Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

^ Oisko oppilas murtunut kuulustelussa? Tai sitten olivat selvittäneet operaattorilta oliko ko. henkilö surfaillut kokeen aikana (tai poliisi oli selvittänyt).

Ei tuo nyt vielä mitään... "Pari kokelasta jouduttiin hylkäämään, koska he olivat lähteneet kokeesta etuajassa eli ennen kello 12."
Kaikenlaisia sankareita sitä lukioissakin pyörii...

Ei tuo nyt vielä mitään... "Pari kokelasta jouduttiin hylkäämään, koska he olivat lähteneet kokeesta etuajassa eli ennen kello 12."
Kaikenlaisia sankareita sitä lukioissakin pyörii...

Hylätäänkö ton takia?

Ilmeisesti hylataan. Vitsi mita aaseja, kyllahan sen jokainen tietaa etta siella on istuttava tietty aika. Kokeen alussa myos kerrotaan mihin aikaan saa aikaisintaan lahtea. Ja opettajat muistaakseni huomauttavat asiasta jos joku yrittaa lahtea... Musta parempi aikaraja olisi kylla "puoli tuntia alusta ja puoli tuntia lopusta", minka aikana ei siis saisi lahtea. Itse olin aina valmis viimeistaan 2-2,5h jalkeen, koska IB-lukion puolella tottui tiukkoihin aikarajoihin. Lopun aikaa kokeesta sit soin evaita, varittelin koepaperin ruutuja, tuijottelin kattoon ja haaskasin aikaa elamastani.
Ei nyt varsinaisesti enaa liity, mutta muutenkin mielestani YO-kokeiden koeajat ovat liian pitkia. Sit ollaan sormi suussa ja valitetaan yliopistossa kun aika ei riita 2 esseeseen kahdessa tunnissa.

Muok.
Tama siis oskun postiin viitaten.

No mikäli sieltä tulee palauttaessa tyhjiä papereita niin samahan se on koska sieltä lähtee. Tuo on kyllä ihan järjetöntä, että siellä pitää kolme tuntia istua. Ei sinne noin myöhässä tule kukaan.

Ilmeisesti hylataan. Vitsi mita aaseja, kyllahan sen jokainen tietaa etta siella on istuttava tietty aika. Kokeen alussa myos kerrotaan mihin aikaan saa aikaisintaan lahtea. Ja opettajat muistaakseni huomauttavat asiasta jos joku yrittaa lahtea... Musta parempi aikaraja olisi kylla "puoli tuntia alusta ja puoli tuntia lopusta", minka aikana ei siis saisi lahtea. Itse olin aina valmis viimeistaan 2-2,5h jalkeen, koska IB-lukion puolella tottui tiukkoihin aikarajoihin. Lopun aikaa kokeesta sit soin evaita, varittelin koepaperin ruutuja, tuijottelin kattoon ja haaskasin aikaa elamastani.
Ei nyt varsinaisesti enaa liity, mutta muutenkin mielestani YO-kokeiden koeajat ovat liian pitkia. Sit ollaan sormi suussa ja valitetaan yliopistossa kun aika ei riita 2 esseeseen kahdessa tunnissa.

Muok.
Tama siis oskun postiin viitaten.

Jaa,ne on vissiin lähtenyt kun se olis mennyt päin vittua anyway.

^^ Jos ei parjaa yo-kirjoituksissa niin ei pitaisi olla lukiossa ollenkaan... Tai menna sinne kirjoituksiin. Tollaset tyypit tuhlaavat vain resursseja ja aikaa.

Lopun aikaa kokeesta sit soin evaita
Meillä ei edes saanut olla eväitä IB kirjoituksissa, ja kirjoitukset oli muutenkin erillään normipuolesta.

^^ Jos ei parjaa yo-kirjoituksissa niin ei pitaisi olla lukiossa ollenkaan... Tai menna sinne kirjoituksiin. Tollaset tyypit tuhlaavat vain resursseja ja aikaa.
Se nyt vain on realistisesti pakollista mennä, joko lukioon tai ammattikouluun. Sen lisäksi väitän että hyvin pienellä vähemmistöllä lukioon menevistä on päällimmäisenä mielessä suuri menestys, viitaten siis siihen että ennen lukioon menemistä pysähtyisi ja miettisi, "hmm.... pärjäänköhän minä kirjoituksissa, pitäsikö kuitenkin olla menemättä". Vaikka pohtisi joku harvinaisen fiksu 16v tuollaista, niin varmasti usein vanhemmat sysää sinne. Sama se on seuraavallakin asteella, onhan noita "yliopistoon tietenkin, ei mitään ammattikorkeaa" -asennevammoja. Tuossa vaiheessa tosin moni jo oikeasti miettii sitä menestystä, mutta idea pätee silti.

Meillä ei edes saanut olla eväitä IB kirjoituksissa, ja kirjoitukset oli muutenkin erillään normipuolesta.

Sama meilla, mutta tein huvikseni suomalaisen yo-tutkinnonkin. Tein siis molemmat kokeet. Eihan IB-kokeissa olisi edes ehtinyt syoda evaita kun aikaa on niin vahan. Tykkasin silti niista enemman :)

Se nyt vain on realistisesti pakollista mennä, joko lukioon tai ammattikouluun. Sen lisäksi väitän että hyvin pienellä vähemmistöllä lukioon menevistä on päällimmäisenä mielessä suuri menestys, viitaten siis siihen että ennen lukioon menemistä pysähtyisi ja miettisi, "hmm.... pärjäänköhän minä kirjoituksissa, pitäsikö kuitenkin olla menemättä". Vaikka pohtisi joku harvinaisen fiksu 16v tuollaista, niin varmasti usein vanhemmat sysää sinne. Sama se on seuraavallakin asteella, onhan noita "yliopistoon tietenkin, ei mitään ammattikorkeaa" -asennevammoja. Tuossa vaiheessa tosin moni jo oikeasti miettii sitä menestystä, mutta idea pätee silti.

Joo, ihan hyva pointti. 16-vuotiaana sita ei taida ajatella oikein mitaan :D Olen kuitenkin silti sita mielta, etta jos on ne kurssit kahlannut lapi, parjaa kylla kirjoituksissa sen verran ettei tarvitse tyhjaa paperia palauttaa. Ehka helpoimmat kokeet mita olen tehnyt enka edes kaynyt yhtaan normaalipuolen kurssia (paitsi ruotsin pakolliset tiivistettyna yhteen vuoteen).

Kyllä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Juho_Tolppola
Toukokuussa 2011 Tolppola sai syytteen huumausainerikoksesta, ampuma-aserikoksesta sekä varkaudesta. Tolppola oli vuoden 2010 lokakuussa murtautunut kaverinsa kanssa helsinkiläiseen autoliikkeeseen ja varastanut sieltä 39 henkilöauton talvirengasta. Kotietsinnoissä miehen kotoa löytyi lukuisten lääkeaineiden joukosta 11.5 grammaa amfetamiinia sekä laiton käsiase.

Perheet tyrmistyivät: Lapsilta kielletyt hotellit!

Hohhoijaa, hirveät on ongelmat. Joo, tosiaan ihan kauheaa "rasismia" taas... on muuten hirveitä rasisteja nuo Hullu Poronkin omistajat, kun on 24 ikäraja. Puhumattakaan Särkänniemestä, kun vuoristorataan oli 140 pituusraja! Ai niin, ja ennen oli Onnelassa kauheita rasisteja kanssa, kun siellä oli huone johon pääsi vain VIP kortilla!!?!

Itse kyllä mielelläni valitsen lapsilta kielletyn hotellin lomalla, ja uskon että jos/kun on lapsia niin löydän varmaan hotellin noiden "rasistisien" hotellien joukosta.

"Toisella kerralla IL tiedusteli Halla-aholta kommenttia ulkona, mutta tupakkaa poltellut Halla-aho pysyi vaiti".

Tuo Jussi on kyylä huippu tyyppi!Jotenkin tulee koominen koominen vaikutelma tosta,niinkun lokki raakkuis Jussin silmien edessä mutta mies on kuin budhapatsas!

Back
Ylös Bottom