Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Luulis, että tohon auttaa kansainvälisiltä futiskentiltä tuttu toimintamalli, eli kotijoukkueelle tuntuvat sakot (luokkaa kymmeniä tuhansia euroja). Ja jos tapahtuu uudestaan, niin pelataan seuraava matsi tyhjällä katsomolla. Tossa vaiheessa alkaa varmaan yleisöä vituttamaan sen verran, että perseilijät laitetaan kuriin ihan oma-aloitteisesti.

Tossa vaiheessa alkaa varmaan yleisöä vituttamaan sen verran, että perseilijät laitetaan kuriin ihan oma-aloitteisesti.
Paitsi Porissa.

No eikös se ole osa tutkimusta :eek:

Maallikkona se kuulostaa olevan osa tutkimusta yhtä hyvin kuin se, että imisin erektiohäiriöisen kullia.

Mutta tuskinpa ne hovioikeudessa huvin vuoksi noin on päättänyt. Taidan varmistaa sen, että jos tisseissä on joskus jotain häikkää, varaan mieslekurin - en mä mikään lesbo ole.

Maallikkona se kuulostaa olevan osa tutkimusta yhtä hyvin kuin se, että imisin erektiohäiriöisen kullia.

Mutta tuskinpa ne hovioikeudessa huvin vuoksi noin on päättänyt. Taidan varmistaa sen, että jos tisseissä on joskus jotain häikkää, varaan mieslekurin - en mä mikään lesbo ole.

Joo emmä kyl tajua että miks ne miettii oikeudessa että oliko lääkärillä seksuaalisia taka-ajatuksia. No aivan varmasti oli..

Hei muuten, mä haluan että tää mun erektiohäiriö tutkitaan em. keinoin :D

Joo emmä kyl tajua että miks ne miettii oikeudessa että oliko lääkärillä seksuaalisia taka-ajatuksia. No aivan varmasti oli..

Mieslääkärin toimesta?

Tässähän tuo otsikko johtaa harhaan aika reilusti. Tuossa jutussa on lähinnä kysymys siitä voiko vasaraa ja pesäpallomailaa rinnastaa aseeseen taikka teräaseeseen ja hallituksen esityksen mukaan näin ei ole. Vasaralla ja pesäpallomailalla kyllä voidaan pahoin pidellä törkeästi mutta tällöin niillä on aiheutettava vaikea ruumiinvamma. Yksistään se, että pahoinpitelyssä käytetään vasaraa/pesäpallomailaa ei ole ns. kvalifiontiperuste toisin kuin ase tai teräase.

Ne miettivät sitä siksi, koska laki velvoittaa siihen. Se, että oliko todellisuudessa seksuaalista tarkoitusta vaiko ei, on sinällänsä irrelevanttia. Seksuaalinen tarkoitus on kyettävä näyttämään toteen.

Mitä tulee tutkimustoimiin niin melko erikoisilta kyllä kuulostaa. Juttelin lääkärikaverini kanssa tästä samasta asiasta KO:n tuomion pohjalta ja hän sanoi, että ei kyllä tulisi mieleenkään imeä nänniä. Joskus joutuu kyllä puristelemaan mutta tuo nännin imeminen kuulostaa todella erikoiselta. Tiedä sitten olisiko asiaan vaikuttanut jos tuonne olisi marssitettu liuta lääkäreitä todistamaan, että kyseinen tutkimustapa ei ole yleinen. En tiedä vaikka tuolla lääkäreitä olisikin ollut todistamassa.. Jos ei ole ollut niin ainakin olisi pitänyt olla.

Hei! Palstalla nyt yhteensä kaks Ässä-fania :kippis1: Ässä-fanithan on aina fiksusti...
:kippis1: Ikinä ei olla aiheutettu mitään hämminkiä

Tuossa aiemmin tuli jo vastaus. Yleisesti kannattaa noiden uutisten perään vilkaista myös itse päätös ja perustelukin:
http://www.kko.fi/48170.htm

Ihan oikeesti, noi iltapäivälehdet repii karmeita otsikoita siitä, kuinkajoku KKO:n päätös on, jätetään vaan peruselut ihan kokonaan pois ja jätetään lukijan omaan mielikuvituksen varaan loppu.

Britannia myy Kanaalitunnelin rautatien

Britannian hallitus myy valtion omaisuutta 17 miljardilla eurolla hillitäkseen julkisen velan paisumista.

Myyntilistalla ovat muun muassa Kanaalitunnelin kautta Ranskaan johtava rautatie, valtion myöntämät opintolainat sekä kolmanneksen osuus eurooppalaisesta uraaniyhtiöstä Urencosta.

Pääministeri Gordon Brown kertoi, että omaisuuden myynti tapahtuu kahden vuoden aikana.

Britannian julkinen velka on kasvanut voimakkaasti, kun hallitus on torjunut taantumaa massiivisella elvytyspaketilla. Brown haluaa puolittaa velan neljän vuoden kuluessa.

Valtion omaisuuden myyntiaikeet tulkittiin Brownin yrityksenä kaapata aloite konservatiiviselta puolueelta. Brownin johtama työväenpuolue on mielipidetiedusteluissa selvästi konservatiiveja jäljessä. Parlamenttivaalit järjestetään viimeistään ensi kesäkuussa.

Pitäisköhä ostaa pois? :D

Sama ja ehdottomasti naislääkärin toimesta:pano:

Back
Ylös Bottom