Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

On. Ei ne niitä lapsia huvikseen pane.. vaan niitten on pakko. Vähän kun homous, ei ne maha itelleen mitään.

On kahdenlaisia pedofiileja: fiksoituneita ja regressiivisiä. Fiksoituneella pedofiililla se seksuaalinen kiinnostus kohdistuu yksinomaan lapsiin kun taas regressiivisillä pedareilla ensisijainen seksuaalinen kiinnostus kohdistuu aikuisiin, mutta silti käytetään lasta hyväksi. Jälkimmäisten käytöstä on selitetty esim. sillä, että kova paine/kriisi voi laukaista tollasen tarpeen alkaa sählätä lapsen kanssa. Regressiivisillä pedareilla se kiinnostus kohdistuu myös yleensä vastakkaiseen sukupuoleen. Multa ei paljoo ymmärrystä heru noille regressiivisille pedareille. Fiksoituneita onkin jo paljon helpompi ymmärtää, kun ovat ihan läpeensä sairaita ja traumatisoituneita.

Homous ei ole sairaus. Homous ei ole myöskään suomessa rangaistavaa toisin kuin pedofilia.

Sanoinko mä että homous on sairaus? Nyt sanon sen että homous on aivojen virhetoiminta ja tää on fakta ^^

Et, sanoinko mä, että sä sanoit, nyt sanoit, että on virhetoimintaa - ei ole :rock:

Tämä ei sit ole mikään homojen vastainen puheenvuoro, eikä edes tarkoitettu mitenkään negatiivisessa sävyssä luettavaksi. Minulla ei ole homoja vastaan mitään ja kukin saa tykätä kenestä haluaa mutta itse olen järkeillyt homouden jonkinlaiseksi "virhetilaksi". Luonto on tarkoittanut ihmiset biologisesti heterosuhteisiin, siis ihan puhtaasti bielogiselta ja fysiologiselta kannalta. Mistä homous sitten johtuu? Onko se opittua? Monet homot kertovat, että homous ei ole opittua vaan sanovat, että homoksi synnytään. Tarkoittaako tämä, että homoilla on jokin biologinen/fysiologinen eroavaisuus heteroihin nähden? Ihmiset ovat erilaisia mutta yleensä näille eroavaisuuksille löytyy jokin selitys. Ympäristö ym. muokkaa käyttäytymistä ja luonnetta, joillakin on taipumusta aggressiivisuuteen, minkä voi johtua ihan vaikka testosteroinin määrästä tms. Mistä homous johtuu? Eikö sitä voi luokitella virhetoiminnaksi ainakin biologiselta/fysiologiselta kannalta sen vuoksi, että näin ei ole luonto tarkoittanut? Nyt varmasti vedetään tähän mukaan, että homoseksuaalista käyttäytymistä löytyy myös muista eläimistä. Juu, näin on mutta niin ihmisten ja muidenkin eläimien parissa se on poikkeus. Ei se ainakaan normaalia ole, siis siinä mielessä että se on ilmeisen poikkeavaa käytöstä.

Homoushan on virhetoimintaa mutt tuntuvat olevan aika leppoista porukkaa, ei oo ikinä joutunut kuulemaan ett homopariskuntien adoptiolapsia oltais pahoinpidelty tai muuten vaan olisivat homot yleisesti riehuneet. Eli mun mielestä on vaan hyvä että tämmöinenkin ihmisryhmä löytyy.

Siellähän on tuttua matskua. Tota Jack3d:tä meinasin kokeilla. No mutta onhan toi aika urpo selitys väittää käryn johtuvan lisäravinteista. Jos minä tavallisena tallaajana huomaan 10 sekunnissa noiden tuoteselosteista tiedon, että voi aiheuttaa murheita testauksessa niin luulis huippu-urheilijoiden syynäävän ne astetta tarkemmalla suurennuslasilla..

Siellähän on tuttua matskua. Tota Jack3d:tä meinasin kokeilla. No mutta onhan toi aika urpo selitys väittää käryn johtuvan lisäravinteista. Jos minä tavallisena tallaajana huomaan 10 sekunnissa noiden tuoteselosteista tiedon, että voi aiheuttaa murheita testauksessa niin luulis huippu-urheilijoiden syynäävän ne astetta tarkemmalla suurennuslasilla..

Mietin ihan samaa. Aika urpo tosiaan saa olla, jos asettaa vaaraan oman uransa jonku Jack3din takia.

Aikovat kieltää myös kaksintaisteluun haastamisen! :( Onneksi ei asuta Afrikassa.

Tuon jutun alalaidasta: http://www.iltasanomat.fi/viihde/Ha...ttelee pimeässä pyllyä/art-1288365984913.html

Pimeässä tapahtuva haistelukilpailu ilmeisesti. Mies haistelee tietämättään toisen miehen persettä. Meinasin kuolla nauruun. Linkki suoraan videoon: http://www.youtube.com/watch?v=vG0_05Udm2U

Tämä ei sit ole mikään homojen vastainen puheenvuoro, eikä edes tarkoitettu mitenkään negatiivisessa sävyssä luettavaksi. Minulla ei ole homoja vastaan mitään ja kukin saa tykätä kenestä haluaa mutta itse olen järkeillyt homouden jonkinlaiseksi "virhetilaksi". Luonto on tarkoittanut ihmiset biologisesti heterosuhteisiin, siis ihan puhtaasti bielogiselta ja fysiologiselta kannalta.

Tää on aina niin hulvatonta, kun joku kertoo vähän faktoja miten luonto on asiat tarkoittanut. Pliis...

Back
Ylös Bottom