Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BMW 228i vaatii jo about 15 tonnia juustoa.5 tonnia juustoa kun ostat niin säästyneellä rahalla voit ostaa lisäksi auton.
5 tonnia juustoa kun ostat niin säästyneellä rahalla voit ostaa lisäksi auton.
Kiva varmaan pitää 20kg juustoa jääkaapissa. :D
Kai niitä pakastaakin voi.
Auttavat? Niinhän he kuvittelevat..Tuon mantereen ongelma eivät ole kulkutaudit tai epidemia vaan liikakansoitus, mikä johtaa kaikkiin ongelmiin...auttamalla afrikkalaisia sikiämään lisää, autetaan väestöräjähdystä eksponentiaalisesti, autetaan huonoa hygieniaa, tauteja, nälänhätää ja muita vastaavia, kivoja jutskii selviämään...Olen jo pitkään miettinyt, kuinka paljon nämä auttajat oikein vihaavat afrikkalaisia. Ilmeisesti helvetisti....
Mies ryösti Siwan teräasetta käyttäen Tampereella – tiedätkö jotain tästä miehestä?
m.iltalehti.fi/uutiset/2014081718579728_uu.shtml
"Ei susta läpi nää, mut ei susta kyllä varjookaan jää.Ei pysty juipista ottamaan edes mug shottia. Salama jättää pelkän varjon.
Ammattikoululaiset rapakunnossa - "ei voimia vääntää muttereita auki"
Monen ammattikoululaisen kunto on niin huono, etteivät he välttämättä suoriudu työelämästä
yhä useampi ammattikoululainen ei harrasta lainkaan liikuntaa. Tästä seuraa, että ammattikouluissa koulutetaan oppilaita ammatteihin, joista he eivät pysty valmistuessaan suoriutumaan.
Bakteerit sitä ja bakteerit tätä. Voi hyvän tähen. Taas joku bakteerikammoinen saa lisää vettä kiukaalle ja ei-baktreerikammoisia vituttaa täysin turhanpäiväinen pelottelu. Mulla oli aikoinaan monta vuotta sama vesipullo salilla enkä pessyt sitä ikinä. Välillä pullo oli muutaman päivän puolillaan salikassissa. En kuollut, en sairastunut, joten mitä vitun väliä? Välttele kaikki mahdolliset bakteerit niin saat ihan varmasti kaikki mahdolliset taudit.
Liekö pakkislaisia? Voin antaa vinkin että jos huomio häiritsee niin ei tatuoi niitä kullinkuvia naamaan...
Tatuoidun Kristianin mitta täyttyi: Miksi minua nöyryytetään?
Mutta sitten joku pappa kyylää kolmiraitaverskareissaan. Väärää huomiota.