Jumalauta! :hyvä:
Tuota uutista kärkyin itsekin ku tänään oli se lehdistötilaisuus, mutta ohi meni!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tuntuuko musta vaan, vai onko nää tällaset hulluudet lisääntyneet viimevuosina?
No on kyllä.. Tuossa jutussa tuli ilmi että kaveri kuunteli korvalappustereoita, olisiko voinyt hullulle riittää yllykkeeksi? Se voi olla hermojaraastavaa ihan normaalipäisellekin ihmiselle oman kokemukseni mukaan.Uskomatonta kylmähermoista julmuutta.
Tossa lisää hommasta -> http://www.thestar.com/News/Canada/article/470342
Siis se mua nyt vielä kaivelee että mitä sille "elukalle" oikein sit tapahtu? FBI vei pois?
Mies kaahasi vuokra-Ferrarilla päin mäntyä Porissa.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/98655.shtml
Tätä olen jo muutaman vuoden odottanut, että koska joku romuttaa ton Rentalin Ferrarin.
Kaveri saattaa kuulla muutaman kuittailun tuosta...
Hyvät ihmiset kattokaa loistava esimerkki kateellisest kyräilijä paska korvast..! "oon oottan pari vuotta et tol autol ajetaa kolari" HAHAhaha ootko ihan tosissaa hahah :lol2: oot kyl takuuvarmast oikee oman kylän sankari ei vittu meinaan tukehtuu omaa kielee "pari vuotta oottanu" :lol2: hei kyl säkii oisit varmaan saanu ajaa tai ainakii istuu kyyis parkkipaikal jos oisit nätist kysyny :lol2:
Hyvät ihmiset kattokaa loistava esimerkki kateellisest kyräilijä paska korvast..! "oon oottan pari vuotta et tol autol ajetaa kolari" HAHAhaha ootko ihan tosissaa hahah :lol2: oot kyl takuuvarmast oikee oman kylän sankari ei vittu meinaan tukehtuu omaa kielee "pari vuotta oottanu" :lol2: hei kyl säkii oisit varmaan saanu ajaa tai ainakii istuu kyyis parkkipaikal jos oisit nätist kysyny :lol2:
totta. suomalaisilla keskivertoa paremmilla kuskeilla on kyllä vatasen jalat mutta omat kädet...Niin tai sitten he vain tietävät faktan, että suhteellisen monet tuon auton vuokranneista ajavat sillä kovaa. Ja kun ajetaan kovaa niin silloin tällöin käy noin. Itsekin olen yllättynyt, että tuo ferrari on pysynyt noinkin pitkään ehjänä. Ei tarvitse olla mikään kateellinen "kyräilijä_paska_korva", että osaa ennustaa jotain tuommoista tapahtuvaksi.
Miten vitussa joku voi olla kateellinen vuokra-ferrarista?Hyvät ihmiset kattokaa loistava esimerkki kateellisest kyräilijä paska korvast..! "oon oottan pari vuotta et tol autol ajetaa kolari" HAHAhaha ootko ihan tosissaa hahah :lol2: oot kyl takuuvarmast oikee oman kylän sankari ei vittu meinaan tukehtuu omaa kielee "pari vuotta oottanu" :lol2: hei kyl säkii oisit varmaan saanu ajaa tai ainakii istuu kyyis parkkipaikal jos oisit nätist kysyny :lol2: