Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Mikähän siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että poliiseilla oli jo Jonnen veli kiinni, joka olisi varmasti kertonut kuka sitä toista pyörää ajoi ja sen jälkeen ei olisi kuin tarvinnut etsiä Jonne nro 1. Koko takaa-ajo oli siis täysin turha, koska Jonne oltaisiin saatu muutenkin kiinni. Voin lyödä vasemman kivekseni vetoa, että 13 v jätkä kertoo aika nopeasti kuka sitä toista pyörää ajoi, kun sen kanssa hetken keskustelee.

Ei sitä ole vaikea ymmärtää, mutta sinusta siis ei olisi voinut kyseiselle kortittomalle Jonnelle (joo motocross-harrastaja) käydä minkäänlaista onnettomuutta ilman takaa-ajoakin? Aiheuttanut vaikka vahinkoa sivullisille ihan noin niin kuin vahingossa? Mikä tässä on edelleen se raja? Kaksi 15-vuotiasta ja sama tilanne viritetyillä mopoilla. Saako poliisi lähteä mielestäsi takaa-ajamaan, jos toinen lähtee holtittomasti ajamaan karkuun, mutta saavat toisen kiinni?

Edit. tuossa vielä vähän erilainen uutinen samasta asiasta http://www.kymensanomat.fi/Online/2...+crossipyörällä+Miehikkälässä/2012313866249/4

Ei sitä ole vaikea ymmärtää, mutta sinusta siis ei olisi voinut kyseiselle kortittomalle Jonnelle (joo motocross-harrastaja) käydä minkäänlaista onnettomuutta ilman takaa-ajoakin? Aiheuttanut vaikka vahinkoa sivullisille ihan noin niin kuin vahingossa?
Höh. Mistä sä ton sait päähäs? En mä niin sanonut. Kyse on riskistä ja se onnettomuuden riski nousee monta sataa prosenttia, kun joku on perässä. Mä en tiedä oletko itse ikinä ajanut poliisia karkuun, mutta äkkiä voisin tehdä arvauksen, että et ole. Mulla sitä vastoin on sellainen synkkä "salaisuus", että siitä on kokemusta muutamaankin otteeseen lähemmäs 15 vuotta sitten. Ja voin sanoa, että se on nuorelle kollille aikamoinen paniikki, kun poliisi on perässä. Ja tossakin se nähtiin, kun mentiin ojan pohjia pitkin täysin äärirajoilla ja ilmeisesti vielä rajan yli.

Voidaan tietysti arvailla miten paljon ja missä vaiheessa vauhti olisi hidastunut jos poliisi ei olisi lähtenyt perään. Vähän aikaa tietysti mennään täysillä kun luullaan niiden lähteneen seuraamaan. Yleensä se meno kyllä rauhoittuu kummasti kun huomaa poliisin jääneen. Mopokin lykätään talliin eikä oteta vähään aikaan ulos. Eikä ainakaan lähdetä yleiselle tielle ihan hetkeen. Pelotevaikutus on aikamoinen.

Eikä mulla ole mitään tarvetta puolustella Jonnejen tekemisiä, vaikka itse olen ollut samanlainen puupää. Ainakin tiedän miten tolloa se on. Ei tarvitse olla Jonnejen puolella että voi arvostella poliisien tekemisiä. Ja tässä tapauksessa mun mielestä ylitettiin järkevyyden raja. Joskus on ihan paikallaan lähteä perään, että saadaan kiinni, joskus siihen ei ole tarvetta. Nyt siihen ei mun mielestä olisi ollut. Ja kun kysyit, että jos kaksi jätkää ajelee viritetyllä mopolla ja toinen lähtee karkuun ja toinen saadaan kiinni, niin saako poliisi lähteä perään, niin siihen vastaan: Tietysti saa lähteä, en mä siitä päätä, mutta sitä voidaan miettiä onko se järkevää tai tarpeellista. Sitä omaa nuoruuttani kun muistelen, niin muistan yhden tapauksen kun kaksi kaveria hölmöili mopoilla liikenteessä. Poliisit tuli vastaan ja päättivät pysäyttää. Toinen lähti karkuun, mutta poliisi ei nähnyt tarvetta lähteä perään, koska toinen jäi poliisien kanssa vapaaehtoisesti jutustelemaan. Tiesivät saavansa siltä toiselta toisen tiedot kun vähän kovistelevat. Ja niin saivatkin. Mielenkiintoista kyllä miksi se toinen ylipäätään lähti karkuun, koska hölmöily ei ollut mitään ihmeellistä ja olisivat selvinneet pelkällä puhuttelulla, mutta nuoren pojan mieli toimii vähän eri tavalla.

Suomen raiskaustukikeskus vastustaa emättimeen viritettävää ansaa.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288490408788.html

Onhan se todella harmi, jos joku raiskari sattuu satuttamaan itsensä kesken aktin :(

sais taas aivan uuden krapulan kehiteltyä tuosta, raiskariansakrapula :( voi sitä morkkiksen määrää jos nainen sattuu unohtamaan tuollaisen värkkiinsä yön pikkutunneille ja joku erehtyy sinne survaisemaan, vaikkakin sitten luvan kanssa. tuomittaisiinkohan tuosta sitten nainen pahoinpitelystä? vaiko sanoisiko nainen itseään suojellakseen miehen yrittäneen väkisin? varmaan sattuisi molempia.

+se että jättäisiköhän raiskaaja sitten uhrinsa vain siihen paikkaan, vai löisikö sitten vitutuksissaan puukolla tai vastaavaa? muutenhan tuo olisi hyvä, varmaan moni tapaus ratkeaisikin. paatuneimmilla raiskareillahan tollasia kerääntyisi varmaan monta päällekkäin, voisi sitten kylillä vertailla kuka on ollut kovin saantimies.

Mun mielestä hiukan liioittelun makua tässä jutussa. Otsikko kyllä herättää mielenkiinnon.
"Pariskunnan kauhunhetket yöjunassa"

Tarkempi tarkastelu ehkä vähän latistaa juttua.
"Lämpötila kohosi yli 30 plusasteen.
Oulusta Turkuun tiistain ja keskiviikon välisenä yönä yöjunalla suunnannut pariskunta koki kauhunhetkiä, kun hytin lämpötila kohosi matkan aikana 33 plusasteeseen."

Voi pyhä äiti sentään.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288490565558.html

Mun mielestä hiukan liioittelun makua tässä jutussa. Otsikko kyllä herättää mielenkiinnon.
"Pariskunnan kauhunhetket yöjunassa"

Tarkempi tarkastelu ehkä vähän latistaa juttua.
"Lämpötila kohosi yli 30 plusasteen.
Oulusta Turkuun tiistain ja keskiviikon välisenä yönä yöjunalla suunnannut pariskunta koki kauhunhetkiä, kun hytin lämpötila kohosi matkan aikana 33 plusasteeseen."

Voi pyhä äiti sentään.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288490565558.html

HUH huh mitä paskaa taas. Jotkut ihmiset on kyllä ihan avuttomia ja pienestä murheesta heti yhteys iltapäivälehtiin.

No onhan tuo nyt ihan vitun tyhmä laite varsinkin Suomessa. Ja on surullista että tuollainen "ratkaisu" on käytössä ylipäätänsä missään.

Miksi?

- - - Updated - - -

HUH huh mitä paskaa taas. Jotkut ihmiset on kyllä ihan avuttomia ja pienestä murheesta heti yhteys iltapäivälehtiin.

Jep, ja pitäskö minukin ilmoittaa lehteen että koen kauhua joka kesäpäivä kun firmassa nousee lämpötila yli 30. Entäpä sitten kun kotonakin nousi muutama kesä sitten helteellä lämpötila +30

Niinkun jutussakin mainittiin niin raiskaushan on päässyt jo tapahtumaan ennen kuin tuosta laitteesta on iloa, ja muutenkin tuossahan sysätään tapahtuman vastuuta naiselle. Ja niinkuin jutussa mainittiin, niin pitäisikö naisilla olla tuollainen käytössään 24/7?

Miksi?

- - - Updated - - -

Jep, ja pitäskö minukin ilmoittaa lehteen että koen kauhua joka kesäpäivä kun firmassa nousee lämpötila yli 30. Entäpä sitten kun kotonakin nousi muutama kesä sitten helteellä lämpötila +30

Eiku ihan saatanan kätevä, vähän sama kuin yrittäisi ehkäistä murhia pommivyöllä...

Eiku ihan saatanan kätevä, vähän sama kuin yrittäisi ehkäistä murhia pommivyöllä...

No pojat,pojat ihan rauhallisesti. Kävi vaan mielessä että jos herrat onkin niin kukkahattu tätejä että pitäähän raiskaajallakin olla joku oikeus....

Back
Ylös Bottom