Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Voi jumalauta mikä läppä koko energiajuoma vouhotus. Kohta pidetään koulussa pelottelutuokioita koulun toimesta joissa näytetään videoita kun jonnet piikittävät ES:sää suoraan hihaan :lol2:.

Totaalisesti yli vedettyä koko touhu. Ketään ei kiinnostaisi jos lapset joisivat paljon kahvia, mutta kun se on se "enerkiajuoma.."

Sinänsä tuo on ongelma kun skidit korvaavat sillä safkan. Ei mennä ruokalaan syömään kun voidaan käydä hakemasta alepasta ES:sää. Toisaalta kun minä olin yläasteella niin me tehtiin samoin, paitsi että vedettiin ennemmin limua, koska energiajuomat oli vielä joitain vuosia sitten suhteellisen kalliita kun ei ollut euroshopperia vaan piti vetää batteryä, redbullia tai EDiä. Sitten minä havahduin 18-vuotiaana siihen että olin 182 pitkä ja painoin n. 60 kiloa. Ois kannattanu vetää sitä kouluruokaakin :D

Ite vedettiin koulussa (se oli kyllä hyvää) safkaa naamaan niin että jaksoi vielä päivän jälkeen mennä salillekin. Simple.

"Vihdoinkin tulee lunta!"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111014723318_uu.shtml

Johan on taas uutinen ku oikeen odottamalla odotetaan talvea ja sitku eka metri paukahtaa stadiin päivässä ni sit on taas että "talvi yllätti" ja kaikki on kusessa ja kaikki huutaa et "kesää ei näy" ja mitä kaikkee. Mä oon ihan täysin luovuttanu jo sään seuraamisen suhteen. Sen näkee taivaalta sit mitä sieltä tulee ja mitä ei. Ketään muita jota ärsyttää nämä "sääuutiset" :D

Tuskin kukaan tota linkkiä ois painanutkaan ilman tota kuvavalintaa... :D

Ma en kylla tajua miten joku jaksaa edes lahtea jonottamaan jotain ovh 399e lapparia vaikka olisi miten parin sadan euron alennus. Ihme touhua.

11.11.2011 naitti monta paria. Tosi "hauskaa" ja omaperaista.

E. Taalla oli ilmeisesti aiemmin uutinen kadonneesta Pikosta. Koira on loytynyt ja nainen miettii mihin sen uskaltaa enaa jattaa. Jattaisi kotiinsa, ei koirien paikka ole yksin hihnassa ostareiden ulkopuolella :jahas:

Ma en kylla tajua miten joku jaksaa edes lahtea jonottamaan jotain ovh 399e lapparia vaikka olisi miten parin sadan euron alennus. Ihme touhua.

Kyllä mä näkisin että siinä pääsee hyville tuntiliksoille. Jaksaahan sitä porukka töissäkin käydä. (Huom. itse en ole ikinä tuollaisia jonotellut, mutta jos vaan olis viitseliäisyyttä niin voishan tuota mennä)

Onpa erikoinen kommentti! "jaksaa" ... parinsadan euron alennus ei sun mielestä oo mitään. Ei kai sulta pois jos toiset jaksaa.:rolleyes:

Ihan hyville tuntiliksoille päässeet myös ne ensimmäiset 10, jotka tulivat edellispäivänä ja kuittasivat ilmaisen Nokia N9:n...

Vai köyhät ja tyhmät... ei täällä noilla teksteillä mitenkään paremmaksi pääse.

Fakta kuitenkin 99% näissä "super"tarjouksissa on että ne aletuotteet on sellasta poistokamaa ettei niistä kukaan järkevä maksa edes tarjoushintaa. Lisäksi niitä saa usein vieläpä halvemmalla normaalihintaan....
En tiedä mikä läpppäri oli kyseessä mutta 199e läppäri nyt ei voi kovin kummoinen olla.

Itse en tinkaa kuin isommissa kaupoissa, eli periaatteessa kun ostetaan autoa, asuntoa, moottorikelkkaa tai vastaavaa. Missään basic ostoissa en jaksa vaivautua, esimerkiksi kun telkkaria kävin ostamassa, laski myyjä automaattisesti hintaa kun löydettiin mulle sopiva malli.

Mua vituttaa suunnattomasti kaikesta tinkaajat. Opiskeluaikaan olin rautakaupassa töissä ja siellä noihin tinkaajiin törmäsi, milloin tingattiin rautanaulojen hinnasta ja milloin vasaran. Jos ostaa muutamalla kympillä tavaraa, niin heti olettaan että hintaa pudotetaan. Jos joku osti jotain isompaa, niin tiputin hintaa automaattisesti jos tyyppi ei tingannut. Yleensä en tiputtanut jos alkoi tinkaaminen.

Yksi kaveri on juuri tuollainen kaikesta mahdollisesta tinkaava. Kun oli menossa naimisiin, tinkasi ihan jokaisesta pikku jutusta. Sormukset oli ostettu jostain hevon helvetistä ja sitten tingattiin paikallisen kultasepän kanssa muutaman euron kaivatuksista. Tyyppi myös juoksee kaikkien tarjouksien perässä, esim. saattaa käydä ostamassa kahvin cittarista kun on tarjouksessa ja muut kamat prismasta. Itse en oikeasti vain jaksaisi vaivautua.

En minä ole missään vaiheessa väittänyt että Perussuomalaiset kävisivät tarjousten kimppuun siksi koska ovat köyhiä ja tyhmiä. Lisäsin lauseen perään kysymysmerkin, jotta näyttäisi siltä kuin ehdottaisin Norssifinskien olevan köyhiä ja tyhmiä. Syyn ei siis välttämättä ole pakko olla niin yksinkertainen.

Tinkaamis-keskusteluun sellainen huomio, että tämä kansanperinteen katoaminen on valitettavaa. Jotain hienoa siinä oli kun junnuna meni ostamaan nappiksia tutulta urheilukauppiaalta ja sanoi että varmaan muutaman euron voi hinnasta pudottaa ja sitten hän pyöristeli hinnan johonkin pyöreään lukuun. Tällaista ei enää varsinkaan ketjumyymälöissä harrasteta.

Tingata (ja onnistua) voi vaikka Dressmannilla tai marketissa, kokemusta on. :)
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.... toki kohtuus kaikessa.

Onpa erikoinen kommentti! "jaksaa" ... parinsadan euron alennus ei sun mielestä oo mitään. Ei kai sulta pois jos toiset jaksaa.:rolleyes:

Itse ihmettelin samaa, toki opiskelijat yms ymmärtää. Mutta jos työelämässä ollaan ja vaikka ylitöihin on mahdollisuus, niin en kyllä 200€ takia olisi kahta vuorokautta jotain tavaraa jonottamassa. Saman summan kun tekee helposti ihan töitä tekemällä vähemmässäkin ajassa.

Mun pointti oli lahinna siina etta 399e lappari ei millaan alennuksella ole mielestani jonottamisen ja tonityksi joutumisen arvoinen. Tosin itse inhoan ylikaiken tungosta ja vaenpaljoutta joten minulle kynnys lahtea tuollaiseen on viela suurempi.

Mun pointti oli lahinna siina etta 399e lappari ei millaan alennuksella ole mielestani jonottamisen ja tonityksi joutumisen arvoinen. Tosin itse inhoan ylikaiken tungosta ja vaenpaljoutta joten minulle kynnys lahtea tuollaiseen on viela suurempi.

Sori nyt vaan Ally mutta mitä sä sitten teet briteissä ja klubeilla? :D Hölmö.

Sori nyt vaan Ally mutta mitä sä sitten teet briteissä ja klubeilla? :D Hölmö.

Taysin eri asia! ;) Musiikki parantaa kaiken.

Back
Ylös Bottom