Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

No niinhän mä sanoin! Mun äitin kuolema koskettais mua enemmän kuin tämä KHL lentoturma.

Hyvä niin. Mielestäni se ei ole "surullinen tosiasia" vaan "iloinen tosiasia". Surullista olisi, jos itkisit jotain lätkäjengiä enemmän kuin mutsiasi.

Kyllähän nämä tapaukset aina hiljaiseksi vetää. Tottahan se on, että ihmisiä kuolee jatkuvasti, mutta tälläisissä tapauksissa henkilöt ovat tavallaan tuttuja (siis eri tavalla kuin joku tavallinen ihminen vaikka intiassa), joten kuolemat aiheuttavat syvemmän reaktion.
Tässäkin on kuitenkin lätkää seuraaville henkilöille iso nippu tuttuja nimiä, joiden otteista kaukalossa on saatu vuosien varrella nauttia, ja yht'äkkiä koko porukka poissa.

Surullinen tosiasia on se, että ihmiset eivät ole samanarvoisia. Jos jossain Intiassa tai Kiinassa kuolee tuplasti enemmän porukkaa onnettomuudessa, niin sitä ei edes uutisoida täällä.

Jep, jep who gives shit about bitch or nigger, en mäkään.

Oishan tota kauden alotusta muutamalla viikolla voinut siirtää... Toisaalta, ehkä se on vaan keino saaha toipumista ja koko hommaa eteenpäin, kun aletaan vaan takomaan, tiiä sitten.

Slovakiassa ainakin poikkeuksellinen uutinen.
Pavol Demitra on siellä hyvin suosittu henkilö. Ja urheilutähdistä ainakin suuri kansansuosikki.

Jännä muuten, että maailmassa yleensä kaikki "paska" tulee tämmösissä sykleissä... Nyt toi lento-onnettomuus ja mahollisesti Kestin löytyminen. Vitustahan nämä on, kenties enteilee 9/11 tapahtumia.

Mitäs paskaa Kestin löytymisessä on. Tietenkin parasta on jos olisi löytynyt hengissä, mutta paljon parempaa se on omaisille että löytyy kuolleena kuin että jää ikuiseksi arvoitukseksi mitä on tapahtunut ja minne ruumis on kadonnut. Surullinen tapaus kaiken kaikkiaan. :(

Back
Ylös Bottom