Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

No jos tuo netissä pyörinyt video, jossa Galimov kiidätetään sairaalaan on aito niin ei todellakaan ollut90% kehosta palanut.
Ainakaan mitään 3 asteen palovammoja.

Toivottavasti selviää!

Edit: http://www.lifenews.ru/video/6358#.Tme1thk26_s.facebook

No ei todellakaan, tai tiedä sitten miltä toi tänään näyttää. Eihän Sauna-Timokaan ollut kuin helvetin punainen kun astui ulos löylyistä, mutta kuinkas kävikään:( Sillähän meni maksa ja munuaisetkin paskaksi "pinnallisten" vaurioiden lisäksi.

Oliko tuo sitten ko. henkilö eikä koneen henkilökuntaa? Tuo 'sairaala' kyllä herätti pientä epäuskoa voiko tuollaisessa paikassa selvitäkkään kukaan.

No jos tuo netissä pyörinyt video, jossa Galimov kiidätetään sairaalaan on aito niin ei todellakaan ollut90% kehosta palanut.
Ainakaan mitään 3 asteen palovammoja.

Toivottavasti selviää!

Edit: http://www.lifenews.ru/video/6358#.Tme1thk26_s.facebook

No eihän tuosta pysty tuon videon perusteella sanomaan muuta kuin, että onpas palanut vitun pahasti. Miksi sillä on kädet tossa asennossa ja naama kuin patsaalla? Siksi koska koko yläkropan iho vaikuttaisi olevan luokkaa grillibroileri.

Oliko tuo sitten ko. henkilö eikä koneen henkilökuntaa? Tuo 'sairaala' kyllä herätti pientä epäuskoa voiko tuollaisessa paikassa selvitäkkään kukaan.

http://www.iltasanomat.fi/khl/tata-...aa-jattako-minua-yksin/art-1288412882320.html

Nyt se onneksi siirretään pois tuolta teurastamosta. Ja on se tosiaan Galimov joka on tuossa surullisen kuuluisassa videossa. Toivottavasti toipuu sellaiseen kuntoon että on sinut itsensä kanssa ja saa pitää korvansa. :offtopic:Meidän kylällä on eräs mies jonka koko pää on palanut aivan paskaksi, ei nenää, ei korvia ja iho sellaista kellertävää kovettumaa. Yläasteella koulun jälkeen katselin yksin himassa jotain kauhuleffaa verhot kiinni. Sitten eteisen ovi kävi ja menin katsomaan kuka ihme sieltä tähän aikaan tulee. Avasin välioven ja tää palanut jäbä seisoi siinä eteisessä, mä pelästyin AIVAN helvetisti kun se leffakin oli aikas jännittävä ja olin täysin uppoutunut siihen. Homman nimi oli seuraava: Mattofirman miehet olivat kolhineet meidän uuden keittiön lattian astianpesukoneella ja tää jäbä oli siitä firmasta ja tuli korjaan sitä susityönä.
Porukat olivat antaneet meidän hima-avaimet sinne firmaan kun kai ne oli sanoneet että tulevat aamupäivällä korjaamaan. Vittu mua hävetti kun se aivan varmasti huomasi että mä pelästyin sitä.

Onko kolmannen tai toisen asteen palovammoista mahdollista edes toipua jos ne peittää 90% kehon pinta-alasta?
Mietin just, ja miks mulla on muistikuva että ei?

Mietin just, ja miks mulla on muistikuva että ei?

Jos ne on kolmannen asteen vammoja niin ei kyllä selviä. Plasma valuu ihosta läpi sitä tahtia että äijä kuivuu vähintään kasaan jos ei muu kuten shokki tapa. Toisen asteen kanssa vois olla mahdollisuudetkin mutta ei siitäkään kaunista jälkeä jää.

Jos ne on kolmannen asteen vammoja niin ei kyllä selviä. Plasma valuu ihosta läpi sitä tahtia että äijä kuivuu vähintään kasaan jos ei muu kuten shokki tapa. Toisen asteen kanssa vois olla mahdollisuudetkin mutta ei siitäkään kaunista jälkeä jää.

Ei jää ei, kuten edellä off topicissa kerroinkin:(

90-vuotias nainen... Olen samaa mieltä, että tyhmyydestä kuuluukin rankaista, mutta 90-vuotiaalta ei voi odottaa ihan kaikkea.

Eipä ole montaa päivää kun eräs pappa +65v ei suostunut näyttämään henkkareitaan kun ostokset oli 50€ pankkikortilla. Oli sitä mieltä että jos tiedän sen henkkarin niin voin tehdä sitten kortilla vääryyttä.

Ymmärrän kaveria täysin. Kyllä munki loma ois pilalla jos joutuis jotain iljettäviä kalanraatoja näkemään - vieläpä satamassa! :(

Turisti järkyttyi: Satamassa näkyi kaloja

Brittiläisen satamakaupungin matkailumaine on vaakalaudalla. Ainakin yhden perheenisän mielestä.

Englannin Devonissa sijaitsevassa Ifracombessa lomailut David Copp kauhistui havaitessaan kaupungin satamassa kalastusaluksen. Coppin mielestä oli kauhistuttavaa, että hänen 7- ja 9-vuotiaat lapsensa joutuivat katselemaan kalastajien mereltä tuomio kuolleita kaloja ja rapuja.

Coppin mukaan kalavainaiden näkeminen jätti lapset melkoisen järkyttyneeseen tilaan. Siksi hän tekikin asiasta valituksen satamamestarille ja kyseli, eikö kaupunki ajattele ollenkaan turistien tunteita.

- Joka puolella oli kärpäsiä, ja haju oli kammottava, kuvaili Copp Daily Telegraph -lehden mukaan.

- Se oli näky, jota et halua kohdata lomalla.

Satamamestari Rob Lawson puolustelee kalastusaluksen miehistön toimintaa. Lawsonin mukaan matkailijat ovat yleensä olleet hyvillään siitä, että pääsevät näkemään toimivan sataman ja oikeiden kalastajien työskentelyä.

Back
Ylös Bottom