Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

tässä oiva paketti pukinkonttiin jokaiselle perus suomi-penalle.

siinä on muut ihmeissään ku se keskivartalolihava naapurin jouni tunkee kylään megginsit jalassa.

Heh :D Eipä noi paljo tykeistä eroo, mutta niiden päälle ei ilmeisesti enää tulis vaatetta... Hyh.

Heh :D Eipä noi paljo tykeistä eroo, mutta niiden päälle ei ilmeisesti enää tulis vaatetta... Hyh.

noissa on vaan se työläs puoli, että joutuis aina hakkaamaan mulkun puolihölmöks enneku lähtee ylpeänä liikkeelle noissa munakalsareissa...

Eli aivan liian työläät!

tän kokosella vehkeellä se käy jo työstä että saa pumpattua sen pari gallonaa verta tonne alas...rupee huimaamaan kaiken lisäks...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288523290312.html

Taas näitä lasten kiduttajia. Mitä vittua oikeasti. Oon tainnut ennenkin sanoa tänne ketjuun, että joskus ajattelen, että ihmiskunta ansaitsisi tulla nuketetuksi kiertoradalta.

Sentään joutuvat vankilaan ja joutuvat maksamaan korvauksia mutta ne ei korvaa sitä tuskaa ja traumoja, jotka aiheutuivat lapselle. Olisi oikein, että nuo aikuiset joutuisivat julkiselle paikalle jalkapuuhun ja niitä saisi kuka vaan käydä vähän kurmoottamassa jos kokee sen tarpeelliseksi.

Noin vuosi sitten oli se tapaus Englannissa, jossa kuukauden ikäinen poikavauva oli raiskattu ja pahoinpidelty henkihieveriin, sydän pysähtynyt ja kaikki kylkiluut oli menny poikki ym.
Kyllä mä olen sataprosenttisesti sitä mieltä, että joskus kuolemantuomio olisi oikeutettu tuomio.

inquisition3.jpg

Jotain tollasta vaikka.

^Mulla on kokonainen kirja täynnä vain tuolle aiheelle omistettuja juttuja ja kuvia. :D

E. siellä oli lopussa vielä sellainen yhteenvetotyylinen hakemisto kaikista kidutustavoista lyhyen selityksen kera. Sieltä olisi ollut hyvä esimerkiksi napata joku sopiva noille lasten kiduttajille.

Kyllä nuo on niin hirveitä kidutuskeinoja, että varmasti rupeis lapsiinsekaantujat ja muut persereijät miettimään tekojaan! Kuolemantuomio ois liian helppo pakokeino.

^Mulla on kokonainen kirja täynnä vain tuolle aiheelle omistettuja juttuja ja kuvia. :D

E. siellä oli lopussa vielä sellainen yhteenvetotyylinen hakemisto kaikista kidutustavoista lyhyen selityksen kera. Sieltä olisi ollut hyvä esimerkiksi napata joku sopiva noille lasten kiduttajille.
Mikä oli suosikkisi? Mulla ehdoton ykkönen on se, missä otetaan rautapata ja pistetään sisään rottia. Pistetään pata ylösalaisin vatsaa vasten ja köytetään kiinni. Tämän jälkeen aletaan kuumentamaan pataa liekillä. Rotat pyrkivät pakoon, ja syövät tiensä uhrin sisään sisäelinten ympärille. Kaikki eivät yleensä löydä ulos, vaan jäävät syömään ihmistä elävältä sisältä päin.

Back
Ylös Bottom