Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bisnes kulkee?

Vesa Keskinen hankki taas uuden Lamborghinin: harvinaisella autolla hintaa yli miljoona euroa!​

Kyläkauppias Vesa Keskisen autovillitys on saanut uusia kierroksia.

2d9e1350419e4335b2e5c711d6bbed6d.jpg

Viimeksi muokattu:
No on se hieno, tosin minkähän värin meinas. Villiveikkaus että samaa sarjaa Uruksen kanssa?
Toi mattamusta Urus kultaisilla detaljeilla on kyllä myös pähee.

No on se hieno, tosin minkähän värin meinas. Villiveikkaus että samaa sarjaa Uruksen kanssa?
Toi mattamusta Urus kultaisilla detaljeilla on kyllä myös pähee.
Mun mielestä taas toi Urus on ihan mitäänsanomattoman näköinen kiesi ja varsinkin hintaansa nähden. Ei kai ny sentään mattamustaa Aventadoria:confused:

Mun mielestä taas toi Urus on ihan mitäänsanomattoman näköinen kiesi ja varsinkin hintaansa nähden. Ei kai ny sentään mattamustaa Aventadoria:confused:
Meinaatko Urus yleisesti vai mattamustana?

Tokihan se on vähän juttu että lambo on jokin kirkas väri.

Ulla on ihan oikeassa. Milloin se oikein opitaan, että anteeksi pyytely kaiken maailman mielensäpahoittajilta ja trolleilta ruokkii vain lisää kyseistä käytöstä?

No kyllä. Kaikkea kanssa. :D

Olenko pahoillani, jos joku kuulee murteesta olevani muualta. En ole.

Olenko harmissani, jos joku kysyy reissussa mistä olen kotoisin. No en ole.

Joku voi ehkä olla, mutta jos asialla ei tarkoita pahaa ja kumpikaan ei ota pahalla, niin ei siinä ole silloin mitään väärää. Mielestäni.

Kyllä nyt tehdään asioista liian vaikeita kun rasismia halutaan nähdä ihan missä tahansa. Kohta varmaan tummaihoiselle hymyileminen on rasistista, koska sen voi tulkita säälivänä tai alentavana hymynä. Ai helvetti miten mä vihaan ihmisiä.
Tänään oli ylellä juttua että katsekin voi olla rasistinen,siellä oli 5 rasistista asiaa mitä voi tietämättään tehdä,en osaa linkkiä laittaa,olen rasistijuntti.

Kyllä nyt tehdään asioista liian vaikeita kun rasismia halutaan nähdä ihan missä tahansa. Kohta varmaan tummaihoiselle hymyileminen on rasistista, koska sen voi tulkita säälivänä tai alentavana hymynä. Ai helvetti miten mä vihaan ihmisiä.
Kiusaan lisää: Siinä jutussa sanottiin, että sekin on rasistista, jos _ei_ katso.
Vihaa lisää, saatana! :)

Ja LihavalleSialle: Se linkki on tossa ylhäällä ja juuri sitä tässä hämmästellään.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Vietamissa mulle puhuttiin kaupan kassalla venäjää. Tää on mennyt aivan mielisairaaksi, jos taas puhut somalille Suomea, loukkaat sen kunniaa koska et kommunikoi ylimielisenä sen ymmärtävällä kielellä.

Itkemään en tästä asiasta ala, nauraa en voi.

Toivottavasti tulisi joku komediasarja, joka oikeasti panisi tämän nykyhomman ihan päreiksi, vaikkapa ihan vain tähän tyyliin:

Liittyyköhän vastaamon keissiin?
Tuskin mitään tekemistä keskenään, aikaväliä 1,5-2 vuotta ja joka päivä yritetään hyökätä kaikkialle, missä on kiinnostavaa dataa. Sama ryhmä voi tietysti olla operaation takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom