Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä oletus tuo on, että porukka olisi eniten sekaisin 2-3 aikaan? Se korreloi tasan sen yökerhon aukiolon aikaan. Kun menee aikasemmin kiinni niin jengi tulee myös aikaisemmin ja päihtyy aikaisemmin.
Miks vitussa vetää keskusteluun mukaan joku Ruotsi ja Englanti kun kyse Suomesta. Voisin itsekkin heittää jotain Tanskan aukioloajoista LOL
Melkein pääsi trolli yllättämään, mutta monen vuoden kokemuksella osasin sen väistää.Miks vitussa vetää keskusteluun mukaan joku Ruotsi ja Englanti kun kyse Suomesta. Voisin itsekkin heittää jotain Tanskan aukioloajoista LOL
Mun mielestä älytön argumentti toi että porukka aloittaisi dokaamisen aikaisemmin ja menisi baariin aikaisemmin jos ne menisivät kahdelta kiinni. Jengi ei varmaan muista sitä, että perjantai on arkipäivä. Kyllä itellä ainakin duunista/koulusta kun pääsee ja mahd. käy salilla niin se alottelu menee aivan varmasti sinne myöhempään. Sama homma jos on lauantaina duunia + sali.
.
No huh, aikamoinen johtopaatos ilman kunnollisia perusteluja. Ihan samalla tavalla se darra ja vasymys on seuraavana paivana, lahti sielta baarista sitten klo 2 tai 4. Jonkunlaista omakohtaista kokemusta on, koska taalla esim. kampuksen yokerho menee aina kiinni kahdelta ja vastaavasti Suomessa paikat ovat pidempaan auki. En jaksa uskoa tuohon etta jengi lahtisi kiltisti vaan kotiin nukkumaan silloin kahdelta. Tokihan moni lahtee nyt jo, mutta suurin osa porukasta on ihan tosissaan pahimmassa soosissa silloin 2-3 maissa. En mielellani nakisi naita orveltamassa kadulla. Mieluummin - kuten sanottu - ravintolassa sisalla.
Viimeinen lauseesi on aika huono provo. Just tollasten ihmisten ravintolatyontekijat inhoaa asiakkaita.
Tästä on näköjään paljon mielipiteitä. Musta jotenkin tuntuu, että jos baari menee kiinni 1:30, niin kotiin menee tasan ne tyypit, jotka muutenkin lähtee siihen aikaan. Muut lähtee jatkoille vieläkin useammin kuin nykyisin. Itse en nykyään jaksa baareissa pyöriä, eikä mua saa sinne kuin puoliväkisin, mutta se on silti mulle ihan sama, vaikka aukioloaikoja pidennettäisiin kahdella tunnilla. Lyhennystä vastustan ihan periaatteesta. Se on vain hyvin väärin ja kaikki positiiviset asiat, mitä siitä seuraa, on pelkkää toiveajattelua.Harmi etten käy ravintoloissa. Ja mitä tulee perjantaihin, eipä tuu käytyä missään. Työ -> sali -> ruoka -> uni-meiningillä mennään hautaan asti. Jos lähtee klo 2, pääsee selviämään aikaisemmin ja unirytmi 2 tuntia parempi kun ma-aamuna kuitenkin herää klo 06 töihin -> masennus vältetään ja darra sekä väsymys 2 tuntia voiton puolella. Kyllähän se nyt vaikuttaa. Jotkut ei ehkä mene suoraan himaan mutta useimmat menee. Jos homma muuttuu ja valomerkki 01:30 niinkun tullee onneksi tapahtumaan, porukka on pahimmassa soosissa 00-01:30, jolloin porukka selviää aikasemmin, masennus vältetään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012022515252179_uu.shtml Huomaatteko taas perussetin uutisoinnissa? Mitäköhän tärkeätä on "unohdettu" kertoa.
Mulla on kahdesti katkennut vaijeri taljoissa.Sattuukohan noita vaijereiden katkeamisia paljonkin? HUI.