Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nykäiset runsaasti voita, loput pyyhkäiset lautasen reunaan jos yli jää. Veitsi kestää voisena yhden haarukallisen ajan kun siihen ei paljoa sitä jää missään vaiheessa ja ruoka on (toivottavasti) lämmintä, niin että loputkin sulaa :)

ps: Eihän se nyt oikeasti ole niin vaikeaa :D?
No ei se nyt OIKEASTI ole ;)

Se on vaan osoitus huonosta linjastosta jos menee kauan voiteluun. Eihä sitä margariinisella veitsellä viitti ruokaa sörkkiä enää ja jos sen likasen veitsen laittaa tarjottimelle nii se sotkee siinä sitte jokapaikan paidan hihat mukaanlukien.

Tulee tuosta voitelujutusta mieleen se kalapuikkotapaus, hommasivat poliisit paikalle kun joku pentu otti yhden ylimääräisen kalapuikon vai mitä helvetin rapeita kalapaloja ne nyt oli. :lol2: Saleen poikii tämäkin juttu hirveän määrän pilakuvia nettiin kuten kalapuikkohässäkkä => http://kaksplus.fi/keskustelu/t1294638

http://www.iltalehti.fi/viihde/200905149589446_vi.shtml Tätä ei näyttäny vielä olevan...

Kehtaa vielä rikosilmotuksen tehä, vitun hiiri.. Pahoittelen jos olen asiaton, mutta vituttaa tollaset guidot jotka ei pysty yhtä iskua ottamaan vastaan ja mielestäni iskua, joka tulee ihan syystä.

Just katoin samaa, kyllä minäkin olisi tollaselle nilkille pamauttanut päin näköä jos olisi oman muijan tissejä alkanut kopeloimaan. Kestäisi kun mies kerran ei näpit pysy kurissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on vaan osoitus huonosta linjastosta jos menee kauan voiteluun. Eihä sitä margariinisella veitsellä viitti ruokaa sörkkiä enää ja jos sen likasen veitsen laittaa tarjottimelle nii se sotkee siinä sitte jokapaikan paidan hihat mukaanlukien.
Välillä minua kyllä jaksaa ihmetyttää miten kauas apinasta sitä onkaan tultu.. Mikä siinä voisessa veitsessä onkaan niin kamalaa? Eihän voi edes ole pahaa, siksihän sitä siihen leivällekin laitetaan, eikö? Itse joskus kiireessä voitelen leipäni samalla veitsellä jolla juuri olen paloitellut koiranmakkaraa, ja samaa veistä käytän seuraavaksi syödessäni aamumunakasta & kalapuikkoja. Enkä tuhlaa paperia mihinkään niin turhaan kuin veitsen "väliputsaamiseen". Itse asiassa en edes osta talouspaperia, rätit on ekologisempiakin. Ihme sakkia..

Välillä minua kyllä jaksaa ihmetyttää miten kauas apinasta sitä onkaan tultu.. Mikä siinä voisessa veitsessä onkaan niin kamalaa? Eihän voi edes ole pahaa, siksihän sitä siihen leivällekin laitetaan, eikö? Itse joskus kiireessä voitelen leipäni samalla veitsellä jolla juuri olen paloitellut koiranmakkaraa, ja samaa veistä käytän seuraavaksi syödessäni aamumunakasta & kalapuikkoja. Enkä tuhlaa paperia mihinkään niin turhaan kuin veitsen "väliputsaamiseen". Itse asiassa en edes osta talouspaperia, rätit on ekologisempiakin. Ihme sakkia..
Juuri näin. Ja jos joku tahtoo tehdä elämästään mahdollisimman vaikeaa, niin tehköön sen sitten ihan omissa oloissaan, ettei muiden tartte odottaa kun yks putsailee jotain vitun veitsiä siinä ruokalan jonossa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200905149589446_vi.shtml Tätä ei näyttäny vielä olevan...

Kehtaa vielä rikosilmotuksen tehä, vitun hiiri.. Pahoittelen jos olen asiaton, mutta vituttaa tollaset guidot jotka ei pysty yhtä iskua ottamaan vastaan ja mielestäni iskua, joka tulee ihan syystä.

Kun lähteenä on 7-Päivää lehti niin lieneekö kouriminen ollut edes kourimista, onko ollut edes poikaystävä ja onkohan mahtanut edes lyödä kunnolla. :hyper: Jos näin on niin molemmat osoittivat olevansa unelmien poikamiehiä - toinen käpälöimällä ja toinen olemalla nyrkkisankari eli 2 x :david:.

"Kolme siistinoloista, tummaa miestä"

Kiitos Astrid näin se kulttuuri rikastuu. :jahas:
Eiköhän Poro72 ja Marsalkka tule kohta kuorossa huutamaan, kuinka täällä ollaan rasssisssmi ja pitää mennä hoitoon. Eihän noita tapauksia ole kuin kerran vuoteen, ihan naurattaa....yksittäistapaus, ei saa yleistää. Ja mitäs muuta näiltä veljiltä on kuultu.

Muistetaan vielä eilistä:

Originally posted by Poro72
Mä niiiiiin rakastan neekereitä!

Saatana tollaset apinat saman tien samaa viidakkoon, mistä ne on tänne raahattukin.

Hieman vois toimittaja miettii, että mitä kirjottelee..
"Vauva kaapattiin keskellä päivää Helsingissä"
"Isoäiti taisteli vastaan, kun kolme miestä vei vaunuissa nukkuvan pikku-Miisan."
"Isoäiti kamppaili miehiä vastaan, jotta nämä eivät veisi vaunuissa nukkuvaa vauvaa."
"Onnellisesti päättynyttä tapausta tutkii Helsingin poliisi."

Ei vieneet, jutun mukaan pelästyivät vartijoita ja päästivät irti vaunuista.
Järkyttävä juttu kyllä

Suositut

Back
Ylös Bottom