Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Tää on kyllä parhautta!

Toimittaja voisi voittaa jonkin Pullitserin tästäkin:
Harryn kulmakarvat kasvoivat yhteen - katso kuva!
1499412-400_harrybrow.jpg

Prinssi Harryn ulkonäkö kärsi hänen kymmenviikkoisella palveluksellaan Afganistanissa. Brittikuninkaallisen palvelusaika näkyy etenkin hänen punertavissa kulmakarvoissaan, jotka ovat päässeet kasvamaan yhteen.

Prinssi trimmaa yleensä kulmakarvojaan säännöllisesti, mutta asepalveluksen aikana tämä ei selkeästi ole onnistunut. Silminnäkijä naureskelee, että kulmakarvojen siistimiseen vaadittaisiin viidakkoveistä.

- Harry näytti siltä, kuin hänellä olisi ollut kaksi harjaa otsallaan, tämä naureskeli Daily Star -lehden mukaan.

Harry viettää parhaillaan lemmenlomaa Botswanassa tyttöystävänsä Chelsy Davyn kanssa. Pari nähtiin muun muassa lemmenristeilyllä.

Jussi Soini

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1499412

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä parhautta!

]
Ei helevetti soikoon, miten alas tuo lehti voikaan vajota.. Luulisi että nyt olisi tilausta asialliselle ja ammattitaitoiselle iltapäivälehdelle.

Pasi Nurminen?

Suatana! Nyt loppui allekirjoittaneella iltaroskalehdistön sivujen selaaminen, kun kerran markkinoivat itseään sillä miten monta suomalaista on sivullaan pyörinyt. Niin että "tuu sinäkin lukemaan meidän paskajuttuja ja kirnuamaan meille rahaa".

Tästä lähtien avaan tai pastean vain kunnollisten sanomalehtien linkkejä.

Viitaten tuohon goottien potkimisuutiseen - kyllä hörhöjä voi vähän ojentaa, mutta ei niitä tappaa tarvitse. Yleensä nuo "erilaiset nuoret" on vain huomion kipeitä, itsekeskeisiä egoisteja. "Minä olen niin helvetin erilainen ja parempi kuin te muut..."
Tuo silmitön potkiminen ja väkivalta saa ehdottoman tuomioni. Tuommoiset "erilaiset nuoret" pitäisi sosiaalisesti eristää muista eli yksinkertaisesti normaalit ja tavalliset ihmiset vaan jättäisivät huomioimatta ja noteeraamatta mitenkään tuollaiset hörhöilyt. Eiköhän siinä ala tehdä mieli palaamaan normikansalaiseksi kun huomaa ettei muut ihmiset puhu eivätkä kuuntele ja käyttäyvät kuin henkilöä ei olisi olemassakaan.
E: ei ollut tarkoitus provota jouduin vaan katselemaan näitä hörhöjä yläasteella ja lukiossa ihan tarpeeksi, pistetään väsymyksen piikkiin.

Viitaten tuohon goottien potkimisuutiseen - kyllä hörhöjä voi vähän ojentaa, mutta ei niitä tappaa tarvitse. Yleensä nuo "erilaiset nuoret" on vain huomion kipeitä, itsekeskeisiä egoisteja. "Minä olen niin helvetin erilainen ja parempi kuin te muut..."
Tuo silmitön potkiminen ja väkivalta saa ehdottoman tuomioni. Tuommoiset "erilaiset nuoret" pitäisi sosiaalisesti eristää muista eli yksinkertaisesti normaalit ja tavalliset ihmiset vaan jättäisivät huomioimatta ja noteeraamatta mitenkään tuollaiset hörhöilyt. Eiköhän siinä ala tehdä mieli palaamaan normikansalaiseksi kun huomaa ettei muut ihmiset puhu eivätkä kuuntele ja käyttäyvät kuin henkilöä ei olisi olemassakaan.
E: ei ollut tarkoitus provota jouduin vaan katselemaan näitä hörhöjä yläasteella ja lukiossa ihan tarpeeksi, pistetään väsymyksen piikkiin.

Eipä tätä mustatukka metallistia kukkaan yritä kadulla mättää :rock: Yhen kerran kyl tuli kärhämää yhen skinin kans mutta se lähti tilanteesta pois sanoin että no tuleppas päälle nii tapellaan. Noi tavis hörhöt kun ei uskalla mitään jos ei oo isoa porukkaa :D Mutta uskon että ainakin metallipiireissä noilta pennuilta(potkijoilta) lähtis henki, kokemusta on siitä miten isketään takaisin kahta kauheemmin (minä en siis tähän juttuun erityisemmin liity).

Eipä tätä mustatukka metallistia kukkaan yritä kadulla mättää :rock: Yhen kerran kyl tuli kärhämää yhen skinin kans mutta se lähti tilanteesta pois sanoin että no tuleppas päälle nii tapellaan. Noi tavis hörhöt kun ei uskalla mitään jos ei oo isoa porukkaa :D Mutta uskon että ainakin metallipiireissä noilta pennuilta(potkijoilta) lähtis henki, kokemusta on siitä miten isketään takaisin kahta kauheemmin (minä en siis tähän juttuun erityisemmin liity).

se tuskin pukeutumisesta riippuu uskaltaako tulla päällle ilman isoa porukkaa:jahas:.
Ovatko ne metallipiirit jotain helvetin enkeleitä?

Kosto? Räp-meininki? WTF? Siistiä, että kostaisitte "kahta kauheemmin".

Kysymys johon toivon että vastaat jeesustelematta : jos sun kaveris, sukulaises tai tyttöystäväs jne. hakattais kuoliaaks nii eikö yhtään tekis mieli käydä vähä näpäyttämässä luunappia otsaan? Vai ollaanko sitä 'no kyllä ne saa sitte ansaitsemansa tuomion' - tyyppiä? Eli jotain vuoden linnaa ehkä.. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom