Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä näitä nykynuoria ahdistaa näin paljon että pitää vähän väliä tappaa toisiaan? Onko maailma niin paska paikka asua vai onko päässä vaan vikaa? Nyt taas 18 vuotias tappanut 15 vuotiaan tytön. Vain hetki sitten oli lööpeissä tuo mielisairas nuori joka tappoi koripalloa pelanneen tytön.

Olen itsekkin nuori, mutta silti kykenen jo nyt erottamaan näissä 14-19v nuorissa selvää muutosta huonompaan päin. Ollaan huomattavasti aggressiivisempia, ei välitetä muista mitään. Se onkin vain ajan kysymys ennen kuin tapahtuu jotain vielä pahempaa.

Mikä näitä nykynuoria ahdistaa näin paljon että pitää vähän väliä tappaa toisiaan? Onko maailma niin paska paikka asua vai onko päässä vaan vikaa? Nyt taas 18 vuotias tappanut 15 vuotiaan tytön. Vain hetki sitten oli lööpeissä tuo mielisairas nuori joka tappoi koripalloa pelanneen tytön.

Olen itsekkin nuori, mutta silti kykenen jo nyt erottamaan näissä 14-19v nuorissa selvää muutosta huonompaan päin. Ollaan huomattavasti aggressiivisempia, ei välitetä muista mitään. Se onkin vain ajan kysymys ennen kuin tapahtuu jotain vielä pahempaa.

Heh, kuule, nykynuorista.
Suurin osa on näitä jotka käyvät koulunsa hyvin arvosanoin ja jatkavat samaa rataa koko loppuelämänsä, loppujen lopuksi on 2 lasta, iso talo, puoliso ja auto.
Eikös kuulostakkin aika normaalin unelma elämän edellytyksiltä?
Ei se aina ole mahdollista.

Mielenterveydelliset ongelmat, kasvaminen huumeiden ja väkivallan keskellä samalla katsoen näitä normaalilla tavalla menestyviä. Syntyy katkeruutta, miksi juuri minä? Syntyy omia yrityksiä pärjätä, mitä tahansa se vaatii. Syntyy patoutumia, hakataan tai tapetaan joku käsittämättömästä syystä.
Etsiään hyvän olon lähdettä myös keinotekoisista asioista, viinasta ja huumeista.

Kumpaanko osioon minä kuulun?
Niin no...

Olen tosiaan 18 ja en sano että tämä elämä nyt niin hienoa olisi mutta onhan sitä joitakin asioita miksi täällä kuppailla. Kynnys tappaa tai hakata joku alenee tosiaan elämänolojen ja asenteiden myötä.
Ei tunnu niin pahalta antaa nyrkkiraudasta jos sitä on joskus itse saanut.Kannattaa oikeasti miettiä mitä omistaa jos kotona työpäivän jälkeen odottaa vaimo ja lapset. Olla onnellinen siitä kun tietää että sieltä töistä pääsee sitten vielä elävänä poiskin. Otetaan huomioon että myös erittäin menestyvä ystäväsi voi olla syvästi ahdistunut eikä voi puhua asiasta kenellekkään, , joskus tämä viha sitten purkautuu perheen tappamiseen tai muuhun joka ihmisiä sitten niin kovasti järkyttää. Sitä minä tarkoitan, Wake up to new reality.

Heh, kuule, nykynuorista.
Suurin osa on näitä jotka käyvät koulunsa hyvin arvosanoin ja jatkavat samaa rataa koko loppuelämänsä, loppujen lopuksi on 2 lasta, iso talo, puoliso ja auto.
Eikös kuulostakkin aika normaalin unelma elämän edellytyksiltä?
Ei se aina ole mahdollista.

Mielenterveydelliset ongelmat, kasvaminen huumeiden ja väkivallan keskellä samalla katsoen näitä normaalilla tavalla menestyviä. Syntyy katkeruutta, miksi juuri minä? Syntyy omia yrityksiä pärjätä, mitä tahansa se vaatii. Syntyy patoutumia, hakataan tai tapetaan joku käsittämättömästä syystä.
Etsiään hyvän olon lähdettä myös keinotekoisista asioista, viinasta ja huumeista.

Kumpaanko osioon minä kuulun?
Niin no...

Olen tosiaan 18 ja en sano että tämä elämä nyt niin hienoa olisi mutta onhan sitä joitakin asioita miksi täällä kuppailla. Kynnys tappaa tai hakata joku alenee tosiaan elämänolojen ja asenteiden myötä.
Ei tunnu niin pahalta antaa nyrkkiraudasta jos sitä on joskus itse saanut. Otetaan huomioon että myös erittäin menestyvä ystäväsi voi olla syvästi ahdistunut eikä voi puhua asiasta kenellekkään, , joskus tämä viha sitten purkautuu perheen tappamiseen tai muuhun joka ihmisiä sitten niin kovasti järkyttää. Sitä minä tarkoitan, Wake up to new reality.

komppaan täysin...

edit. ja tähänhän voi tietysti sanoa että tasan ei käy onnenlahjat. Sitten kun itse saa ne paskat kortit ei välttämättä tyydy siihen toteamukseen. Näin kovasta kilpailuyhteiskunnasta on helppo pudota ulkopuolelle jos tulee esim mielenterveys/huumeongelmia eikä kukaan sua sieltä ojasta tuu nostamaan.

Jokos joku on löytänyt ton surmaajan irc-galleriakuvat?

Onko sielä pelkästään neitejä tissiposkeja ja ituhippejä palveluksessa?

No sanos muuta perkele! Kyllä SUOMALAINEN MIES pienen idioottimaisen simputuksen kestää, juo viinaa ja hakkaa vaimoaan!

No sanos muuta perkele! Kyllä SUOMALAINEN MIES pienen idioottimaisen simputuksen kestää, juo viinaa ja hakkaa vaimoaan!
Simputus on aria erikseen, mutta asiat joista valitetaan simputuksena vaikka eivät sitä ole.

Harmittava tapaus. Oli ihan hyvä tyyppi vaikka en mitenkään erityisen hyvin tuntenutkaan.
Jeps... Parhaat lähtee ekana, vai miten se meni?
Tässähän kävi niin, että hän meni katsomaan, miksi grillillä riehutaan ja sai veitsen rintaansa. Ambulanssinkin tulo kesti 12 minuuttia...
Mutta menee vähän offtopic, on kuitenkin mieli aika maassa tämän takia :(

Media nykyään hyssyttelee ulkomaalaistaustaisten tekemiä rikoksia. Mun mielestä tiukka linja olis hyvä. Yksikin rikos, vaikka vain näpistys, ja karkotettaisiin Suomesta saman tien.

Muistaakseni Sveitsissä oli sellanen käytäntö että jos et tietyn ajan sisään saa töitä tai teet toistuvasti rikoksia, sinut karkotetaan maasta. Olisi Suomessakin aika hyvä systeemi.

Sori OT.

Eihän toi onnistu, pitää kattoa sormien lävitse, koska kotimaassa on ollut niin vaikeat olot!

edit:
Siis tämä kuollut oli täällä pakkiksella nick Pulla?

Pakkiksen pulla on lähempänä 30v

Suositut

Back
Ylös Bottom