Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Voisin lyödä vetoa 100e siitä, että poliisisetä antaa meitsille sakot 1km/h ylinopeudesta iha sen takii, koska oon nuori. Ei olis uutta.

Siis heräilkää nyt perkele! Ei 1km/h ylityksistä mitään sakkoja jaella, vaikka olis mikä tilanne. Kirjallinen haistapaska-huomautus siitä käteen lävähtää.

Tämä juttu pisti vähän repeleilemään:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010021311112745_vi.shtml

Ei saatana, Jungneri joutui oikein tilanteisiin:D Propsit tytskyille;) Toi nyt menee, mutta jos olis ollu miehiä niin eivät ehjinä olis selvinneet:D

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1947098&ref=tf1

"Vaaratilanne sattui, kun rataa viilettänyt Branch lähestyi maalialuetta. Ratavirkailija kompastui ja menetti toisen sauvansa. "

1947098-400_vaaratilanne.jpg

Miksi ei...

Itse oon huono ruotsissa ja ei varmasti olisi ainakaan haitannut jos olisi perusalkeet kielessä aloitettu jo ala-asteella. Ylä-asteella kun oli niin idiootti, niin ei ottanut tota uutta kieltä niin tosissaan opiskeluun, niin siitähän kärsi myöhemmin...

Nuorempana ottaa uudet aineet avoimenpana vastaan, kun ei ole murrosiän kiukutuksia yms mukana.

Tämä siis mun mielipide... :)

taas yksi nuori kansanedustaja jää (33v) eläkkeelle kahden vaalikauden jälkeen...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Taiveaho lopettaa kansanedustyön
Torstai 18.2.2010 klo 06.52 (päivitetty klo 07.01)
Kansanedustaja Satu Taiveaho (sd) ei asetu ehdolle seuraavissa eduskuntavaaleissa.

33-vuotias Taiveaho on toiminut aiemmin ennen sosiaalityöntekijänä sekä päivähoidonohjaajana. (PASI LIESIMAA)
Taiveaho on toisen kauden kansanedustaja ja oli myös ehdolla kesäkuun europarlamenttivaaleissa.

Taiveaho perustelee ratkaisuaan ammatillisilla- ja perhesyillä. Hän toivoo voivansa siirtyä tulevaisuudessa sosiaali- ja terveyspalvelualalle.

- Tässä vaiheessa valtakunnan politiikasta pois jäädessä on vielä helpompaa palata virkauralle, Taiveaho kertoo tiedotteessaan.

- Olen kokenut eduskuntatyön erittäin mielekkäänä, mutta nyt on muiden tehtävien vuoro.

Taiveaho on valittu eduskuntaan Hämeen vaalipiiristä.

juttutaiveahJOB_410_uu.jpg

IL-STT

---------------------------------------------------------

Neljäkymppiselle 4 000 euron eläke

Suomessa kansanedustajia on 200...Näiden tehtävien perusteella eläkettä tai perhe-eläkettä maksetaan noin 400 ihmiselle

Vanhanen: Eläkeikää nostamalla maksetaan talouskriisin laskut

:curs: x 1000000

En löydä mistään tuossa tekstissä mainintaa eläkkeestä? Aikoo siirtyä sosiaali- ja terveyspalvelualalle.

Kansanedustajalle saa siis eläkkeen vajaan kahden kauden jälkeen jos lopettaa edustajan hommat, 7 vuotta taisi olla....kato siitä mun yhdestä linkistä missä asia lukee.

Kansanedustajalle saa siis eläkkeen vajaan kahden kauden jälkeen jos lopettaa edustajan hommat, 7 vuotta taisi olla....kato siitä mun yhdestä linkistä missä asia lukee.

"Vähintään 7 vuotta em tehtävissä toiminut voi myös saada uransa jälkeen iästään riippumatta sopeutumiseläkkeen, jos ei työllisty työmarkkinoilla."

Niinhän tuossa lukee, mutta kun käytännössä riittää että edustaja haluaa jäädä eläkkeelle. Tästä on ollut paljon juttua aiemmin lehdissä, googleta niin löytyy varmasti vaikka niinistön kommenttia asiaan. Eläkkeelle tuo Satukin jäänee, katotaan vaan ja sitten saa päälle tienata parisen tuhatta per kk vielä...

Back
Ylös Bottom