Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Jeejee dissataan Suomen oikeusjärjestelmää pakkotoiston lööppiketjus ku tuomiot ei oo sellasii mitä "mun maassa" olis. Asiat korjaantuu.

Jos teil on joku ratkasu siihen miten tuomioist saadaan oikeudenmukasempii ni tehkää asian etee jotain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeejee dissataan Suomen oikeusjärjestelmää pakkotoiston lööppiketjus ku tuomiot ei oo sellasii mitä "mun maassa" olis. Asiat korjaantuu.

Jos teil on joku ratkasu siihen miten tuomioist saadaan oikeudenmukasempii ni tehkää asian etee jotain.
No miten olisi sellainen ratkaisu, että toisesta henkirikoksesta elinikäinen vankeustuomio? Eikös asiasta keskusteleminen ole parempi kuin hiljaa murjottaminen? Ja eiköhän näistä asioista valittavat ihmiset muista tämän myös äänestäessään. Ei tuon eteen paljon muuta voi tehdä, kuin vaaleissa ilmaista kantansa.

Pitäsköhän joku uhkailijoista oikeasti heittää sinne vankilaan, niin vois nää uhkailut ainakin vähentyä?
Ehdottomasti pitäisi. Linnaan vaan ja kymmenien tuhansien eurojen vahingonkorvaukset päälle. Siinä vois miettiä, että kuinka hauska jekku tuli taas tehtyä.

Ehdottomasti pitäisi. Linnaan vaan ja kymmenien tuhansien eurojen vahingonkorvaukset päälle. Siinä vois miettiä, että kuinka hauska jekku tuli taas tehtyä.
Toisen asteen opinnot maksavat yhteiskunnalle pyöreästi noin 20 €/kärsä/päivä. Mun mielestä jekun tekijälle oikeudenmukainen sakkorangaistus on koulun oppilasmäärä x 20 €. Tuohon vielä sitten viranomaiskulut tietysti päälle. Yksi tuollainen tapaus ja oltaisiin ehkä aika lähellä nollaa jekkujen määrässä :curs:

Toisen asteen opinnot maksavat yhteiskunnalle pyöreästi noin 20 €/kärsä/päivä. Mun mielestä jekun tekijälle oikeudenmukainen sakkorangaistus on koulun oppilasmäärä x 20 €. Tuohon vielä sitten viranomaiskulut tietysti päälle. Yksi tuollainen tapaus ja oltaisiin ehkä aika lähellä nollaa jekkujen määrässä :curs:

Tyhmiä jekkuja mutta ei oikeen ole järkevää pilata jonkun mopoikäisen sällin elämää lyömällä kymmensien tuhansien korvauksia niskaan. Selkäänsä sietävät saada ja toki kohtuullisen vahingonkorvauksen + sakot.

Näitähän alkaa olla jo aivan järjetön määrä.

http://www.keskipohjanmaa.net/gen/521642.asp

Pitäisikö näistä edes uutisoida? Voisi olla sinänsä asiallista jos muutamat näistä saisivat nyt vaikkapa puolen vuoden ehdonalaisen ja tuntuvat sakot. Minunkaan mielestäni ei ole järkeä lähteä lätkimään kellekään järkälemäisiä vahingonkorvauksia. Ei niitä saada kuitenkaan perittyä, mutta saadaan jo joku mieleltään häiriintynyt kilahtamaan oikein perusteellisesti.

Voi Jeesus. "Häkkisen omassa perheessä on otettu jo järeät keinot käyttöön". Lennetään ilman välilaskuja ja ajetaan tavallisella henkilöautolla. Kyllä nyt maailma pelastuu!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810068382903_ul.shtml
Norjalaistytön 18-vuotisprotesti:
Naimisiin, kännit ja nimeksi "Bunny Fökk"

6.10.2008 19:59

Norjalainen Cathrine Lislerud aikoo tehdä kaikki mahdolliset virheet 18-vuotispäivänään.

Hän aikoo vaihtaa nimensä "Bunny Fökkiksi" ja ottaa ison pankkilainan. Hän on päättänyt juoda tolkuttomasti ja mennä naimisiin miehen kanssa, jota hän ei ole koskaan ennen tavannut.

Norjalaisen Cathrine Lislerudin 18-vuotissyntymäpäivästä on tulossa unohtumaton.

Kyseessä on yhden tytön protesti, sillä norjalainen on sitä mieltä, että hän ja hänen ikätoverinsa ovat aivan liian nuoria kaikkeen siihen vastuuseen, mitä täysi-ikäistyminen tuo tullessaan.

Hän aikoo tehdä kaikki virheet, mitä täysi-ikäinen voi tehdä, syntymäpäivänään 28. lokakuuta.

- Useimmat, jotka ovat kuulleet protestistani, ovat sitä mieltä, että se on aika hyvä idea. Jotkut ajattelevat, että olen maailman tyhmin ihminen, mutta luulen, että enemmistö ymmärtää, Liljerud sanoo Bergensavisen-lehdelle.

Bunny, Speedy ja Snörrbjörg

Cathrine Liljerudin Facebook-sivustolla on voinut äänestää, mikä sopisi hänen uudeksi nimekseen. Vaihtoehdot olivat Bunny Fökk, Snörrbjörg Töffingsen ja Speedy Gonzales. Sunnuntaina päättyneen äänestyksen voitti "rouva Bunny Fökk".

Norjalaistyttö aikoo myös vihille heti lain salliessa. Puolisohaku on niin ikään ollut käynnissä internetissä.

- Olen saanut joitakin lipeviä viestejä 40-vuotiailta miehiltä, mutta olen valinnut nettiystäväni. Tosin en ole vielä koskaan tavannut häntä.

Avioliiton voi Norjan lain mukaan mitätöidä tarvittaessa kuukaudessa, mutta uutta nimeään Liljerudin on kannettava kauemmin. Norjassa nimen voi muuttaa kymmenen vuoden välein.

- Nyt toivon vain, että Norjan pääministeri Jens Stoltenberg kuuntelee minua ja korottaa ikärajoja, norjalaistyttö sanoo.
Mitenköhän tuon mielestä nuorien pitäisi koskaan aikuistua, jos vastuuta ei anneta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom