Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Pohjois-Korea tulitti Etelä-Korean saarta
Pohjois-Korea moukaroi aamulla eteläkorealaista saarta tykistöllä. Tulitus näyttää nyt loppuneen. Etelä-Korea on vastannut tuleen.

Eteläkorealaisten tiedotusvälineiden mukaan saarelle on osunut ainakin 200 ammusta. Useita kymmeniä rakennuksia on tulessa.

Silminnäkijöiden mukaan asukkaita pakenee saarelta kalastusveneillä.

Etelä-Korea varoittaa Pohjois-Koreaa rankoista vastatoimista, jos Pohjois-Korea jatkaa hyökkäystään. Maan armeija on hälytystilassa.

Etelä-Korean presidentin neuvonantajilla on parhaillaan meneillään tapaaminen maanalaisessa bunkkerissa.

Kyseessä on pahin selkkaus maiden välillä vuosikausiin.

Yeonpyeong-saari sijaitsee Koreoiden rajan läheisyydessä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111612708316_uu.shtml

Oon ihmetelly miksi ei useammin ole uutisissa, että uhrien omaiset ovat kostaneet tekijöille. Ite en ainakaan vois jatkaa elämää ennen kun tekijät on haudassa, jos ois ollu mun läheinen kyseessä.

Uhri oli minun paras ystävä, mettä- ja kalakaveri ja oltiin naapureitakin.. Kyllä tässä on kaikkea mietitty ja kelattu mutta ei tässä auta kun aika. Jotenkin käsittämätön koko homma, ei sitä vieläkään tajua, ja kun kaikki tapahtu aivan ilman mitään syytä ja vielä tollasella tavalla. Voimat vieny kyllä tällanen aika hyvin.

Kirjotetaan nyt tännekin että tekijäkolmikko ei ollu tän uhrin ystäviä/tuttuja, tiesivät kyllä toisensa.

Uhri oli minun paras ystävä, mettä- ja kalakaveri ja oltiin naapureitakin.. Kyllä tässä on kaikkea mietitty ja kelattu mutta ei tässä auta kun aika. Jotenkin käsittämätön koko homma, ei sitä vieläkään tajua, ja kun kaikki tapahtu aivan ilman mitään syytä ja vielä tollasella tavalla. Voimat vieny kyllä tällanen aika hyvin.

Kirjotetaan nyt tännekin että tekijäkolmikko ei ollu tän uhrin ystäviä/tuttuja, tiesivät kyllä toisensa.

Ohhoh. Osanottoni. Varmaan kamala olo kun hyvä ystävä lähtee noin hirveällä tavalla.

Ohhoh. Osanottoni. Varmaan kamala olo kun hyvä ystävä lähtee noin hirveällä tavalla.

No ei se olo nyt kamala ole, enemmänkin ollu yhtä kysymysmerkkiä että miten vitussa tollasta voi tapahtua ns. viattomalle kaverille. Se ei koskaan edes valehdellu kenellekään, umpirehellinen tyyppi. Ei ollu missään vaikeuksissa, ei ollu sekaantunu huumeisiin eikä muutakaan. Väärään porukkaan eksy yhen kerran - se riitti.

Eniten ärsyttää lukea lehdistä kaikkea paskaa, ja keskustelupalstoja pyrin välttelemään kun ruttoa. Joku oli jo jossain leimannu tän mun kaverin hulluksi aseharrastajaksi joka oli "tikittävä aikapommi, olisi varmaan ite tappanu seuraavaksi." Just joo, montako kertaa se vaimonsa tai kaverinsa ampunut tyyppi otsikoissa on mettästystä harrastava tyyppi? Vituttaa tollaset. Ne aseet kyllä oli aivan sitävarten että syksysin päästiin lintuja jallittamaan ja talvella hiihdettiin näätää.

Metsästys ja aseharrastus on täysin eri asioita.

On se jännä, että tuollaiset sekopäät liikkunu samoilla kaduilla. Toivottasti pamahtaa elinkautiset.

Miten tuo naaman suojailu oikein menee? Jossain kuvassa taisi olla pixelöity tuon lihavamman kaverin naama. Onko se niin, että kun tuomio on tullut niin paljastetaan vai miten?

guangxi-china-aids-hiv-orphan-06.jpg

http://www.chinasmack.com/2010/stories/guangxi-chinese-aids-orphan-a-long.html

Huh huh, kova sälli:(

guangxi-china-aids-hiv-orphan-14.jpg

:itku:

Sääliks käy, mutta tossa pojassa on enemmän miestä kun kaikki Suomen Jonnet laskettuna yhteen.

Michael Knight oli myös sen n. 15 vuotta sitten Suomessa AIDSia levittäneen minkälie Kuubalaisen nimi. On jäänyt jotenkin mieleen :-D
Mutta hienoja kuvia!

:zzzz:

Lokakuussa käyty keskustelu:

Seiskan toimittaja: - Nyt tarttis Tuksu keksiä taas jotain lööppiainesta!?
Tuksu: - öö..
S: - Sulla on tullu vähän massaa lisää. Saisko siitä mitään..suruun syömistä..tms.?
T: - niin no..vähän on sidukka maistunu..
S: - onhan täs keinojulkkiksen-lööpit listalla vaikka mitä vakioideoita..ootas mä katon..
Hei nyt keksin! Tähän kohtaan kävis se et sähän voisit olla raskaana!?
T: - :o no en mä kyllä tiedä, en mä halua lapsiakaan..
S: - ei se kato mitään, kyllä sillä yhden viikon Seiska saadaan hyviin myyntilukemiin,
kun urpot ostaa sitä kun haluaa päivitellä tollasta uutista.
T: - no niin kai sitten..
S: - joo ja sit siihen perään se perinteinen keskenmeno-uutinen kun raskauskohu alkaa
taas olla väsynyt juttu.
T: - ok....

Saksalainen muurasi itsensä vahingossa kellariinsa

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Saksalainen+muurasi+itsens%C3%A4+vahingossa+kellariinsa/1135261916175?ref=tf_iHSuutisboksi_p1

''Saksalainen eläkeläinen halusi muurata kellarinsa sisäänkäynnin umpeen. Työ onnistui muuten mainiosti, mutta sen päätteeksi mies huomasi muuranneensa itsensä sisälle kellariin.
Eläkeläinen vietti useita päiviä jumissa kellarissa. Onni onnettomuudessa oli, että työhön ryhtyessään hän oli tiiliskiivien ja laastin lisäksi varautunut myös ruualla ja juomalla.
Lopulta hän päätti, että kellarissa istuminen sai riittää. Koska juuri valmistunut oma seinä olisi ollut ikävä rikkoa, mies päätti mieluummin rikkoa naapurin seinän.'' ....Mitäs sitä omia seiniä rikkomaan, kun naapurin seinät ovat vieres. :D

Back
Ylös Bottom