Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä enemmän lukee Iltalehden kommentteja, sitä vähemmän uskoo demokratiaan :D

Hassuinta niissä on vanhemman polven kommentoijat, jotka vasta nyt ovat löytäneet internetin. Innoissaan laukovat kaikkien forumeiden perusjunttikommennteja. Eli ts. kommentteja mitkä on postattu jo 1000x kertaa ennenkin jokaisella saitilla. Toiset taas ovat ihan avoimesti saatanan tyhmiä. Ja tällä tarkoitan jotain 50v jamppaa joka ei osaa kunnolla kirjoittaa eivätkä laskea, mutta ei anna sen haitata nettimielipiteitään...

Kerran vaivaudutte lukemaan iltalehteä ja vielä jotain saatanan kommentteja, niin kirjottakaa sinne edes päinvastasia mielipiteitä joukkoon. "Ekassa norsu - pelästyisin ja ampuisin, tokassa sexy - rakastuisin ja panisin."

Ei kiinnosta kommentoida tuon lehden sivuille mitään. Mutta nuo ihmisten katkerat kommentit vaan ihmetyttää, kappas kun lähes kaikki taitaa olla naisia jotka kommentoinut negatiiviseen sävyyn.

Ja löysin jo internetin nuorena, niin naamakirjaakaan en oo pian vuoteen käyttänyt, jolla tuonne ainakin voi kommentoida. Antaa muiden mellastaa siellä niin minä mellastan muualla.

Mitä enemmän lukee Iltalehden kommentteja, sitä vähemmän uskoo demokratiaan :D
Tuo on kyllä totta :D

Nyt kun aloin miettimään niin jos vaikka vahingossa vähän satutan aikuista ihmistä niin pyydän anteeksi, mutta eipä tuo sen enempää itseä haittaa, mutta jos vahingossa satutan koiraa, niin se tuntuu paljon pahemmalta. Jännä juttu.
No ihmisten satuttamisesta en tiedä, mutta noin muuten kyllä minuun emotionaalisesti huomattavasti voimakkaammin vaikuttaa jutut eläinrääkkäyksestä kuin esimerkiksi jutut joissa aikuiset ihmiset toilailuillaan aiheuttavat harmia itselleen.

Tuosta Joxuzen linkittämästä ylipainojutusta sen verran, että paremmaltahan tuo laihempana näyttää. Ei todellakaan mitenkään överilaiha vaan varsin sopusuhtasen näköinen. Tiedä sitten onko tuolta pahimpia kommentteja siivottu, kun kovin paljoa ei negativisia kommentteja näkynyt. Mielipiteitä on monia, mutta liekkö noita "vittu mikä luuranko!" kommentoijia yhdistää joku asia heidän omassa kropassaan..

LINKKI: Pitkään ylipainosta kärsinyt nuori nainen kertoo, että hänen painonsa vaikutti aivan kaikkeen. Nyt Iltalehden viikon laihduttaja nauttii elämästä 15 kiloa kevyempänä juoksuintoilijana.

"Vuosi sitten kesäkuussa katsoin minusta otettua valokuvaa. En ollut tajunnutkaan kuinka ylipainoa oli kertynyt. Kuva järkytti niin paljon, että päätin aloittaa laihduttamisen. Minulla on aina ollut ylipainoa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Ylipaino tuntui vaikuttavan kaikkeen. Yläasteella urheiluopistoon meneminenkin jäi haaveeksi ja kavereita meni enemmän kuin tuli. Häpesin vartaloani ja itsetuntoni oli usein maassa. Jopa seurusteleminen ja kavereiden kanssa oleminen oli hankalaa kun ei ollut sinut itsensä kanssa."

Oma kehitys motivoi jatkamaan

"Aloitin laihduttamisen kirjoittamalla ylös mitä ei saisi syödä ja mitä pitäisi syödä enemmän. Lisäksi otin ylös jokaisen treenin mitä tein. Oli mahtava huomata oma kehittyminen ja siksi motivaatiokaan ei ollut hukassa. Pudotin painoa hitaasti, mutta varmasti puoli kiloa joka viikko. Treenit koostuivat aluksi pelkästä lenkkeilystä, mutta hieman myöhemmin syksyllä työkaveri sai houkuteltua mukaan salille. Kuntosaliharrastus vei heti mukanaan ja taas sain uutta puhtia. Puolessa vuodessa sain pudotettua 10kg ja pääsin tavoitteeseeni. Lopetin laihduttamisen ja keskityin nyt terveelliseen ja liikunnalliseen elämäntapaan. Entinen juoksun vihaaja nyt rakasti juoksemista yli kaiken!"

Haaveena puolimarathon

"Tähän mennessä olen pudottanut 15kg. Se, kuinka laihduttaminen on vaikuttanut mielialaani ja itsetuntooni on sanoinkuvaamatonta. Olen nyt paljon iloisempi ja itsevarmempi kuin koskaan aiemmin. Olen myös todella kiitollinen niille ihmisille, jotka ovat jaksaneet kannustaa eteenpäin. En voisi ajatellakaan enää elämääni ilman liikuntaa. Nyt aion jatkaa juoksua ja kuntosalilla käyntiä. Haaveenani olisi mennä juoksemaan puolimaraton."

Siis mitä HELVETTIÄ. Mielenkiinnosta aina luen noita viikon laihduttajia ja saa olle ylpee ihmisistä niin järkyttää nuo ihmisten kommentit. Mimmi tehnyt aivan loistavan urakan ja porukka kommentoinut aivan säälittäviä heittoja että "liian laiha", "luuranko" ym ym shittiä.

Helvetin suomalaiset, kun ollaan kateellista kansaa. Ymmärrän, että kaikkia ei liikunta kiinnosta koko elämänsä aikana, tai ollaan sunnuntaikävelijäitä ja se hikiliikunta ei maistu. Mutta jos joku pääsee ylipainostaan eroon, niin pakko alkaa dissaan. Kuvat voi kattoo uuutisesta. En niitä tänne viitti postailla :)

Isot peikut tuolle mimmille, mun silmissä muutos ainakin oli aika jeba! :thumbs:

Muutama kommentti vielä:

"Aivan liian laiha nykyisin...."

"No muka lihava? Hienoa että elämänlaatu on parantunut, mutta kuka haluaa 12 vuotiaan tytön vartalon? "

"Nykyisin aivan liian laiha!!!!! Ennen tyttö oli kauniimpi! Järkyttävää uutisoida tällaista...ei ihme,että nuorille tulee ulkonäköpaineita ja anoreksiaa...ekassa kuvassa tyttö on normaali,toisessa jo luuranko! Urheilu on toki hyvä asia,muttei tuollainen laihuuden ihannointi! Äitinä suututtaa moinen..."

"Todellakin ärsyttää ja suututtaa tällainen uutisointi! Tyttäreni sairastaa anoreksiaa ja on vasta 11-vuotias. Miksi tällaista aivan vastuutonta ja aivotonta journalismia levitetään nuorten luettavaksi ja katseltavaksi?!"

"Rehellisesti sanottuna kauniinpi vanhemmissa kuvissa. Ei sillä, kivahan tuommonen vartalo olisi (tekemällähän sen saisi, tiedetään) mutta en sillä tarkottanutkaan... Seuraavaksi voisi lihaksen sijasta kasvattaa oikeat kulmakarvat :D"

"Omasta mielestä oli kyl paljon nätimpi pyöreämpänä, eli normaalipainosena. :/ Harmi et on menny nykyisten kauneusihanteiden mukaan tuhoomaan kauniin vartalonsa... Kade entiselle kropalle!"

"Kyllä nykyisin hän on liian laiha. Miksi laihuutta ihannoidaan? Katselemalla huippumalleja,jotka ovat luuta ja nahkaa? Kuka määrää minkä painoinen ihmisen kuuluu olla,paitsi painoindeksi? Itse olen normipainoinen, ennen olin alipainoinen, enkä tykännyt kuoppaposkistani ym. yhtään."

Eihän noita iltalehden uutisia käy kommentoimassa kuin henkisesti sairaat ihmiset. Siellä näkyy päivästä toiseen samat naamat samantasoisine kommentteineen. Käykääs jokin kerta huvikseen kurkkaamassa näiden fb-profiileja; ei hyvää päivää.

Ei tollasessa paikassa voi edes trollata kun jengi osaa hädin tuskin lukea.

LINKKI: Pitkään ylipainosta kärsinyt nuori nainen kertoo, että hänen painonsa vaikutti aivan kaikkeen. Nyt Iltalehden viikon laihduttaja nauttii elämästä 15 kiloa kevyempänä juoksuintoilijana.

"Vuosi sitten kesäkuussa katsoin minusta otettua valokuvaa. En ollut tajunnutkaan kuinka ylipainoa oli kertynyt. Kuva järkytti niin paljon, että päätin aloittaa laihduttamisen. Minulla on aina ollut ylipainoa, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Ylipaino tuntui vaikuttavan kaikkeen. Yläasteella urheiluopistoon meneminenkin jäi haaveeksi ja kavereita meni enemmän kuin tuli. Häpesin vartaloani ja itsetuntoni oli usein maassa. Jopa seurusteleminen ja kavereiden kanssa oleminen oli hankalaa kun ei ollut sinut itsensä kanssa."

Oma kehitys motivoi jatkamaan

"Aloitin laihduttamisen kirjoittamalla ylös mitä ei saisi syödä ja mitä pitäisi syödä enemmän. Lisäksi otin ylös jokaisen treenin mitä tein. Oli mahtava huomata oma kehittyminen ja siksi motivaatiokaan ei ollut hukassa. Pudotin painoa hitaasti, mutta varmasti puoli kiloa joka viikko. Treenit koostuivat aluksi pelkästä lenkkeilystä, mutta hieman myöhemmin syksyllä työkaveri sai houkuteltua mukaan salille. Kuntosaliharrastus vei heti mukanaan ja taas sain uutta puhtia. Puolessa vuodessa sain pudotettua 10kg ja pääsin tavoitteeseeni. Lopetin laihduttamisen ja keskityin nyt terveelliseen ja liikunnalliseen elämäntapaan. Entinen juoksun vihaaja nyt rakasti juoksemista yli kaiken!"

Haaveena puolimarathon

"Tähän mennessä olen pudottanut 15kg. Se, kuinka laihduttaminen on vaikuttanut mielialaani ja itsetuntooni on sanoinkuvaamatonta. Olen nyt paljon iloisempi ja itsevarmempi kuin koskaan aiemmin. Olen myös todella kiitollinen niille ihmisille, jotka ovat jaksaneet kannustaa eteenpäin. En voisi ajatellakaan enää elämääni ilman liikuntaa. Nyt aion jatkaa juoksua ja kuntosalilla käyntiä. Haaveenani olisi mennä juoksemaan puolimaraton."

Siis mitä HELVETTIÄ. Mielenkiinnosta aina luen noita viikon laihduttajia ja saa olle ylpee ihmisistä niin järkyttää nuo ihmisten kommentit. Mimmi tehnyt aivan loistavan urakan ja porukka kommentoinut aivan säälittäviä heittoja että "liian laiha", "luuranko" ym ym shittiä.

Helvetin suomalaiset, kun ollaan kateellista kansaa. Ymmärrän, että kaikkia ei liikunta kiinnosta koko elämänsä aikana, tai ollaan sunnuntaikävelijäitä ja se hikiliikunta ei maistu. Mutta jos joku pääsee ylipainostaan eroon, niin pakko alkaa dissaan. Kuvat voi kattoo uuutisesta. En niitä tänne viitti postailla :)

Isot peikut tuolle mimmille, mun silmissä muutos ainakin oli aika jeba! :thumbs:

Muutama kommentti vielä:

"Aivan liian laiha nykyisin...."

"No muka lihava? Hienoa että elämänlaatu on parantunut, mutta kuka haluaa 12 vuotiaan tytön vartalon? "

"Nykyisin aivan liian laiha!!!!! Ennen tyttö oli kauniimpi! Järkyttävää uutisoida tällaista...ei ihme,että nuorille tulee ulkonäköpaineita ja anoreksiaa...ekassa kuvassa tyttö on normaali,toisessa jo luuranko! Urheilu on toki hyvä asia,muttei tuollainen laihuuden ihannointi! Äitinä suututtaa moinen..."

"Todellakin ärsyttää ja suututtaa tällainen uutisointi! Tyttäreni sairastaa anoreksiaa ja on vasta 11-vuotias. Miksi tällaista aivan vastuutonta ja aivotonta journalismia levitetään nuorten luettavaksi ja katseltavaksi?!"

"Rehellisesti sanottuna kauniinpi vanhemmissa kuvissa. Ei sillä, kivahan tuommonen vartalo olisi (tekemällähän sen saisi, tiedetään) mutta en sillä tarkottanutkaan... Seuraavaksi voisi lihaksen sijasta kasvattaa oikeat kulmakarvat :D"

"Omasta mielestä oli kyl paljon nätimpi pyöreämpänä, eli normaalipainosena. :/ Harmi et on menny nykyisten kauneusihanteiden mukaan tuhoomaan kauniin vartalonsa... Kade entiselle kropalle!"

"Kyllä nykyisin hän on liian laiha. Miksi laihuutta ihannoidaan? Katselemalla huippumalleja,jotka ovat luuta ja nahkaa? Kuka määrää minkä painoinen ihmisen kuuluu olla,paitsi painoindeksi? Itse olen normipainoinen, ennen olin alipainoinen, enkä tykännyt kuoppaposkistani ym. yhtään."

Alkaa olemaan potsoläskejä väestöstä niin paljon, että sellaiset 20kg ylipainoa on se "normaali" paino useamman ihmisen mielissä. Sen takia sitten näitä oikeasti normaalipainoisia nimetään anorektikoiksi/luukasoiksi yms. Samaten sekoitetaan "kurvit" johonkin hyllyvään läskiin. Tää on vaan tätä nykyään.

Alkaa olemaan potsoläskejä väestöstä niin paljon, että sellaiset 20kg ylipainoa on se "normaali" paino useamman ihmisen mielissä. Sen takia sitten näitä oikeasti normaalipainoisia nimetään anorektikoiksi/luukasoiksi yms. Samaten sekoitetaan "kurvit" johonkin hyllyvään läskiin. Tää on vaan tätä nykyään.

Just näin. Sais poistaa julkisen terveydenhuollon piiristä lihavuuden, anoreksian, alkoholin, huumeiden, tupakan aiheuttamat sairaudet.

Just näin. Sais poistaa julkisen terveydenhuollon piiristä lihavuuden, anoreksian, alkoholin, huumeiden, tupakan aiheuttamat sairaudet.

Muuten melko totta, mitä pakkkokierto tuossa edellä manaa, mutta ainakin vanhuudessa lihavuus on suojaava tekijä. Läskit mummot selviävät paremmin kuin laihat. Näino. Sen takia tuollainen poisto terveydenhuollon piiristä ei ole mikään nero homma.

Muuten melko totta, mitä pakkkokierto tuossa edellä manaa, mutta ainakin vanhuudessa lihavuus on suojaava tekijä. Läskit mummot selviävät paremmin kuin laihat. Näino. Sen takia tuollainen poisto terveydenhuollon piiristä ei ole mikään nero homma.

No se olikin läppä, ei mitenkään toimiva homma. Ärsyttää silti kun white trash ja läskiyden normalisointi lisääntyy. Ei oikeestaan ees ärsytä. Ihanvitunsama kunhan ite ja perheenjäsenet ei oo syöttöporsaita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näissä läski/laihauutisoinneissa alkaa oleen vähän samaa meininkiä, kuin mitä jokunen vuosi sitten alkoi tämä mamumyönteinen uutisointi. Maahanmuutosta ei missään nimessä saa uutisoida niitä ikäviä lieveilmiöitä, eikä laihuudestakaan (laihuudella tarkoitan normaalipainoisia ja uhreilullisia ihmisiä, kuten ko. jutun "jälkeen" kuvassa) saa uutisoida mitään, koska joku aina pahoittaa mielensä. Ensimmäisessä tapauksessa vihervassarit kukkahattutädit, jälkimmäisessä lihavat ihmiset.

Heti jos joku uutisoi "hei, aloitin uuden ja urheilullisen elämäntyylini ja tämän seurauksena oloni parani ihan helvetisti, laihduin normaalipainoiseksi, sain jopa vähän lihaksia näkyviin ja lisääntyneen vastakkaiselta sukupuolelta saamani huomion kautta myös itsetuntoni on parantunut ihan hirveästi ja olen onnellinen", niin kyllä sitä läskiä elämäm koululaista sitten vituttaa niin maan perkeleesti, että ainoa mitä hän voi tehdä on kirjoittaa ko. uutisen kommenttipalstalle että "hyi hävetkää" joka tietenkin suomentuu "olen katkera ja minua harmittaa koska olen kusipää ihminen enkä näe ko. muutosta kohdallani mahdolliseksi, vaikkei se minun omaa syytäni olekaan".

Mahdollisesti vielä linkataan ko. uutinen omalle some-sivulle ja haetaan sieltä noitavainomentaliteettiä muilta kaltaisiltaan. Jos joku asia suomalaisia vituttaa, niin se on se että naapurilla on asiat paremmin.

- - - Updated - - -

Enkä nyt ole mikään mamurasisti natsimulkku, tuntuu vaan välillä että porukka oikeasti luulee ko. asian ongelmien katoavan mikäli niistä ei uutisoida. Kyse ei siis loppuviimein ole siitä, onko joku asia niin tai näin, vaan kyse on siitä että tietyt ihmistyypit eivät halua asioiden olevan niin tai näin.

Niin kansanmiehiä ollaan.. :D Oikein tavallisen perheen kotona. Vertaa siihen osan suurlähettiläistä voi tavata ihan keskustan baarissa kaljalla...

Hyvää duunia paikallisilta nuorilta!!! :thumbs:

80-vuotias ryöstettiin Kouvolassa - paikalle osuneet nuoret nappasivat tekijän verekseltään
KOTIMAA 16:36. Päivitetty 16:38
Kouvolassa Voikkaalla ryöstettiin mies perjantaina illalla noin puoli kymmeneltä, kertoo Kaakkois-Suomen poliisi. Ryöstön uhriksi joutui 80-vuotias mies Voikkaan keskustan tuntumassa.

Nuorehko mies kävi kävellen liikkuneen vanhuksen päälle ja vei väkivaltaa käyttäen tämän kädessä olleen kassin. Syntyneessä rytäkässä vanhus kaatui maahan ja satutti itseään jonkin verran.

Tapahtumalla oli silminnäkijöinä Voikkaan keskustassa ollutta nuorisoa, joka oma-aloitteisesti otti tekijän verekseltään kiinni lyhyen takaa-ajon jälkeen, kertoo poliisi. Tekijän hallussa ollut anastettu omaisuus saatiin kokonaisuudessaan takaisin.

Ryöstön kohteeksi joutunut mies ja poliisi kiittävät paikalla ollutta nuorisoa ripeästä toiminnasta.

ESS

Suositut

Back
Ylös Bottom