Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Samaa mietin kuin Super5, ite jos oisin tossa vieressä niin kattoisin vaan että ahaa joku on päättäny vetää päikkärit tossa. En mä ainakaan mene joka viltin alle kurkkimaan että olisko siellä ruumis vai ei.

Voi olettaa, etta ainakin osa naki kun penskoja ongittiin meresta. Eivat ne kovin kauaa tuossa maanneen, yhden jutun mukaan kolmisen tuntia ja toisen mukaan reilun tunnin verran. Lisaksi silminnakijalausunnosta voi paatella, etta kyseessa olivat sellaiset ihmiset jotka paaosin tiesivat mita on tapahtunut. Luulisi myos jutun kulkevan, kun aika vakavasta asiasta kuitenkin kyse (tai no, ei tainnut olla italiaanoille vakava asia).

E.

Edelleen, miten lahelle sun mielesta niiden ihmisten pitaisi menna?! Minun mielestani kuvissa nakyvat tyypit ovat ihan tarpeeksi lahella "pyorimassa". Ihan sama hymyilevatko vai eivat, pidan jo pelkkaa lasnaoloa epakunnioittavana.

Musta sä oletat ja kuvittelet nyt aika paljon. Eiks juristien pitäis keskittyä vaan niihin faktoihin?? Tarvitseeko tuota rantaa nyt tuon enempää eristää ja tyhjentää?? Ei minusta, mutta ilmeisesti olet asiasta toista mieltä.

Musta sä oletat ja kuvittelet nyt aika paljon. Eiks juristien pitäis keskittyä vaan niihin faktoihin?? Tarvitseeko tuota rantaa nyt tuon enempää eristää ja tyhjentää?? Ei minusta, mutta ilmeisesti olet asiasta toista mieltä.

Mita muka kuvittelen? Kaikki mita sanoin, on loogisesti paateltavissa lahteista. Paitsi tuo "luulisi jutun kulkevan", mutta siinakin ilmaisin etta kyseessa on _luulo_. Kylla sina mielestani paattelet ja kuvittelet paljon enemman, eri suuntaan vain kun mina :) Lahdekritiikki on hyva olla olemassa, mutta jos se viedaan liiallisuuksiin, mihinkaan lahteeseen ei voi luottaa niin paljon etta sille voisi rakentaa keskustelua.

Niin, minusta sita olisi pitanyt eristaa ja tyhjentaa enemman niista syista mita olen jo maininnut. Nythan sita ei ollut eristetty tai tyhjennetty mitenkaan.

Mita muka kuvittelen? Kaikki mita sanoin, on loogisesti paateltavissa lahteista. Paitsi tuo "luulisi jutun kulkevan", mutta siinakin ilmaisin etta kyseessa on _luulo_. Kylla sina mielestani paattelet ja kuvittelet paljon enemman, eri suuntaan vain kun mina :) Lahdekritiikki on hyva olla olemassa, mutta jos se viedaan liiallisuuksiin, mihinkaan lahteeseen ei voi luottaa niin paljon etta sille voisi rakentaa keskustelua.

Niin, minusta sita olisi pitanyt eristaa ja tyhjentaa enemman niista syista mita olen jo maininnut. Nythan sita ei ollut eristetty tai tyhjennetty mitenkaan.
1) kerro minulle missä tuolla näkyy rantalentistä pelaavia ihmisiä ja iloisesti nauttivia kun minä en näe niitä??
2) minusta tuo etäisyys on ihan hyvä, en ole asiantuntija tässä etkä ole sinäkään joten puhutana kyllä ihan mielipide eroista.
3) 12 ja 11v likat alasti uimassa eikä kukaan edes peittele heitä kunnes joku armeliaasti lahjoittaa pyyhkeen. Minkä lähteen mukaan ne nyt oli alasti sitten??
4) kerro mistä nyt päättelet ihmisten nauttivan tuossa

Jatketaan loppu viikosta kun palailen nettiin jos sua vielä kiinnostaa vääntää tästä asiasta

1) kerro minulle missä tuolla näkyy rantalentistä pelaavia ihmisiä ja iloisesti nauttivia kun minä en näe niitä??
2) minusta tuo etäisyys on ihan hyvä, en ole asiantuntija tässä etkä ole sinäkään joten puhutana kyllä ihan mielipide eroista.
3) 12 ja 11v likat alasti uimassa eikä kukaan edes peittele heitä kunnes joku armeliaasti lahjoittaa pyyhkeen. Minkä lähteen mukaan ne nyt oli alasti sitten??
4) kerro mistä nyt päättelet ihmisten nauttivan tuossa

Jatketaan loppu viikosta kun palailen nettiin jos sua vielä kiinnostaa vääntää tästä asiasta

1) Kyseessa oli ilmaisu, jolla tarkoitin samaa mita artikkelissa, eli "normaalin rantaelaman jatkumista". En tarkoittanut kirjaimellisesti ja luulin etta olisit tajunnut sen.
2) Niin.
3) Independentin artikkelista, "Some pious soul donated a couple of towels to preserve the most basic decencies". Ei tosiaan sanota etta olisivat olleet alasti, mutta "most basic decencies" antaa ymmartaa etta kovin paljon ei lasten peittona ollut. Tieda sitten mita heilla oli paallaan, jos mitaan.
4) Vaitinko etta ihmiset nauttivat tilanteesta?! Jos heita hairitsisi, he vaihtaisivat paikkaa. Kovin yksinkertaista.

Ei mua oikeasti kiinnosta jatkaa, ihan turhaa tama vaanto muutenkin. En ymmarra kantaasi etka sina nahtavasti ymmarra minun kantaani, joten ei siina turhasta vankaaminen auta. Miksi ma aina paadyn naihin helvetin typeriin vaantoihin?! :D

Vai ihmisarvolässytystä... ainahan ruumiita mennään katsoo anyway, ei siinä oo mitään uutta. Suomessa poliisi ja vartijat pitää innokkaimmat vähän kaueampaa mut aika rauhassa ne ruumiit saa makoilla kuitenkin, olivat missä vaan.

Jos mä kuolen alasti julkiselle paikalle niin tulkaa ihan rauhassa nauramaan mun pienelle katkaravulle. Se on siinä vaiheessa mulle se ja sama enkä ota sitä loukkauksena.

1)
. Seison sen takana mita sanoin, eli etta minusta ei ole ok ottaa aurinkoa ja pelata rantalentista kun vieressa makaa kaksi kuollutta lasta. Osoittaa lahinna kaytostapojen, tilannetajun ja kunnioituksen puutetta.
Tässä nyt kouluttamaton suomi juntti sai kirjoituksista väärän kuvan ja ymmärsi, että tarkoitat tuolla kirjoittamallasi ihan sitä mitä kirjoitit. Sain kovasti sen kuvan tuosta vaan, mutta ensi kerralla koitan miettiä hieman pidempään, että mikä mielikuvaasi tapahtuneesta ja mikä ei ole, jottei sekaannuksia ilmenisi enää enempää.

3)
Lapset olisi varmaan jatetty alastomina makaamaan ellei joku olisi lahjoittanut kahta pyyhetta! .
Eli kuten huomaat sinun kuvitelmaasi tässä puutuin.

4)
Ai ei olosta nauttiminen vality? No ei tuo pariskunta kuvassa ainakaan kovin surulliselta nayta, kovin mukavasti ovat tuohon asettuneet. Lisaksi artikkelissa sanotaan "beach life resumed", eli ts. rannalla olo jatkui normaaliin tapaan
Miten kukaan voi edes pystya tuohon, maata nyt rannalla ja nauttia olostaan kun ihan vieressa makaa kaksi kuollutta lasta??!
Jotenkin nyt tuosta postauksesta saan sen kuvitelman, että väitit heidän nauttivan. Ehkä olen sitten juntti ja hölmö ja huonosti koulutettu, kun en taaskaan ymmärrä kaikkea kirjoittamaasi.

En tiedä miksi ajaudut näihin taisteluihin?? Tod näk kun katsot peiliin niin se toinen osapuoli väittelyistä löytyy sieltä. Ilman mielikuvia ja 100% varmuudella. ;)

Taksilla töihin vaan. :D
"On tultu sellaisen tilanteen eteen, että ihmisille on kannattavampaa liikkua omalla autollaan kuin esimerkiksi junalla tai lentokoneella." Joka paikastahan löytyy juna- tai lentoasema ja julkiset vie sieltä eteenpäin...:lol2:
No mutta joo, onhan niissä väärinkäytöksiä mut jos valvottais vaikka niitä. Ja ministeri voi näyttää esimerkkiä, selvästi näkee että pyörällä sotketaan töihin... :D

http://www.iltasanomat.fi/viihde/ma...rasistia-tekemallakaan/art-1288445734210.html

Lola Wallinkoski sanoi:
IS:n maanantaina haastattelema Lola Wallinkoski piti lausuntoa rasistisena.

-Se kommentti särähti mun korvaan ja hyvin pahasti. Aina kun puhutaan ihmisestä, jolla on geenejä eri maista, oli ne sitten Ruotsista tai Norjasta, niin se on rasismia. Ei sillä voi kommentoida luonnetta tai temperamenttia, Wallinkoski kommentoi IS:lle.

Aika kovan luokituksen on Lola rasismille heittänyt, taitaa itsekin olla sitten rasisti, kun puuttuu asiaan ;)

Menee kyllä vähän helvetin naurettavaks, jos noi kilometrikorvaukset otetaan pois. Mä kyllä pääsisin bussillakin töihin. Tai pikemminkin busseilla. Pitäisi vaan lähteä töihin joku 2 tuntia aikasemmin, kun mitä vuoro alkaa. Autolla matka kestää sen 20 minuuttia.

Back
Ylös Bottom