Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuntuuko musta vaan, vai onko nää tällaset hulluudet lisääntyneet viimevuosina?

Ainakin näiden uutisointi on lisääntynyt. Mutta silti tuo pistää miettimään, että mikä ihmisiä nykyään vaivaa. Jotenkin tuntuu että tuollaisiin tekoihin ryhdytään välittämättä seutaamuksista, siis niistä mitkä itse joutuu tuosta maksamaan. Eli elinkautinen tai esim. sähkis jenkeissä.

Puukolla niskaan. "Vangitun seurassa ollut toinen mies on kertonut poliisille, että vangittu henkilö oli jostain syystä "kimpaantunut" ja puukottanut hänelle tuntematonta poikaa niskaan.". Aika bueno meininki. :curs::wall:

Siis se mua nyt vielä kaivelee että mitä sille "elukalle" oikein sit tapahtu? FBI vei pois?

Hyvät ihmiset kattokaa loistava esimerkki kateellisest kyräilijä paska korvast..! "oon oottan pari vuotta et tol autol ajetaa kolari" HAHAhaha ootko ihan tosissaa hahah :lol2: oot kyl takuuvarmast oikee oman kylän sankari ei vittu meinaan tukehtuu omaa kielee "pari vuotta oottanu" :lol2: hei kyl säkii oisit varmaan saanu ajaa tai ainakii istuu kyyis parkkipaikal jos oisit nätist kysyny :lol2:

Niin tai sitten he vain tietävät faktan, että suhteellisen monet tuon auton vuokranneista ajavat sillä kovaa. Ja kun ajetaan kovaa niin silloin tällöin käy noin. Itsekin olen yllättynyt, että tuo ferrari on pysynyt noinkin pitkään ehjänä. Ei tarvitse olla mikään kateellinen "kyräilijä_paska_korva", että osaa ennustaa jotain tuommoista tapahtuvaksi.

Hyvät ihmiset kattokaa loistava esimerkki kateellisest kyräilijä paska korvast..! "oon oottan pari vuotta et tol autol ajetaa kolari" HAHAhaha ootko ihan tosissaa hahah :lol2: oot kyl takuuvarmast oikee oman kylän sankari ei vittu meinaan tukehtuu omaa kielee "pari vuotta oottanu" :lol2: hei kyl säkii oisit varmaan saanu ajaa tai ainakii istuu kyyis parkkipaikal jos oisit nätist kysyny :lol2:

Jos sanoo odottanut tällaista, niin noinko sen ymmärrät? Kyllä mä vaan tarkoitin ihan sitä että tämä oli vain ajan kysymys... toi auto varmasti houkuttelee suurimman osa ajajista kokeileen sen suorituskykyä.
Ja jos ajokokemus perustuu 1.6 litrasiin perheautoihin, niin saattaa tulla yllätyksiä.

Ja kun kerran asian otit puheeksi, niin olen mä saanut kerran Rentalilta kutsun päästä ajaan heidän ajoneuvoaan, ilmaiseksi. Kyseessä oli Hummer H2.

Niin tai sitten he vain tietävät faktan, että suhteellisen monet tuon auton vuokranneista ajavat sillä kovaa. Ja kun ajetaan kovaa niin silloin tällöin käy noin. Itsekin olen yllättynyt, että tuo ferrari on pysynyt noinkin pitkään ehjänä. Ei tarvitse olla mikään kateellinen "kyräilijä_paska_korva", että osaa ennustaa jotain tuommoista tapahtuvaksi.
totta. suomalaisilla keskivertoa paremmilla kuskeilla on kyllä vatasen jalat mutta omat kädet...

Miten vitussa joku voi olla kateellinen vuokra-ferrarista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom