Mehän ei voida tietää onko siltä oikeesti kysytty mitä tekee vällyjen välissä. Ja kun Venäjästä on kyse niin en mä sinänsä ihmettele vaikka oliskin kysytty.– He kysyivät, mitä teen elämässäni ja vällyjen välissä.
No eikös tollanen mene jo yli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mehän ei voida tietää onko siltä oikeesti kysytty mitä tekee vällyjen välissä. Ja kun Venäjästä on kyse niin en mä sinänsä ihmettele vaikka oliskin kysytty.– He kysyivät, mitä teen elämässäni ja vällyjen välissä.
No eikös tollanen mene jo yli?
Mun mielestä taas toi Urus on ihan mitäänsanomattoman näköinen kiesi ja varsinkin hintaansa nähden. Ei kai ny sentään mattamustaa AventadoriaNo on se hieno, tosin minkähän värin meinas. Villiveikkaus että samaa sarjaa Uruksen kanssa?
Toi mattamusta Urus kultaisilla detaljeilla on kyllä myös pähee.
Meinaatko Urus yleisesti vai mattamustana?Mun mielestä taas toi Urus on ihan mitäänsanomattoman näköinen kiesi ja varsinkin hintaansa nähden. Ei kai ny sentään mattamustaa Aventadoria
Urus yleensäkin, mutta erityisesti mattamustana.Meinaatko Urus yleisesti vai mattamustana?
Tokihan se on vähän juttu että lambo on jokin kirkas väri.
No kyllä. Kaikkea kanssa. :DJatkona (ei Iltis) Powerhousun linkkiin, kansalainen tosiaan alkaa olla ihmeissään:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/22/mista-sa-oot-kotoisin-viisi-rasistista-mokaa-joilla-sinakin-ehka-syrjit-vaikka
Tänään oli ylellä juttua että katsekin voi olla rasistinen,siellä oli 5 rasistista asiaa mitä voi tietämättään tehdä,en osaa linkkiä laittaa,olen rasistijuntti.Kyllä nyt tehdään asioista liian vaikeita kun rasismia halutaan nähdä ihan missä tahansa. Kohta varmaan tummaihoiselle hymyileminen on rasistista, koska sen voi tulkita säälivänä tai alentavana hymynä. Ai helvetti miten mä vihaan ihmisiä.
Kiusaan lisää: Siinä jutussa sanottiin, että sekin on rasistista, jos _ei_ katso.Kyllä nyt tehdään asioista liian vaikeita kun rasismia halutaan nähdä ihan missä tahansa. Kohta varmaan tummaihoiselle hymyileminen on rasistista, koska sen voi tulkita säälivänä tai alentavana hymynä. Ai helvetti miten mä vihaan ihmisiä.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Vietamissa mulle puhuttiin kaupan kassalla venäjää. Tää on mennyt aivan mielisairaaksi, jos taas puhut somalille Suomea, loukkaat sen kunniaa koska et kommunikoi ylimielisenä sen ymmärtävällä kielellä.Jatkona (ei Iltis) Powerhousun linkkiin, kansalainen tosiaan alkaa olla ihmeissään:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/10/22/mista-sa-oot-kotoisin-viisi-rasistista-mokaa-joilla-sinakin-ehka-syrjit-vaikka
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Vietamissa mulle puhuttiin kaupan kassalla venäjää. Tää on mennyt aivan mielisairaaksi, jos taas puhut somalille Suomea, loukkaat sen kunniaa koska et kommunikoi ylimielisenä sen ymmärtävällä kielellä.
Tuskin mitään tekemistä keskenään, aikaväliä 1,5-2 vuotta ja joka päivä yritetään hyökätä kaikkialle, missä on kiinnostavaa dataa. Sama ryhmä voi tietysti olla operaation takana.Liittyyköhän vastaamon keissiin?
DN: Ruotsissa valtava tietomurtotapaus – hakkerit varastivat tietoa yritysten, pankkien ja parlamentin turvajärjestelmistä
Kansainväliseen Gunnebo-konserniin kuuluva yritys joutui tietomurron kohteeksi elokuussa Ruotsissa.www.is.fi