Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljosta vetoa että kyseisen "vantaalaismiehen" ihonväri ei ole kovin vaalea.

Sama kävi mielessä, en tohtinu silti ääneen sanoa :D Tosin eipä sillä mitään merkitystä, naapuri tai valkonaama. Silti nää Suomen tuomiot on niin vidun naurettavia.

Isä on varmaan ylpeä kummastakin pojastaan. Paavo kunnostautui jo aikaisemmin ASEM hörhöilyissä ja nyt veli Jussi kulkee samoja linjoja yhteiskunnallisen vaikuttamisen saralla.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1535453
poliisi5.jpg

Ei helvetti. Kyllä hävettää asua tällaisessa "oikeusvaltiossa". Isommat rapsut saa varmaan kun käy töhrimässä jonkun kansanedustajan auton. Tai vaikka kaataa jonkun entisen pressan patsaan. Mutta jos raiskaa ja pieksee monta kertaa päivässä viikon ajan puolustuskyvytöntä naista, niin sehän on vielä halpaa. Hyvä Suomi!

http://www.iltalehti.fi/vantaa/200805247699488_va.shtml

Suomen naurettavista pelletuomioista saa lukea nykyään näemmä päivittäin.

Tuomio menee täysin yli mun ymmärryksen. Minusta tässä oli kyse raiskauksesta eikä sukupuoliyhteyteen pakottamisesta, koska jos on sisälle lukittuna, niin ei siinä hakkaamisia tarvita. Ei aseen liipaisintakaan tarvitse painaa että katsotaan olevan väkivallalla pakotettu, uhkaus ja varma toteuttamismahdollisuus riittää. Itseasiassa vähempikin kuin varma riittää, uhrin ei tarvitse yrittää leikkiä sankaria. Lisäksi raiskauksen pitäisi olla kokonaisuutena arvostellen lieventävien asianhaarojen vallitessa tehty, jotta kyse voisi olla pakottamisesta sukupuoliyhteyteen. Niin, olihan tämä kieltämättä aika lievä.:jahas: Tässä oli kolme asiaa joiden yhdenkin perusteella teon olisi voitu katsoa olevan törkeä raiskaus, jos olisi haluttu.

Pahoinpitelytuomio tuli kai vain siitä ettei ollut annettu ruokaa ja lääkkeitä, koska väkivaltaa pakottamistarkoituksessa käytettäessa olisi pitänyt tuomita raiskauksesta. Toisaalta en ymmärrä miksei terveyden vaarantamista katsottu vapaudenriiston törkeyttämisperusteeksi. Siksi se olisi voitu katsoa jo muillakin perusteilla, ja linnaa määrätä neljä vuotta. Nyt annetussa tuomiossa ei näytä olevan mitenkään otettu huomioon, että aikaisempi, varsinkin vastaavanlainen rikollisuus on rangaistuksen koventamisperuste. Lisäksi pakottamisia on useita. Pelkästään yhdestä sukupuoliyhteyteen pakottamisesta asteikkoa olisi ollut kolmeen vuoteen. Lisäksi laissa sanotaan että vaaralliset rikoksenuusijat on eristettävä pakkolaitokseen. Vaikkei ketään vielä ole otettu hengiltä niin en pitäisi sitäkään epätodennäköisenä. Jo uhrien henkinen terveys on ihan minusta riittävä suojeluintressi.

Tulee mieleen että tässä on otettu huomioon sen tyylisiä seikkoja että alkoholia oli käytetty runsaasti tai että uhri oli elähtänyt pubiruusu, ja tuomittiin sen mukaan. Jippii Suomen mielivaltalaitos!

Just katselin ite samaa. Kai noille on jo kriisiapua järjestetty, että toipuvat tuosta eikä jää mitään traumoja. :jahas:

" Rakastan häntä. Hän huolehtii minusta. Hän laittaa minulle ruokaa. Hän imee isovarvastani, laskee minulle kylpyveden, valmistaa aamiaisen"
Siis hetkinen kelataas takasin, "Hän huolehtii minusta. Hän laittaa minulle ruokaa. Hän imee isovarvastani, laskee minulle kylpyveden." Vielä kerran, "Hän imee isovarvastani?"

Siis hän tekee MITÄ?! :eek:

article-0-013DA7FC00000578-678_224x423.jpg

article-0-013DA8A200000578-432_224x423.jpg

Vittu, minkä näköinen äijä :jahas:. Enemmän olisin tosin yllättynyt, jos kyseessä olisi ollut siistin ja asiallisen näköinen heppu. Pitäisköhän itsekin ajaa kalju ja vaikka vähän lotrata naamaa akkuhapolla, jos silleen sais kuustoistakesäistä (tai edes jonkin ikäistä):dance2:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom