Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Ja se alasti uinti 30 miehen kanssa auttaa maanpuolustuksessa miten esim. verrattuna siihen, että päälle jätettäis alusvaatteet? Eiköhän se eukko osaa sodassa mennä veteen ilman treeniäkin.

Jos oot intin käynnyt niin tiedät varmaan että siellä tehdään paljonkin asioita jotka ei auta maanpuolustusta mitenkään :)

Ja se alasti uinti 30 miehen kanssa auttaa maanpuolustuksessa miten esim. verrattuna siihen, että päälle jätettäis alusvaatteet?
Kokeile ihan vapaasti, mene nyt tämänhetkisessä marraskuun säässä uimaan alushousut ja t-paita päällä, ja sitten puet märkien alusvaatteiden päälle päällysvaatteet ja kävelet 15 km. Saatat jossakin vaiheessa keksiä sen "jujun" mikä tuossa on.

Kokeile ihan vapaasti, mene nyt tämänhetkisessä marraskuun säässä uimaan alushousut ja t-paita päällä, ja sitten puet märkien alusvaatteiden päälle päällysvaatteet ja kävelet 15 km. Saatat jossakin vaiheessa keksiä sen "jujun" mikä tuossa on.
Kyllä mä sen tajuan, ettei sinne vaatteet päällä kannata mennä. Mutta pitääkö sen muijan sitä alastonuintia äijäporukassa väkisin treenata. Selvähän se on, että siitä nousee haloo. Eiköhän jengi osaa kastua ihan ilman tuota yhtä harjoitustakin.

Kyllä mä sen tajuan, ettei sinne vaatteet päällä kannata mennä. Mutta pitääkö sen muijan sitä alastonuintia äijäporukassa väkisin treenata. Selvähän se on, että siitä nousee haloo. Eiköhän jengi osaa kastua ihan ilman tuota yhtä harjoitustakin.

Ookko nyt tosissaa? Ne varmaa reenaa tuota just sen takia ku tuommonen tilanne voi tulla sodassa vastaan todennäköisesti.

Jos porukka komennetaan tällä kelillä uimaan järveen niin sitä tuskin kiinnostaa vittuakaan millekkä joku muija näyttää alasti. Jos muijalle tästä koituu ongelmia niin paikka on varmaan jossain muualla kuin armeijassa.

btw miksei jätkät nostanu meteliä kun piti olla muijan edessä alasti. Muijallahan oli lukumääräisesti paljon enemmän "silmänruokaa".

Ookko nyt tosissaa? Ne varmaa reenaa tuota just sen takia ku tuommonen tilanne voi tulla sodassa vastaan todennäköisesti.
No mitä ikinä treenaavatkaan, tuon voi tehdä vaikka ne bikinit päällä. Vaikutus on täysin sama ilman, että tarvii heilua alasti äijäporukan edessä.

edit. Äijät eivät varmaan nostaneet meteliä, koska se ei ketään häirinnyt. Se, ettei se häiritse yhtä, ei tarkoita sitä, etteikö se saisi häiritä jotakuta toista. Tai noh, mistä sitä tietää häiritsikö se ketään ja kuka siitä sanoi jne.

No alunperinkää sinne armeijaa ei ollu pakko mennä. Ja ku moni muija just menee inttii todistaaksee olevansa yhtä kova ku miehet, nii tekis nyt sit ees täysin samat hommat samalla tavalla, mut kun ei.

Toi kanavideo oli aika paha. Sanoisin että ei enää mäkkäriin mutta en mä sielä käy muutenkaan.

Tottahan toki jos sodassa porukka joutuisi riisuutumaan uiden tehtävää vesistönylitystä varten, sille yhdelle naissotilaalle hommattaisiin helikopterikuljetus. Tai ehkä naissotilas haluaisi tasa-arvon nimissä uida vaatteet päällä ja paleltua sitten kuoliaaksi.

Tasa-arvosta puheen ollen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112214805662_uu.shtml

Oonko ainoa jota toi muija ärsyttää suunnattomasti? Suomi ei tosiaan ole tasa-arvonen, naiset mennyt IMO ohi ajat sitten. Palkka itsessään kun ei ole ainoa mittari(työn vaativuus, sitoituminen, alavalinnat jne ei siis ilmeisesti asiaan vaikuta) mutta näähän ei sitä vaan ymmärrä vaan halutaan painaa miehet syemmälle maanrakoon kun ei muka jo nyt ole tarpeeksi vaikeaa.

btw miksei jätkät nostanu meteliä kun piti olla muijan edessä alasti. Muijallahan oli lukumääräisesti paljon enemmän "silmänruokaa".

Niinpä. Enemmän tuossa on varmaan miehiä nolottanut rantautua kylmän veden pienentämän katkaravun kera ja tiedostaa että tuo nainen saattaa nähdä. Se saattaa olla trauman paikka herkemmälle kaverille tollanen.

Itse meinasin kerran ihan vasiten nostaa kauhean metelin kun kaupungin uimahallissa oli miesten saunaosastolla naissiivooja siivoilemassa kesken vilkkaimman uintiajan. Miehet siellä munasillaan suihkussa ja ämmä luutuaa pokkana lattioita ja keräilee peflettejä roskiin. Kävi siinä ohimennen mielessä että millainen meteli nousisi jos miessiivooja menisi naisten saunaosastolle siivoilemaan kesken vilkkaimman ajan?

Tuskin minkäänlainen, naisethan ajattelisivat tietysti että tuohan on vain siivooja.:jahas:

Wait what. Siis jos sanon "Ei ole televisiota, etkä pääse sisään", minulle lyödään maksettavaa? Vai oliko tossa pointtina se, että tyyppi sanoi "On mulla telkkari, mutta et voi tulla katsomaan, onko siinä viritintä"?

Niinpä. Enemmän tuossa on varmaan miehiä nolottanut rantautua kylmän veden pienentämän katkaravun kera ja tiedostaa että tuo nainen saattaa nähdä. Se saattaa olla trauman paikka herkemmälle kaverille tollanen.

Itse meinasin kerran ihan vasiten nostaa kauhean metelin kun kaupungin uimahallissa oli miesten saunaosastolla naissiivooja siivoilemassa kesken vilkkaimman uintiajan. Miehet siellä munasillaan suihkussa ja ämmä luutuaa pokkana lattioita ja keräilee peflettejä roskiin. Kävi siinä ohimennen mielessä että millainen meteli nousisi jos miessiivooja menisi naisten saunaosastolle siivoilemaan kesken vilkkaimman ajan?

Tuskin minkäänlainen, naisethan ajattelisivat tietysti että tuohan on vain siivooja.:jahas:

Mitäs sitten jos se siivooja olisi ollut mies, olisit nostanut ääntä ja syyttänyt homoksi :D ?

Eikö se ole parempi että nainen miesten puolella lattiaa luuttuaa :)

Jos mä saisin päättää, ei olisi erikseen naisten ja miesten vessoja tai pukuhuoneita ollenkaan, eikä mitään russutusta aiheesta voisi edes siten syntyä. Hähä!

Mitäs sitten jos se siivooja olisi ollut mies, olisit nostanut ääntä ja syyttänyt homoksi :D ?

Eikö se ole parempi että nainen miesten puolella lattiaa luuttuaa :)

Mulle nyt on ihan sama kuka siellä siivoaa, mieluummin ehkä nuorehko naissiivooja kuitenkin :D

Pointtini oli kuitenkin se, että jos miespuolinen siivooja olisi mennyt naisten puolelle alastomien naisten sekaan siivoilemaan, olisi lehdet kirkuneet otsikoista: "Miessiivooja tunkeutui naisten sauna-osastolle tirkistelemään!" Tämän jälkeen uimahallin johto olisi joutunut selvittämään poliisille siivoojan taustat ja julkisesti pyytämään loukatuilta naisilta anteeksi, sekä lopuksi erottamaan perverssin siivooja-sedän.

Sama juttu tuossa uintihommassa, jos siellä olisi ollut 30 naista ja yksi mies, mitään otsikoita ei todennäköisesti olisi ikinä ollutkaan. Siellä olisi ollut vain yksi tyytyväinen mies joka näki monta tissiparia samalla kertaa.

Mulle nyt on ihan sama kuka siellä siivoaa, mieluummin ehkä nuorehko naissiivooja kuitenkin :D

Pointtini oli kuitenkin se, että jos miespuolinen siivooja olisi mennyt naisten puolelle alastomien naisten sekaan siivoilemaan, olisi lehdet kirkuneet otsikoista: "Miessiivooja tunkeutui naisten sauna-osastolle tirkistelemään!" Tämän jälkeen uimahallin johto olisi joutunut selvittämään poliisille siivoojan taustat ja julkisesti pyytämään loukatuilta naisilta anteeksi, sekä lopuksi erottamaan perverssin siivooja-sedän.

Sama juttu tuossa uintihommassa, jos siellä olisi ollut 30 naista ja yksi mies, mitään otsikoita ei todennäköisesti olisi ikinä ollutkaan. Siellä olisi ollut vain yksi tyytyväinen mies joka näki monta tissiparia samalla kertaa.

Tämä vain johtuu siitä että miehet ajattelevat pelkästään seksiä kun taas naiset ei.

Jos mä saisin päättää, ei olisi erikseen naisten ja miesten vessoja tai pukuhuoneita ollenkaan, eikä mitään russutusta aiheesta voisi edes siten syntyä. Hähä!

Ehdotin töihin unisex vessoja. On vain tollaisia pieniä huoneita joihin mahtuu yksi kerrallaan ja miehiä on ainakin 5 kertaa enemmän kuin naisia töissä. Vessoja on silti saman verran ja miesten vessaan joutuu aina jonottamaan ja naisten vessa on tyhjänä. Minusta unisex wc olisi hyvä idea tuollaisessa, mutta ei se tietenkään käy. Onneksi joku käy hiljaisena kostona aina kusemassa naisten wc pytyn reunoille ja joku sankari käy myös paskalla ja jättää wc:n vetämättä. Tuo vetää yhden naisen täällä tosi vihaiseksi.

Back
Ylös Bottom