heränneet. Jos joku on kuitenkin varmaa niin se, etteivät pojan vanhemmat jatkossa piilota rahojaan sohvan alle.

http://www.voice.fi/hullumaailma/ap...nsa-saastot-osti-koko-rahalla-karkkia/6/44033

Mitäpä sitä muutakaan tarvitsisi, kuin kuorma-autollisen karkkia.

Back
Ylös Bottom