Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Sivustoa, joilla kuvat on julkaistu, ei otosten arkaluotoisuuden vuoksi kerrota julkisuuteen.
Sivusto on kuitenkin samanlainen kuin esimerkiksi 4chan"

hmmm, nyt ei leikkaa...

Ei auta muu kuin pistää hakkeri linnaan. säännölliset HIV testit koko elämän ajan ja kielto tulla alle 100m lapsista. Tämä on kai jenkkien linja näissä vakavissa seksirikoksissa, mistä jo aiemmin oli puhetta :D

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062219909826_uu.shtml

Joku sosialisti on kauhistunut siitä, että laitoksessa tarjotaan laitosruokaa. Pitäisi olla prameampaa juhlapäivinä. Mitenköhän vitussa nuo tuollaiset juhla-ateriat sitten kustannetaan?
Mun mielestä tossa oli huolestuttavinta se, että keitto ja rahka (päivän toisena lämpimänä, ei ainoana) ei täytä "ruuan laatuvaatimuksia" vaan saa omaisen täysin shokkiin, ja tilalle vanhuksen laadukkaaseen ruokavalioon haikaillaan ranskalaisia ja makkaraa. No onneksi omainen on sentään huolehtinut ravinnon laadukkuudesta tuomalla pullaa ja leivoksia.

Selvä läppähän tuo on. Mennyt toki iltapaskalle sukkana läpi kun ei ole muutakaan uutisoitavaa :D

Miten on mahdollista, että muun kansan mässäillessä kalliita T-luupihvejä ja sisäfileitä vanhuksille on tarjolla tällaista moskaa? Riitta Karranto-Tiensuu kysyy tuohtuneena.

E: lienee sittenkin tosissaan? No iltalehden häpeä joka tapauksessa mennä uutisena kertomaan.
https://www.facebook.com/r.e.k.tiensuu?fref=nf

Mun mielestä tossa oli huolestuttavinta se, että keitto ja rahka (päivän toisena lämpimänä, ei ainoana) ei täytä "ruuan laatuvaatimuksia" vaan saa omaisen täysin shokkiin, ja tilalle vanhuksen laadukkaaseen ruokavalioon haikaillaan ranskalaisia ja makkaraa. No onneksi omainen on sentään huolehtinut ravinnon laadukkuudesta tuomalla pullaa ja leivoksia.
Itse itseäni oikaisten: siis se on toki vallan ok ja mukavaa, jos mummo tai pappa haluaa makkaraa ja ranksiksia juhannuksena tai pääsiäisenä syödä, ei tarvitse elää rahkalla ja kanan rintafileellä tai millään muullakaan terveelliseksi koetulla. Tässä tapauksessa omaisena olisin ehkä kuitenkin kipaissut lähimmältä grilliltä ne makkaraperunat, enkä lähtenyt vetoamaan ravinnon laatuun kun ei edes ranskiksia saa. Huvittavaa, että meillä julkisessa keskustelussa pannukakkugate (Tarhassa lapselle annettu pannukakkua, herrajumala, sokeria, missä on laadukas ravinto?) sekä ranskisgate (Vanhainkodissa syötetty vanhuksille kasvissosekeittoa ja rahkaa, herrajumala, missä makkara ja ranskikset, missä laadukas ravinto?). Toki tästä voi syyttää enimmäkseen iltapuluja ja meitä lampaita (kyllä, itekin klikkasin) jotka lukevat tuollaista tuubaa, mutta silti. Ihanko oikeasti ainoa keino hommata makkaraperunoista tykkäävälle mummolle lempiruokaansa on soittaa lehteen?

ps. Tuolle omaiselle voisi tulla shokkina, ettei moni kotonakaan asunut vanhus mässäillyt juhannuksena T-luupihvillä ja sisäfileellä.

Olisi kannattanut Riitan ottaa äitee kotiinsa kylään. Sen sijaan että jättää hänet yksin laitokseen ja lähtee itse kotiinsa mässäilemään t-luu pihveillä ja sisäfileillä.

Sikäli tuo laitosruokahan on ihan perseestä. TYKSissä olin viime vuoden lopulla pari yötä ja kyllä jäi välillä ruokaa syömättä vaikka annoskoko oli luokkaa 200kcal. Varsinkin heidän maksalaatikkoversionsa saa vieläkin puistatuksia aikaiseksi. Ota osaa niiden puolesta, jotka sitä jönkköä syövät pitkiä aikoja. Ei ihme, että meininki on laitoksissa apaattista. Jos kerran penniäkään ei saa kulua ruokaan, niin eikö voisi vaan tarjota makkaravoileivän joka päivä? Turha yrittääkään mitään minestronekeittoja, kun raaka-aineita ei ole ja keittiöhenkilökuntakaan ei ole koskaan kebua kummempaa vapaa-ajallaan syönyt. Purkeista vaan kaadetaan isoon pataan ja keitetään 5 tuntia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei senkään pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä että Thaimassa ei kannata pelleillä huumeiden kanssa. Oman elämänsä pahis vauhdissa.

En edes minä ole niin tyhmä että alkaisin Thaimaassa, tai muualla aasiassa huumehommiin. En kylläkään edes Suomessa. Thaimaassa ei käsittääkseni kuitenkaan teloiteta farangeja, vaan pitkä linnatuomio kutsuu.. Malesia/Indonesia akselilla ainakin tais jopa kuolemantuomio olla lähellä. Tosin Bangkok Hiltonissa tuskin moni selviää 25v hengissä muutenkaan.. Kyseinen häiskä pääsi siis Chonburiin, joka on kai Bangkokia vähän mukavempi vankila.

Suositut

Back
Ylös Bottom