Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan saatanan kauhea lortto! Tästä universumista ei löydy sellaista määrää viinaa, että pystyisin suoriutumaan samaan kuin Joonas. Mistä ihmeestä ne oikein löytää nuo Sinkkulaiva-ohjelman osallistujat?

Lähiökapakasta?
Tuossa on vaan niin monta asiaa mitä minun pieni pääni ei kestä.

Sieppaa.webp

On se rankkaa tuo anarkistina oleminen :)

Anarkistien koominen Facebook-viesti leviää: ?Pitäs nousta jo kuudelta?? ? Stara

Eno tarttui lekaan - moukaroi erikoisvarustellun Mersun rusinaksi

Eno ilmaisi tunteensa naisen UUTTA mersua kohtaan harvinaisella tavalla. Asia on nyt Päijät-Hämeen käräjäoikeuden ratkaistavana. Lahden seudulla asuva nainen osti viime kesänä Virosta käytetyn ERIKOISVARUSTEISEN Mersun, jonka arvoksi Suomessa laskettiin noin 20000 euroa

Sinänsä ei kiinnosta mikä enolla naksahti ja mitä heidän välillään oli, mutta minkälainen on erikoisvarusteltu mersu? Ja vieläpä 20000 euroiseksi arvioitu! ... (Mun vanha tavis honda makso 25k:jahas:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
gonzaless sanoi:
Sinänsä ei kiinnosta mikä enolla naksahti ja mitä heidän välillään oli, mutta minkälainen on erikoisvarusteltu mersu? Ja vieläpä 20000 euroiseksi arvioitu!... (Mun vanha tavis honda makso 25k:jahas:)

Invavarusteltu? Eno hakkasi vammaisen.

Varmasti toimii. Muutamalle taloyhtiön kyylälle kun antaa peltisen sherifs deputy tähden, niin kiimasta kovana he ovat valmiita päivystämään vaikka 24/7 naapurustoa. Vielä pitäisi pieni pilli antaa, millä voisi vihellellä. Ja varoituslappuvihkonen. Semmoinen missä lukee, että jos olisin oikea poliisi niin saisit sakot. Mutta nyt pääset varoituksella.

Ja kuva mikä tuli aamulla vastaan FB:sä..:

10689976_10202716868825997_6604110665941214898_n.jpg

Vittu mistä paskaa taas. Kiukaan hinnalla saisi ehkä yhden hoitajan johonkin hoitokotiin. Mutta ymmärrän kyllä sen logiikan puutteen millä kansa näistä aina ilkkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom