Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäli reitti on määritetty alunperin pielessä olleen merikartan mukaan niin eipä se gepsi siihen vaikuta. Ja ahtaissa paikoissa nuo kyllä vetää edelleen paljon käsipelillä. Esimerkiksi suomen saaristossa.^ Veikkaan ettei noita laivoja enää paljoa kartoilla ajeta vaan elektroniikkahan se on mikä jyllää. GPSit ovat ennenkin aiheuttaneet onnettomuuksia kun laitteet paikallistavat laivan muutaman kymmentä metriä sivuun eikä ihme olisi vaikka laivaa on turma hetkellä ajettu automaattiohjauksella. Se kun on pahoissa paikoissa huomattavasti tarkempi (toimiessaan) kuin kippari.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/naisrappareilla-aivan-valtavan-kokoinen-turvamies--katso-kuvat/art-1288442655858.html
"Naisräppäreillä aivan valtavan kokoinen turvamies – katso kuvat"
Noh helppohan se on tietty kotisohvalta arvostella. Lopullinen onnettomuustutkintaraportti sitten paljastaa ne totuudet.
Samoin mulla käy sääliks sitä. Veikkaanpa vaan että on mies voinu olla jopa jonkinlaisessa shokki tilassa ja senki takia heittäny aika tyhmää kommenttia heti omasta paatista päästyään...Ehkä olen vain liian kiltti mutta mulla käy kyllä aidosti sääliksi kapteenia. Melko selvää, että on mennyt panikkiin tajuttuaan virheensä ja myös sen, että häkkiä taitaa tulla ja vuosien ura mennyttä.