Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Meidän seropi.

Milac.jpgMilab.jpgMilaa.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei, haluu ton! Mun itämaisen lyhytkarvan (kissa ja sen väri) ja ihannekoiran yhdistelmä?! Mistä tuollainen? Mahtava! Onko tietoa, mitä rotuja siinä on?

Kieltämättä ihanan näköinen tuo seropi. :haart: Kunnon korvakoira. Mä kun oon luullu, että mun piskillä on suhteettoman suuret korvat, mutta kyllä tuo vetää jo sillekin vertoja. Veikkaisin nopeesti että siinä olisi dogo argentinoa tms. ja sitten jotain miltä tulee pystyt korvat. :)

Mä veikkaisin jotain (valkoista) paimenkoiraa ku tolla on kuitenkin aika pitkä kuono ja tiukat suupielet (ja helevetinmoiset korvat) iiiiihana :)

onnipelto.jpg

Mä veikkaisin kans valkosta paimenta ja sitten pakostakin jotain lyhytkarvaa..en tiedä miks mulle tuli joku staffin tms mieleen? Tässä meiltä syksyistä kuvaa:

No ei, haluu ton! Mun itämaisen lyhytkarvan (kissa ja sen väri) ja ihannekoiran yhdistelmä?! Mistä tuollainen? Mahtava! Onko tietoa, mitä rotuja siinä on?
Tää meidän koira on kotoisin Pietarista, jossa on ilmeisesti syntynyt kadulla. Eli siis mitään tietoa sen äidistä tai isästä ei ole. Saatiin hänet löytöeläinkodista täysin ilmaiseksi, tietysti rokotukset ym. tarvitsi kun toi koiran Suomeen.
4kk ikäisenä kun tuo saatiin, niin näytti vähän staffin/bullterrierin pennulta. En ollutkaan aikaisemmin perehtynyt tuohon dogo argentinoon, mutta nyt kun katsoo niin tuo on kyllä tosi paljon samannäköinen. Valkoista paimenkoiraa itsekin veikkailin noiden korvien perusteella. Muutenkin turkki ja naama on vähän kuin tuon dogo argentinon ja paimenkoiran välistä.
Tosin tällä meidän koiralla on toinen korva ruskea ja noissa kummassakaan ei ilmeisesti ruskeaa ole. Itse veikkaisin, että bullterrieriä voisi vähän olla. Noi korvatkin näyttää vähän kuin ylisuurilta bullterrierin korvilta.
Milad.jpg

Voi miten lutunen <3 Tässä kuvassa näyttäis kyllä enemmän staffilta jo, mut jos on kerta katukoira, niin ei ehkä parane ees arvailla, kaunis on kyllä siitä ei pääse mihinkään :)

Kohta menisi yks pystykorvan pentu!

Isommatkin on ihan mukavia...

Tässä sitä taas ollaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom