Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Tosi siisti duuni olisi tuokin, juosta jonkun Nykäsen perässä oikeustalolla kyselemässä tyhmiä kysymyksiä. Voi ziisus.

Jaahas, mä olen selkeä terroristi siis, tai ainakin suunnittelen moista uraa...

"Pelkän käteisen rahan käyttö, verhojen kiinni pitäminen ja vain omista asioista huolehtiminen voivat olla merkkejä terroriteon suunnittelusta"

^ mäki oon ilmeisesti terroristi, verhot on kiinni 24/7, huolehdin omista asioistani ainoastaan jos niistäkää ja käytän usein käteistä.

aika hyvä briteissä mummot vissiin kyylää nykyään entistä pahemmin jokaista perus nörttiä.

Täällä ilmoittautuu myös yksi terroristi joukkoon. Täältähän voisi koota oman terroristi-porukan kun niitä näyttää näköjään löytyvän. Nyt vain pitäisi päättä kohde, mihin isku tehdään.

Täälläki on 1 sitte. Ihmeellistä kun kerrankin miettii omia asioita ja haluaa olla varjossa, kun aurinko paistaa niin epäillään terroristiks.

Oli varmasti tarkoitettu oletettavasti tietyiltä alueilta tulleisiin sankareihin, vaikka niitä ei tuossa mainittu. :offtopic:

Kyllä. Pitäähän aina olla jotain josta vouhkata. Nyt kun ollaan hiljennytty jo lintuinfluenssasta, ilmastonmuutoksesta sekä sikainfluenssasta, niin jotain on keksittävä. Toisaalta ihmettelen, eikös nyt olisi hyvä vetää se Ääri-ilmiö -kortti esille tuohon ilmastonmuutokseen liittyen?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081112176703_uu.shtml
Lintuinfluensasta päästiin niin pitää saada lisää spekuloitavaa...
Jokohan nyt tulee lähtö?

:haukotus:

edit:
Britanniassa on tähän mennessä havaittu 50 bakteeritapausta. Sairastuneita yhdistää se, että he ovat olleet hiljattain leikkaushoidossa Aasiassa, monet Intiassa tai Pakistanissa. Potilaat olivat muun muassa käyneet plastiikkakirurgilla sekä saaneet elinsiirtoja. Joillain potilailla tartunta oli vähäoireinen, kun taas toiset sairastuivat vakavasti.

Välttäkää siis kauneusleikkauksien tekemistä aasiassa !!!

Jokos muropaketin nörtit on tunnistaneet tuon akan?
2235532-2235532-1-1281609485.jpg

Back
Ylös Bottom