Itse haluan ainakin tulla poltetuksi ja tuhkat levitettävän eduskuntatalon portaille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Daily Mail -lehden mukaan "Baby-Einstein" -pelejä aktiivisesti käyttäneillä lapsilla on todettu olevan köyhempi sanavarasto kuin muilla verrokkilapsilla.
Toi elinten nyysiminen on vaan hyvä asia. Eipä mua ainakaan haittaa jos mut mun kuoleman jälkeen käytetään varaosiksi, jos sillä tavalla pystyn auttamaan muita. Ja tosiaan saahan siitä kieltäytyä. En oikeen ymmärrä miksi ne elimet pitäis viedä mukanaan hautaan...
Valistakaa joku hippihumanisti, että miten tollaseen tekoon syyllistyvät ansaitsee mitään muuta kuin teloituksen mahdollisimman kivuliaalla tavalla? Mun mielestä tollaseen syyllistyvät luopuu ihmisoikeuksistaan :curs: Hirvittää ajatellakin, mitä tapahtuisi syyllisille, jos omalle lapselle tehtäs jotain tollasta. Onneksi vankilassa noita hirviöitä tuskin katotaan kauhean suopeasti, toivottavasti repivät noi kappaleiksi. Mun mielestä on vaan helvetin outoa, että tällasissa rikoksissa se "oikeus" ja "oikeudenmukaisuus" oikeasti löytyvät vankilasta rikokseen tuomittujen toimesta, tällasessa "ah-niin vitun hyvässä" valtiossa.Keskisuomalainen äiti pakotti alle kolme- ja seitsenvuotiaat tyttärensä ryhmäseksiin
"Äidin avomiehen julmin teko oli tuolloin 3- ja 7-vuotiaiden tytärten törkeä raiskaaminen perheen kotona viime vuoden heinäkuussa. Ryhmäseksitilanteessa mukana olivat isäpuoli, äiti ja äidin miespuolinen ystävä."
Nyt menee jo touhu niin sairaan ilkeeks että hyvä jos pysty ees lukee koko juttua. Eipä riitä mitkään ragehymiöt sun muut kuvailemaan sitä mille tuulelle tostakin tuli...
Kuvottavaa. Ei pysty muuta sanoo.Keskisuomalainen äiti pakotti alle kolme- ja seitsenvuotiaat tyttärensä ryhmäseksiin
"Äidin avomiehen julmin teko oli tuolloin 3- ja 7-vuotiaiden tytärten törkeä raiskaaminen perheen kotona viime vuoden heinäkuussa. Ryhmäseksitilanteessa mukana olivat isäpuoli, äiti ja äidin miespuolinen ystävä."
Nyt menee jo touhu niin sairaan ilkeeks että hyvä jos pysty ees lukee koko juttua. Eipä riitä mitkään ragehymiöt sun muut kuvailemaan sitä mille tuulelle tostakin tuli...
Nyt siellä ollaan ilmeisesti sellaisessa mielentilassa, että "hippihumanistin" mielipiteet ei välttämättä kovin hyvin uppoa, mutta yritetään silti. Mitä hyötyä siitä on kenellekään, jos nämä pedofiilit "teloitetaan mahdollisimman kivuliaalla tavalla"? Rikosten uusiminen pitää tietysti estää. Vapausrangaistus estää sen kyllä rangaistuksen keston ajaksi, mutta ei ole pitemmällä tähtäimellä oikea ratkaisu. Minun mielestäni oikea ratkaisu olisi tekijän sijoittaminen tahdosta riippumattomaan hoitoon, eli ns. vankimielisairaalaan, kunnes ylilääkäri on sitä mieltä, että tekijä on vaaraton ympäristölleen. Jos tämä edellyttää jotain radikaaleja hoitomuotoja, kuten kemiallista kastraatiota, niin nekin voisivat tulla kysymykseen. Eli olennaisinta on estää rikosten uusiminen - ja tietenkin ennaltaehkäistä niitä - eikä kostaa tekijöille. Koska kosto ei kuitenkaan poista uhrien kärsimyksiä. Tällaisia rikoksia tuskin ennaltaehkäisee merkittävästi, vaikka niistä seuraisi kuinka kamalia rangaistuksia, koska niitä tekevät mielisairaat ihmiset, jotka eivät kuitenkaan pysty arvioimaan tekojensa seurauksia järkevästi.Valistakaa joku hippihumanisti, että miten tollaseen tekoon syyllistyvät ansaitsee mitään muuta kuin teloituksen mahdollisimman kivuliaalla tavalla? Mun mielestä tollaseen syyllistyvät luopuu ihmisoikeuksistaan :curs: Hirvittää ajatellakin, mitä tapahtuisi syyllisille, jos omalle lapselle tehtäs jotain tollasta. Onneksi vankilassa noita hirviöitä tuskin katotaan kauhean suopeasti, toivottavasti repivät noi kappaleiksi. Mun mielestä on vaan helvetin outoa, että tällasissa rikoksissa se "oikeus" ja "oikeudenmukaisuus" oikeasti löytyvät vankilasta rikokseen tuomittujen toimesta, tällasessa "ah-niin vitun hyvässä" valtiossa.
Ja sitten itketään kun poliisille annetaan etälamauttimet, että hirveetä kidutusta. Tällasista sitten annetaan ehdollista ja ehkä jopa pari hassua vuotta linnaa, ja se on ihan okei, ni ei turhaan aiheuteta rikollisille pahaa mieltä. Ei sanat riitä kuvailemaan sitä mitä ajattelen tollasista ihmishirviöistä.
Eli en minä ainakaan pidä noita tekoja yhtään vähemmän hirvittävinä, vaikka olenkin hippihumanisti. En vain ole sitä mieltä, että tekijöiden lahtaaminen olisi millään tavalla hyödyllistä.
Mun mielestä tollasta on ihan rahan tuhlausta lähteä "parantamaan", se ei sitä ansaitse. Toisekseen niskalaukaus poistaa takuuvarmasti rikoksen uusimismahdollisuuden, mikään hoito ei. Sitäpaitsi yks lyijyburana ei maksa juuri mitään vrt. kymmeniä vuosia kestävä jatkuvan valvonnan alainen pakkohoito, johon uppoaa miljoonia.Ei se kosto tappamalla ko. hlö ketään auta. Uhri kärsii koko elämänsä kuitenkin.
Pahinta juuri olisi niskalaukaus tuollaisille yhteiskuntakelvottomille yksilöille, siinähän he helpoimmalla pääsisivät. Pitkä tuomio psykiatriseen pakkohoitoon josta ei kyllä lähdetä mihinkään on paljon suurempi "rääkkäys" kuin mikään tappo tai parin vuoden vankilatuomio.