Ehkä kroppa joo, mutta naama ei. :jahas: Pussi päässä saattas mennäkki.
Eikö sun lopu happi kun sä pussi päässä painat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä kroppa joo, mutta naama ei. :jahas: Pussi päässä saattas mennäkki.
Tuon takia käytetäänkin paperipussia.Eikö sun lopu happi kun sä pussi päässä painat?
Tuon takia käytetäänkin paperipussia.
Jos siellä vammautuu siten ettei enää kykene terveydellisistä syistä suorittamaan niin silloinhan napsahtaa vapautus rauhan aikana eli C-paperit. Jos sulla siellä vaikka menee polvi paskaks niin ettet voi enää inttiä käydä, ne joko lyö pari vuotta lykkyä tai jos on selvä ettei se auta niin vapautus. Ei ne ketään sivariin sieltä käske. Eli tässä on mun käsitykseni mukaan ollut pakko olla keskeytys omasta halusta joka ei poista velvollisuutta suorittaa intti loppuun.No tuo uutisen nainen sai pahan vamman, jonka takia joutuu keskeyttämään. Mielestäni se on kyllä ihan riittävä syy antaa vapautus kenelle tahansa sukupuoleen katsomatta.
Miksi helvetissä nainen, jolla tollanen vamma on (olettaen että siis on oikeasti vaivannut palvelukseen astuttaessa) lähtee inttiin? Se kun on vielä vapaaehtoista?
Väite: Brasilian poliisit tappavat pidätettyjä järjestelmällisesti
Elikkä viime vuonna poliisit tappoi Rio de Janeirossa keskimäärin 3 ihmistä päivässä!!
Tyttöystäväni koulukaveri opiskeli poliisiksi Sao Paulossa, ja kännipäissään tilitti että elokuvien, kuten City of God tai Tropa de Elite, touhut eivät ole kaukana totuudesta, koska valmistuneiden piti tappaa huumekauppias ennen kuin pääsivät "ryhmiin".
Itsekin Sao Paulossa asuneena olen huomannut noiden juttujen tosiaan olevan arkipäivää, ja siellä ihmiset tosiaan pelkäävät poliisia, jopa enemmän kuin rikollisia.
Meinaatteko, että tuolla toimisi Suomen tyyli? Eli poliisi ampuu vasta, kun on itse saanut muutaman osuman? Kovat paikat vaativat kovia otteita.
Meinaatteko, että tuolla toimisi Suomen tyyli? Eli poliisi ampuu vasta, kun on itse saanut muutaman osuman? Kovat paikat vaativat kovia otteita.
Tähän perus pakkisvastaus: No mun mielestä siinä sai hippi ihan ansionsa mukaan. Miks pitää ruveta poliisia vastustamaan? Kyllä se pitäis tajuta, että jos kerjää verta nenästään niin jossain vaiheessa tulee pipi.Esitinkö jotain mielipiteitäni jossain? Ja, ei en usko että se toimisi, mutta toisaalta nyt siellä on aika lailla villi länsi, koska esim. yksi puolituttu lähti hengiltä kun poliisiauto töytäisi jalkakäytävällä ja tämä kaveri alkoi huutaa poliisien perään. No poliisit kääntyivät takaisin ja ampuivat jalkakäytävälle hengiltä mitään kyselemättä.
Tollaselle vihrevasurille ihan oikein, saunan takana on vielä tilaa!Tähän perus pakkisvastaus: No mun mielestä siinä sai hippi ihan ansionsa mukaan. Miks pitää ruveta poliisia vastustamaan? Kyllä se pitäis tajuta, että jos kerjää verta nenästään niin jossain vaiheessa tulee pipi.
Purukumi räjäytti kemian opiskelijan kuoliaaksi
25-vuotiaan kemianopiskelijan kerrotaan kuolleen Ukrainassa, koska purukumin jauhaminen sai hänen alaleukansa räjähtämään, venäläinen RIA Novosti kertoo.
Opiskelija oli vanhempiensa luona Konotopissa, kun nämä kuulivat "kovaäänisen pamauksen".
He ryntäsivät pojan huoneeseen ja löysivät tämän kuolleena. 25-vuotiaan kasvojen alaosa oli vaurioitunut pahasti.
Myöhemmät tutkimukset paljastivat, että purukumi oli sisältänyt tunnistamatonta ainetta, joka aiheutti räjähdyksen.
RIA Novostin tietojen mukaan opiskelijalla oli tapana kastaa purukuminsa sitruunahappoon. Ruumiin läheltä löytyi sitruunahapon lisäksi myös toista kemiallista ainetta.
Tutkijat uskovatkin, että 25-vuotias olisi erehdyksissään kastanut purukuminsa väärään aineeseen, mikä olisi aiheuttanut räjähdyksen.
IS
Ilmoituksen mukaan hän oli uhannut Axxellin koulua Kemiönsaarella Varsinais-Suomessa. Poliisi ei täsmennä uhkailun sisältöä.
Poliisi sai ilmoituksen keskiviikkona. Uhkailijaa etsittiin useiden poliisipartioiden sekä helikopterin avulla. Poliisi tavoitti epäillyn iltapäivällä turkulaisesta asunnosta.
Etsitty otettiin kiinni laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Hänellä on luvallisia aseita, jotka myös ovat nyt poliisilla.
Epäilty on koulun oppilas. Poliisi kertoo lisää tapahtumasta torstaina."
Eikö sun lopu happi kun sä pussi päässä painat?
Oikeasti?:wtf:Se pussi laitetaan Sofin päähän eikä omaan.