Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Proffa Janhunen sanoi:
Janhusesta Itä-Suomessa pitäisikin keskittyä opettelemaan venäjää, pohjoisessa norjaa ja muualla saksaa tai englantia. Suomenruotsalaiset ja suomalaiset keskustelisivat englanniksi tai tulkin välityksellä.

Tolkun ehdotukseltahan tuo Janhusen pohdinta kuulostaa. Vaikkei toki tule ikinä millään tasolla menemäänkään läpi RKP:n ja muiden ruotsinkielisten eturyhmien vinkumisen takia.

Jörg Haider on kuollut auto-onnettomuudessa[/size

Poliisi: Haider ajoi onnettomuushetkellä tuplanopeutta
12.10.2008 16:44

Itävaltalaisen oikeistopoliitikko Jörg Haider ajoi ennen kolariaan rajua ylinopeutta, kertoivat viranomaiset sunnuntaina.

Poliisin mukaan Haider ajoi virka-autollaan 142 kilometriä tunnissa kun nopeusrajoitus kyseisellä tieosuudella oli 70 kilometriä tunnissa.

Haider oli lähtenyt ajamaan yökerhosta Klagenfurtin kaupungissa varhain lauantaiaamuna, kun hänen autonsa alkoi heittelehtiä tiellä ja suistui ojaan.

Viranomaiset eivät ole vielä kertoneet, onko Haiderin verestä löytynyt alkoholia. Onnettomuusauto oli tietojen mukaan uusi ja hyvässä kunnossa.

Itävallan tulevaisuuden liitto -puoluetta johtanut Haider sai onnettomuudessa kuolettavia vammoja päähän ja rintakehään. Hän kuoli matkalla sairaalaan.

Haiderin puolue juhli vaalivoittoa Itävallan parlamenttivaaleissa vain kaksi viikkoa sitten.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810128411584_ul.shtml

Jörg Haider - Rest In Pieces

1,8promillen kännissä betoniporsaaseen. Todellinen Arjalainen. Practice what you preach?

:wanha:

Nyt on kaikki guidot ja muut laiskat kirurgin jonossa.:itku:
Onko guidot laiskoja? Osasta kuvissa näyttäisivät olevan ihan hyvässä lihassa. Steroideja tms., so what. Kyllähän Suomen huiputkin tälläkin palstalla hehkuttavat kuinka joutuu tekemään töitä 24/7. Turha tulla edes väittämään, etteikö heilläkin olisi aineet käytössä.

Mutta onhan nuo silikonilihakset ajatuksena vähän hölmöt mutta loppujen lopuksi ihan yhtä aidothan nekin olisivat kuin silikonirinnat. Ja minä ainakin treenaan suurimmaksi osaksi esteettisistä syistä joten... Ei, en ole laittamassa silikonilihaksia.

Onko guidot laiskoja? Osasta kuvissa näyttäisivät olevan ihan hyvässä lihassa. Steroideja tms., so what. Kyllähän Suomen huiputkin tälläkin palstalla hehkuttavat kuinka joutuu tekemään töitä 24/7. Turha tulla edes väittämään, etteikö heilläkin olisi aineet käytössä.
Huono päivä vai kuskinko sun muroihisi? En mä naama vakavana väitä guidojen olevan laiskoja luusereita. Kyllä sen on pakko jotain kertoa ihmisestä, jos lihakset kirurgilla hankituttaa.
E: En ota mitään kantaa noihin nappeja vetäviin, koska asiasta ei oikein mitään tietoa.
Mutta onhan nuo silikonilihakset ajatuksena vähän hölmöt mutta loppujen lopuksi ihan yhtä aidothan nekin olisivat kuin silikonirinnat. Ja minä ainakin treenaan suurimmaksi osaksi esteettisistä syistä joten... Ei, en ole laittamassa silikonilihaksia.
Silikoonirinnat mä ymmärrän - nainen ei pysty kasvattamaan rintoja treenaamalla (ainakaan kovin pitkälle) ym. keinoilla (no tietysti kasvavat, jos kerää 4cm rasvakerroksen, mutta sitä ei lasketa vaihtoehdoksi). Mies taasen pystyy vaikuttamaan lihaksiensa kokoon treenaamalla ja syömällä oikein.

Näistä moraalisista valinnoista voi kinata todella pitkälle.

Silikoonirinnat mä ymmärrän - nainen ei pysty kasvattamaan rintoja treenaamalla (ainakaan kovin pitkälle) ym. keinoilla (no tietysti kasvavat, jos kerää 4cm rasvakerroksen, mutta sitä ei lasketa vaihtoehdoksi). Mies taasen pystyy vaikuttamaan lihaksiensa kokoon treenaamalla ja syömällä oikein.

Ja miehen penis kasvaa penkin mukana?

Suositut

Back
Ylös Bottom