Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121214933420_uu.shtml
Aikuisten pisa-tutkimus...
Vaikuttaa kovin vaikeilta nää tehtävät, ei helkutti. :lol2: Jos tämä taso on suomalaisen koulutusjärjestelmän tavoitetaso niin onnea vaan. :D
http://ktl.jyu.fi/ktl/piaac/esimerkkitehtavat :lol2:

Hetkinen. Katsokaa tosissaan tuota nelostehtävän taulukkoa. Vatsapennki vahvistaa sen mukaan käsiä ja samainen penkki on parempi "kehonrakennuksessa" (miksi tämä on oma lihasryhmänsä? :rolleyes:) kuin käsipainot. Lisäksi sillä voi laihduttaa, käsipainoilla ei. Koko lista täynnä tällaisia outouksia, mutta paras on ehdottomasti väite, että soutulaite on noista kaikista paras kehonrakennukseen. :D Soutamaan pojat, soutamaan :puntti:

Varokaa näitä "jättitilejä"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121314936643_uu.shtml
Mun mielestä maksavat saatana surkeestin ja itseasiassa minä en tuolla palkalla lähtisi edes tekemään tuota.
Taitaa IL toimittajalla olla tosi surkea palkka;)

Parin tonnin lisä normipalkkaan kuulostaa omaan korvaan ihan kelpo korvaukselta siitä et käy lauantai-iltaisin vähän valvomassa arvontaa.

Mutta kelatkaapa sitä että veikkauksella kun on monopoli niin jos virallinen valvoja saa pari donaa kuussa niin paljonko saa pomo tason porukka tuolla lafkassa. Työkin on varmaan hirveän stressaavaa kun pohtii että mitenkähän kauppa käy jos tulee lama. Pitäiskö vaikka jokeri-pellen tilalle vaihtaa bikini-baby arvontanumeroita lukemaan. :jahas:

Siis vittu minkälainen nainen lähettää joukkomurhaajalle kosintakirjeen?

Sellainen, jonka mielestä Anders on herkkä ja väärinymmärretty ja tarvitsee vain hieman rakkautta ja hyvän naisen kosketusta parantuakseen. Ja onhan se komeakin vielä, ja herkkyydestään huolimatta sopivasti pikkuisen pahis, todistetusti, eikä mikään tylsä tavis. Mitä muuta nainen voi enää haluta?

Sellainen, jonka mielestä Anders on herkkä ja väärinymmärretty ja tarvitsee vain hieman rakkautta ja hyvän naisen kosketusta parantuakseen. Ja onhan se komeakin vielä, ja herkkyydestään huolimatta sopivasti pikkuisen pahis, todistetusti, eikä mikään tylsä tavis. Mitä muuta nainen voi enää haluta?

Jep, se voi rakastaa sen terveeksi. Tää on mullekkin aina ollut täysi mysteeri kun naiset menee tappajan kanssa naimisiin jonkun kirjeenvaihdon perusteella. Vangillehan toi on lottovoitto, saa pillua perhe tapaamishuoneessa. Ja onhan niillä siellä aikaa raapustaa rakkausrunoja. Tietty ryhmä naisista vaan ilmeisesti tuntee vetoa kriminaaleja kohtaan. Ei voi ymmärtää.

En tiedä kiinnostaako ketään muuta, mut omasta mielestä alkaa tuo iltapäivälehtien touhu oleen jo aika arveluttavaa (ei sillä, etteikö olis jo ollut)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414942950_uu.shtml

Ton jälkeen taas puolet kansasta paniikissa hakemassa ennaltaehkäiseviä lääkkeitä tms. Sama koskee tuosta talouden tilanteesta uutisoimista. Lehdet vääntää joka päivä suuria otsikoita, kuinka Eurooppa kaatuu ja Suomi uppoaa. Taloudesta tietämättömät ihmiset vaan stressaantuvat ihan turhista asioista. Ja varsinki turhista, koska kukaan tavallinen tallaaja niille ei mitään voi.

Anteeksi avautuminen :)

Mun mielestä voisi JJ kestää tuomionsa kuin mies. Itse ajeli täysin ympäripäissään lähes 3 promillen humalassa 80km/h pikku kanavassa ja aiheutti kaverinsa kuoleman. Ensin ei muisteta mistään mitään ja kiistetään kaikki ja sitten nyt valitetaan hoviin. Mun mielestä pääsee todella helpolla jos hovi ei tuomiota muuta. Toki loppuelämän tuskat kaverinsa taposta, mutta kyllä tuosta kuuluisi vähintään istua oikeasti muutaman vuoden eikä nyt tullutta vuosi ja 2kk. Mun mielipide toki vain. Tosin yllätyin toisaalta 'positiivisesti', että ei tullut vain sakkoja ja pään silitystä kuten yleensä.

Aika kovalta tuo JJ:n tuomio tuntuu, suhteessa siihen että yleensähän Suomessa tuollaisen tuomion saa jos hakkaa kirveellä jonkun palasiksi tai puukottaa 47 kertaa. Jos nyt oletetaan että JJ tosiaan syyllinen on, niin ei se kuitenkaan ollut mikään tarkoituksellinen teko vaikka ei tietysti kovin järkeväkään. Ja kaveri meni varmaankin ihan vapaaehtoisesti kyytiin, oma valinta kai sekin oli että meneekö kännisen kyytiin vai ei, tuskinpa JJ sitä huumasi ja raahasi väkisin veneeseen.

Kun katsoo kuvia turmaveneestä ja paikasta niin ei liene epäselvää kuka istui kuljettajan paikalla. Kova paikkahan se on kun on aiheuttanut kaverin kuoleman, mutta omasta mielestäni olisi kuitenkin jonkinlainen ehdoton vankilareissu paikallaan. Pahoin kuitenkin pelkään että hovissa muuttu ehdolliseksi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121414942860_uu.shtml Ihan hyvin isä toimii tässä tapauksessa minun mielestä!

Kyllähän tässä jokainen varmasti asettuu siihen tilanteeseen että "jos lastani kiusattaisiin menisin ja vetäisin turpiin"... mutta mitäs jos se teidän oma viaton pikku kullanmurunne olisikin se kiusaaja ja jonkun kiusatun lapsen isä kävisi vähän pyöräyttelemässä sitä niin löytyisikö isälle enää sympatioita yhtä paljon???

Back
Ylös Bottom