Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

QUOTE: tela --> http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012033115397999_uu.shtml

Umm... Hehe joo mua vähän ihmetyttää että millä oikeudella me tuomitaan jonkun muun valtion kansalainen siellä valtiossa tapahtuvista rikoksista... Ja jos kyseessä on kansanmurha, niin ööh, muistaakseni ainakin Milosevich ja kumppanit kävivät oikeutta ja tuomittiin YK-oikeudessa...

Ei tässä mitään muuten, onhan tuossa paha rikollinen kyseessä jne jne jne...... mutta kun lasku tulee nyt olemaan siellä 6-7 miljoonaa euroa meidän veronmaksajien taskusta, niin se kyllä potuttaa!!

Ei tässä mitään muuten, onhan tuossa paha rikollinen kyseessä jne jne jne...... mutta kun lasku tulee nyt olemaan siellä 6-7 miljoonaa euroa meidän veronmaksajien taskusta, niin se kyllä potuttaa!!

Toi on euro jokaiselta suomalaiselta per oikeudenkäynti.Itse maksan mielelläni euron joka kerta kun Ruandalainen laitetaan vankilaan elinkautiseen.Toki kun näyttö on noin vahva, olisi voinut säästää oikeudenkäyntikulut langettamalla tuomion suoraan, mutta olisin silti valmis sijoittamaan tonkin rahan :)

Kertokaa mulle mikä tän uutisen pointti on? Onko naisnyrkkeily jostain yht'äkkiä keksitty vai oliko tämä jotenkin historiallinen tapahtuma?

Legenda tyrmää Wählströmin...

No tossahan taas yhen kerran otsikko oli raflaavampi kuin itse juttu, kyseltiin vaa mielipiteitä naisnyrkkeilystä. Näin mutuna heitän että iltapäivälehtien jutuissa 75% on ilman (järkevää) pointtia :D

btw ja mitä itse naisnyrkkeilyyn tulee niin munkin mielestä ihan turhaa touhua mimmien hakata toisiaan.

^Minusta sille taas ei ole mitään järkevää syytä miksei naiset saisi pätkiä toisiaan. Jos naiset on teknisesti surkeita, niin eikö kaikki naiset ole sitten samalla viivalla?
Ei tuo Evakaan kovin rumaksi ole moukaroitu. Nenäposkellahan se on monella mies nyrkkeilijälläkin ja ulkonäköön tulevat muutokset ei varmasti lajia harrastavia haittaa. Kukaan ei tuossa niin hirveästi avannut, että mitkä ne syyt on miksei naiset saisi runtata toisiaan.

^Minusta sille taas ei ole mitään järkevää syytä miksei naiset saisi pätkiä toisiaan. Jos naiset on teknisesti surkeita, niin eikö kaikki naiset ole sitten samalla viivalla?

Mä en ota kantaa tuohon tekniseen tasoon, mun mielestä naisten nyrkkeily on vaan onnetonta nahistelua eikä siinä oo mitään kateltavaa. :piis:

Mitä väliä sillä on miltä se näyttää? Eiköhän vapaassa maailmassa ihmiset saa harrastaa ihan mitä lystäävät. Antaa niiden katsoa, joita se kiinnostaa. Ei muitakaan lajeja pidetä turhina tai väärinä sen perusteella ovatko nämä katsojaystävällisiä vai eivät.

Back
Ylös Bottom