Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Meh, ei kolahtanut. Teki komeen haupitsikaaren se tokavika. Katsokaa meksikolaisia beheadingpätkiä documentingrealitystä ja ottakaa perspektiiviä. :zzzz: Niin ja supikoiran elävältä nylkeminen on aika saatanasti pahempaa kuin joku hukkuminen.

Joo kyllä tuo on aivan totta. Ne oli niin sairaita pätkiä että oksat pois...

Ehkä siinä tekee sen, että näissä viimeisissä tapauksissa tekijä on ollut niinkuin me kaikki. Normaalinoloinen henkilö täältä meidän joukosta...

^ sinänsä ajateltuna, ite oon nähny ties minkälaista eläintenkidutusta paljon pahempaaki ku mitä äskeisessä uutisessa on ja tekijät on aina ollut ns mallikansalaisia, juntteja kylläkin. kyllä sitä landepaukut keksii kaikenlaista viihdykettä itselleen se on sanottava, jotku jutut vetää jopa supikoirien nylkemisen viherpiipertäjä homoiluksi. että näin tässä maailmassa. kyllähän tuollaista hommailua riittää vaikka kuinka paljon ihan jokaisessa suomalaisessa kylässäkin, paljon pahempaaki. vitun perseestä mielestäni, jos satun törmäämään vastaavaan elämässäni nyt ku en oo enää -50kg alaikänen niin voinpi pistää nyrkillä tauluun tekijöitä.

Chilen kaivosmiehethän ovat vielä kovempia jätkiä kuin olisin uskonutkaan:worship:.

Vaimot ja rakastajattaret tappelevat hautautuneista kaivosmiehistä

ainakin viiden vaimon on täytynyt kohdata miehensä rakastajatar kaivoksen luona.

- Naisten välillä on ollut riitaa. Leirin ruokalassa oli syntyä kunnon tappelu, kun erään kaivosmiehen vaimo ja rakastajatar kohtasivat. Meidän oli mentävä väliin, ettei tilanne muuttunut fyysiseksi, Marta Flores Punaisesta Rististä kertoi The Daily Telegraph -lehdelle.

LOL:hyvä:!

Ainaki ne on turvallisessa paikassa 3-4kk ennen ku tarvii mennä selittelemään tota sotkua :D

Saa nähdä. Poraamalla homma saattaisikin ottaa kuukausia, mutta kohta kun akat toteavat yhteistuumissa että miesten syytä taas kaikki paha, niin saattavat kaivaa itsensä tuonne luolaan päivässä vaikka lusikoilla, kun on niin kiire päästä raapimaan ukoilta silmät päästä:D.

^jotku jutut vetää jopa supikoirien nylkemisen viherpiipertäjä homoiluksi. että näin tässä maailmassa.

Jos todellakin totta haastelet, niin enpä haluaisi nähdä samojen henkilöiden näkemystä eläinrääkkäyksestä. Se voisi sitten olla melko rankkaakin, verrattuna tuohon viherpiiperohempeilyyn... :wtf:

^^ Just osui sama uutinen eteen. Tietysti mahdollista raiskausta ei koskaan voi hyväksyä, mutta kyllä ehkä kannattais itse kunkin miettiä miten pystyisi noita tilanteita estämään tapahtumasta...

Iltasanomien juttu aiheesta:
Nuori nainen joutui raiskauksen uhriksi puoliltaöin lauantain vastaisena yönä Helsingin Kaisaniemenpuistossa.

18-vuotias nainen tapasi kolme hänelle tuntematonta ulkomaalaista miestä Helsingin rautatieasemalla keskiyöllä. Nainen lähti miesten kanssa Kaisaniemenpuistoon, jossa miehet raiskasivat hänet. Epäilty raiskaus tapahtui puiston hiekkakentän laidalla pukukopin takana eikä tapahtuneella ole tiettävästi silminnäkijöitä.

Noin 20 minuutin jälkeen mieskolmikko poistui paikalta. Puistosta pois tultuaan nainen pysäytti ohikulkijan auton ja pyysi sivullisia soittamaan poliisille.

Paikalle tulleet poliisit veivät naisen lääkärintarkastukseen.

- Naiselle on tehty oikeuslääketieteellinen tutkimus ja häneen on oltu yhteydessä, mutta hän ei suostunut tänään tulemaan kertomaan meille tarkemmin tapahtumista, rikoskomisario Arto Karalahti Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä kertoo.

Yöllä nainen kertoi poliisille miesten olleen yli 20-vuotiaita, hoikkia ja yli 170 senttiä pitkiä. Miehet eivät puhuneet suomea, mutta he olivat ilmeisesti EU-kansalaisia.

Poliisi jatkaa asian selvittämistä muun muassa valvontakameroiden kuvia läpikäymällä.

- Toivottavasti nainen tulee ensi viikolla itse selvittelemään asiaa. Tänään hän ei jostain syystä halunnut tulla kuultavaksi eikä suostunut kertomaan tapahtumista tarkemmin.

Tapauksesta kertoi ensimmäisenä kaupunkilehti Vartti.

^ pakko sanoa mutta ihan akan omaa syytä oli toi keissi, miten voi ihminen olla noin tyhmä ja/tai tietämätön nykyään? vittu itse en miehenäkää lähtis 3 tuntemattoman neekerin kaa seikkailemaan pimeille kujille.

ja kyllä se ny varmaan on kaikkien tiedossa että neekerit ny sitä munaa tykkää antaa, ihme juttu. tai sitte tää muija oli joku mokuttaja tai tynnyrissä kasvanu.

^ pakko sanoa mutta ihan akan omaa syytä oli toi keissi, miten voi ihminen olla noin tyhmä ja/tai tietämätön nykyään? vittu itse en miehenäkää lähtis 3 tuntemattoman neekerin kaa seikkailemaan pimeille kujille.

ja kyllä se ny varmaan on kaikkien tiedossa että neekerit ny sitä munaa tykkää antaa, ihme juttu. tai sitte tää muija oli joku mokuttaja tai tynnyrissä kasvanu.

Eihän tuossa ihonväriä mainittu? En mä ainakaan näe? Vaikka samaa mieltä olen, ettei valkoisen naisen kannata yöllä lähteä somalien kanssa kuutamokävelylle.

Mistähän helvetistä nainen tiesi heidän olleen EU-kansalaisia?

Eihän tuossa ihonväriä mainittu? En mä ainakaan näe? Vaikka samaa mieltä olen, ettei valkoisen naisen kannata yöllä lähteä somalien kanssa kuutamokävelylle.

Mistähän helvetistä nainen tiesi heidän olleen EU-kansalaisia?

vedin päätelmän sanoista ulkomaalainen + raiskaus = ei valkoinen.

ei ne välttis mitää kunnon neekereitä ollut vaikka suurella todennäköisyydellä oli, ja jos ei neekereitä niin vähintään ählyjä. tuskin ne oli mitään saksalaisia huippu insinöörejä?

vedin päätelmän sanoista ulkomaalainen + raiskaus = ei valkoinen.

ei ne välttis mitää kunnon neekereitä ollut vaikka suurella todennäköisyydellä oli, ja jos ei neekereitä niin vähintään ählyjä. tuskin ne oli mitään saksalaisia huippu insinöörejä?

Juttu kokonaisuudessaan:
"Nuoren naisen epäillään joutuneen raiskatuksi Helsingin Kaisaniemenpuistossa lauantain vastaisena yönä.

18-vuotias nainen oli lähtenyt puistoon kolmen miehen kanssa Helsingin päärautatieasemalta puoliltaöin. Hieman myöhemmin hän pysäytti sivullisia henkilöitä ja kertoi joutuneensa miesten raiskaamaksi. Sivulliset hälyttivät paikalle apua.

Poliisi toimitti naisen lääkärin tutkimuksiin ja selvitti tapahtumia paikan päällä. Raiskauksen epäillään tapahtuneen hiekkakentällä pukukopin takana. Nainen kertoi miesten olleen yli 20-vuotiaita, yli 170 senttimetriä pitkiä ja hoikkia. Miehillä oli tumma, lyhyt tukka.

Miehet eivät puhuneet suomea. Käymänsä keskustelun perusteella nainen arveli, että miehet 0livat mahdollisesti tulleet Suomeen Portugalista.

Tapauksen selvittäminen jatkuu muun muassa valvontakameroiden kuvien läpikäymisellä. Poliisi ei ole toistaiseksi päässyt kuulemaan naista tarkemmin.

- Nainen on ilmoittanut, ettei tule tänne ennen kuin ensi viikolla, kertoi rikoskomisario Arto Karalahti Helsingin poliisin väkivaltarikosyksiköstä lauantaina.

Poliisi tutkii tapausta raiskauksena."
Lähde: http://omakaupunki.hs.fi/kaisaniemi/uutiset/kolme_miesta_raiskasi_naisen_puistossa/

Mamut taas järjestänyt näytöksen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090412294661_uu.shtml

Raisiossa kehkeytyi varhain lauantaiaamuna joukkotappelu suomalais- ja ulkomaalaistaustaisten nuorten välille.

Poliisi kertoo kärhämän lähteneen liikkeelle suunsoitosta.

Nuoret lähinnä löivät ja potkivat toisiaan. Yhdellä oli aseenaan muoviputki. Poliisin tiedossa ei ole vakavia loukkaantumisia.

Rikosylikomisario Ari Hakkaraisen mukaan paikalla oli ainakin toistakymmentä 17-20-vuotiasta tyttöä ja poikaa. Näistä poliisi otti kiinni viisi. Kiinni otetuissa on sekä suomalais- että ulkomaalaistaustaisia.

On mahdollista, että osa uhreista ja tekijöistä poistui paikalta ennen poliisin saapumista. Tapahtumien kulku oli vielä lauantaina epäselvä. Poliisi aloitti nuorten kuulemisen lauantaina.

Jotenkin ei ole vaikeaa arvata miten tilanne on kehkeytynyt.

Vähän taas haiskahtaa toikin raiskausuutinen kun muija ei suostu edes menemään heti poliisille. Mutta jos raiskaus tosiaan on tapahtunut, niin on kyllä muijan omaa syytä osittain (ikävä kyllä). Jos menee luottamaan karvakouriin tai neekereihin niin ihan itteään saa syyttää tyhmyydestään.

Minkä takia kansanedustajan huorissa käynti pitäisi julkistaa? En mä vaan tajua miten se kuuluu kateellisille suomalaisille taas? Mulle on ihan sama, samalla voitaisiin julkistaa kaikki yritysjohtajien ja normaalien kansalaisten toittoilut. Taas tätä roskalehtien ajojahtia.

Back
Ylös Bottom