Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092616124060_uu.shtml Kyllä on taas juttua. Ei saatana kyllähän nyt neljä naista saa yhden kahdeksan vuotiaan aisoihin. Tietysti, jos tässäkin ollaan taas koitettu ottaa jotain auktoriteettistä asemaa ja käsketty pojan rauhoittua, niin en ihmettele minkä takia poika on nuo kaikki teot ehtinyt tehdä. Kyllä näissä tapauksissa saa ottaa rajumminkin kiinni, jos lapsi käyttäytyy tuolla tavalla.

Olen aina kattonut, että hyvännäköinen akka tuo Kate Middletoni ja timmissä kunnossa. Williami varmaa höyläilee sitä aika aktiivisesti tai itse ainakin höyläisilisin hänen asemassaan.

http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/2012091416075764_kg.shtml

kate-middleton-post-wedding-dress.jpg

kate-middleton-legs-close-up.jpg

Get-Kate-Middletons-legs.jpg

kate-middleton-legs-134708484.jpg

On ihan jees, varsinkin englatilaiseksi, jotka keskimäärin eivät ole ihan samaa tasoa, kuin esim. ukrainalaiset. En ole onnistunut kuvia löytämään mutta en ole tosin kymmentä sekuntia enempää edes yrittänyt. Varmaan niin suttuisia ettei niistä saa selvää kuitenkaan...

Ne kuvat on ihan turhia, ei niistä nää mitään. Otettu jostain 800m päästä ja saa just sen verran selvää että siinä on nainen jolla on tissit.

Iltasanomien mukaan Tiger on suomalaisen jetset elämän keskus :wtf:. Onko näin? Ainakin niinä parina kertana kun itse olen tuolla käynyt, paikka oli täynnä lähinnä mamuja ja teinejä...

Suomalaisen jetset-väen yökerho

mamujen sekä teinien lisäksi ja ilmeisesti liivijengiläisiäkin, nehän oli sen tiigerin puukotuksen takanakin... lienevätkö tulleet paikkaamaan erehdystään kun taisi olla väärä mies viime kerralla :D

No ei todellakaan ole kun minäkin oon sisään päässyt. Eipä täällä montaa paremman väen paikkaa ole oikeasti.

mamujen sekä teinien lisäksi ja ilmeisesti liivijengiläisiäkin, nehän oli sen tiigerin puukotuksen takanakin... lienevätkö tulleet paikkaamaan erehdystään kun taisi olla väärä mies viime kerralla :D

Nope. Virolaiset ja kinkit otti yhteen..

Olin paikalla.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100216148775_uu.shtml

"Romanien kansallispäivä pääsee kalentereihin vuodesta 2014 alkaen.

Kansallispäivää vietetään 8.4. Päivä ei ole liputuspäivä.

Valtakunnallinen romaniasiain neuvottelukunta teki ensimmäisen ehdotuksen kansallispäivän saamiseksi kalentereihin jo vuonna 2001. Tuolloin Helsingin yliopistossa katsottiin, ettei aika ollut kypsä ehdotuksen hyväksymiselle. Nyt yliopiston almanakkatoimisto on hyväksynyt uuden Vantaan paikallisromanityöryhmän tekemän ehdotuksen.

- Yhdenvertaisuuden nimessä myös romanit ansaitsevat oman päivänsä almanakkaan, sanoo kansatieteen professori Hanna Snellman Helsingin yliopistosta.

Romanien kansallispäivä on peräisin Lontoossa vuonna 1971 pidetystä ensimmäisestä kansainvälisestä romanikongressista. Kongressin avajaispäivää on vietetty romanien kansallispäivänä vuodesta 1990 lähtien."

Ei varsinaisesti liity uutiseen, mutta mun mielestä samaa yhdenvertaisuutta käyttäen, voisivat kaikki opiskelijat ja yh-huoltajat saada joka vuosi tietyn summan valtiolta rahaa vaatteisiin.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288504018014.html

"IS-lukijat: "En pidä henkilöä miehenä saati ihmisenä, jos ei ole lihaksia"

Hahaha loistava artikkeli!

Muutamat hyvät poiminnat:

"Kunhan lihakset piirtyvät nätisti ihon alta, eivätkä pullistele liian paljon ja on alle kympin rasvaprosentti."

"Alle 90 kiloinen ei vielä mikään mies olekaan." En tuu siis koskaan olemaan mies.

"Sen verran pitää olla lihasta, että yli 100 kiloa nousee penkissä."

"Mun mies painaa lähes 200 kiloa ja olen siihen tyytyväinen. Lihakset eivät merkkaa minulle mitään, eikä pitäisi merkata kenellekkään."

"Esimerkiksi Hunksien miehet eivät minua sytytä, enemmänkin inhottavat ylilihaksikkailla vatsoillaan ja lantioillaan." Ylilihaksikkaita vai :hyvä: Jos joku bb-tommiki olis kelvannu hunkseihin, niin en tiiä onko se saavutus.

"Kyllä jonkin verran pitää olla lihasta, mutta se ei saa mennä yli. Entisellä kunppanilla meni sen verran yli, että aina peilaili itseään peilistä ja ihaili lihaksiaan." Tunnistaako kukaan itseään? :D

Hahaha loistava artikkeli!

Muutamat hyvät poiminnat:

"Kunhan lihakset piirtyvät nätisti ihon alta, eivätkä pullistele liian paljon ja on alle kympin rasvaprosentti."

"Alle 90 kiloinen ei vielä mikään mies olekaan." En tuu siis koskaan olemaan mies.

"Sen verran pitää olla lihasta, että yli 100 kiloa nousee penkissä."

"Mun mies painaa lähes 200 kiloa ja olen siihen tyytyväinen. Lihakset eivät merkkaa minulle mitään, eikä pitäisi merkata kenellekkään."

"Esimerkiksi Hunksien miehet eivät minua sytytä, enemmänkin inhottavat ylilihaksikkailla vatsoillaan ja lantioillaan." Ylilihaksikkaita vai :hyvä: Jos joku bb-tommiki olis kelvannu hunkseihin, niin en tiiä onko se saavutus.

"Kyllä jonkin verran pitää olla lihasta, mutta se ei saa mennä yli. Entisellä kunppanilla meni sen verran yli, että aina peilaili itseään peilistä ja ihaili lihaksiaan." Tunnistaako kukaan itseään? :D

Loistavaa. Tää on taas tää siis pitää olla lihaksia kunhan ne ei näy :D tai siis rintalihakset pitää olla kunnossa ja hauista pitää treenata. Toisesta iltasanomien jutusta luin pakaroiden treenaamisestä ja siellä naiset kirjotti että se vasta naurettavaa oliskin jos mies treenais jalkoja :face:

Ei saatanan saatana!

http://www.iltalehti.fi/talous/2012100316155077_ta.shtml

Pitäisikö kysyä jos Suomi saisi 100 milj. euroa takaisin? Täällä olisi käyttöä, kun leikkaamaan joudutaan. Jos ei muuta, niin voidaan vaikka rakentaa F1-rata TÄNNE. Eikö Kreikassa ollut kohta pulaa lääkkeistä jne? Ei, vaan formulasirkusta ja armeijaa siellä rakennetaan. Voi perkeleen perkele.

"Venäjän pääkanavan uusi sarja kuvaa venäläislapsen riistoa Suomessa"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012100316155769_uu.shtml

Jep jep. Suomen pitäisi laittaa samalla tavalla vähän TV-sarjaa kehiin. Sarjassa käsiteltäisiin Venäjän diktatuuria ja poliittista pelon ilmapiiriä, missä oppositio pidetään hiljaisena, sananvapaus on vapautta olla sanomatta, ja tavallisen kansan ongelmista ei piitata.

Todellisuudessa uhri julkaisi videon, missä näyttelee kameralle niitä saatanan typeriä lappusia, kun ei kehtaa puhua. :curs: Vitun Iltalehden kusenkeltaiset otsikot! :wall:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom